Strona 2 z 2

: śr kwie 19, 2006 13:26
autor: tryvial
Mój aam jak na razie pojechał 150, nie miałem okazji pojechać więcej, choć myśle, że do 180 pójdzie bez problemu :D
też mam problem z mocą, bo czasami - z reguły tuz po odpaleniu muszę go mocno wcisnąć, żeby dostał mocy, tak jakby przez chwilę się zawieszał (na pierwszym i drugim biegu) a potem dostawał kopa. Jak dla mnie jest ok, na 2 do 100 go pcham, na 3 do 120 i jest dobrze. Nie jest to zamulacz :P:P

: śr kwie 19, 2006 14:46
autor: fasterfast
Pinhead pisze:presario, Najlepiej jak byś sprawdził się z jakimś mkII 1.6 albo innym 75KM mkIII bo może po prostu za dużo od niego wymagasz. Ewentualnie zainwestuj w test na hamowni.

fasterfast, Ciekawe te osiągnięcia bo Vento z tym silnikiem w stanie nowym ma v-max 165km/h na benzynie :bajer:
fakt ze mam glowice i walek od sirocco ale na starym bez oporow szedl 170-180, po zmianie jest 10 km/h wiecej
pozdrawiam

aha licznik chyba u mnie nie przeklamuje bo na katowickiej ostatnio mnie cupneli na pistolet i bylo 178 km/h :))

: śr kwie 19, 2006 14:51
autor: Pinhead
Czyli twierdzisz że Twój AAM ma w standardzie 90-100KM ? :) Bo aby rozbrykać na prostej i bez wiatru w plecy Vento do 180 potrzebował byś conajmniej 90KM. Nie bez powodu producent podaje v-max 165km/h :goof:

: śr kwie 19, 2006 15:00
autor: fasterfast
Pinhead pisze:Czyli twierdzisz że Twój AAM ma w standardzie 90-100KM ? :) Bo aby rozbrykać na prostej i bez wiatru w plecy Vento do 180 potrzebował byś conajmniej 90KM. Nie bez powodu producent podaje v-max 165km/h :goof:
mysle ze po zmianie glowicy i walka ktory ma o 1mm wieksze krzywki mam cos w okolicy 90KM

: śr kwie 19, 2006 15:24
autor: Pinhead
Wątpie a to dlatego że masz dalej tłoki z AAM i wydech z AAM. A jak sam napisałeś nawet na oryginalnym wałku i głowicy "szedł 170-180" a do tych 180 to i 90KM może nie wystarczyć. Ciągle mówimy o jeździe po równym tak jak powinno to sie obliczać bo nawet minimalna górka może dodać i 50KM :) To o czym piszesz wydaje się po prostu niemożliwe na równym.

: śr kwie 19, 2006 15:36
autor: fasterfast
Pinhead pisze:Wątpie a to dlatego że masz dalej tłoki z AAM i wydech z AAM. A jak sam napisałeś nawet na oryginalnym wałku i głowicy "szedł 170-180" a do tych 180 to i 90KM może nie wystarczyć. Ciągle mówimy o jeździe po równym tak jak powinno to sie obliczać bo nawet minimalna górka może dodać i 50KM :) To o czym piszesz wydaje się po prostu niemożliwe na równym.
rozumie cie i nie mam zamiaru na sile przekonywac, bynajmniej jestem zadowolony z tych osiagow o ktorych pisalem
pozdrawiam

: śr kwie 19, 2006 18:11
autor: somsiad3
mam ten sam model 75 koników na 1.8 motorze i w gazie trzeba dać mu w pedał to na wyższych obrotach jest cycek a na benzynce jak jadą dwie osoby i pakuje do 80km/h na dwójce to przy trójce "podrzuca" przodek pozdrawiam

: śr kwie 19, 2006 18:35
autor: presario
eh juz chyba wiem czemu mi tak slabo idzie...slizga mi sie sprzeglo :/ bo disaij zrobilem prosty test....piatka ..reczny na maksa...no i dodaje gazu i zaczynam popuszczac sprzeglo..wedlug mnie powinien zgasnac od razu..a tu prawie do konca sprzegla chodzi normlanie :/ dopiero jak juz puszcze calkiem to gasnie :/ sprzeglo do wymiany :/ ehh :( doł :(

: śr kwie 19, 2006 18:43
autor: Pinhead
Od razu nie zgaśnie, przecież sprzęgło nie działa binarnie włączone/wyłączone :)

: śr kwie 19, 2006 21:32
autor: boberro
mój poszedł 180km/h na 4 biegu obroty byłu coś około 5300obr/min przy czym moc maksymalna osiągana jest przy 5000 obr/min pozdr.

: sob kwie 29, 2006 20:56
autor: Nytram
Witam jestem nowy na tym forum jednak chcialem sie wypowiedziec na ten temat. Mam Vento 1.8 AAM z sierpnia 94r. i powiem szczerze ze udalo mi sie jechac tym samochodem na benzynie 98PB i w 4 os 180 po trasie Gdanskiej i powiem szczerze ze mimo iz mial jeszcze wtedy seryjne 75 KM to chodzil jak na taka moc zadowalajaco :). Powiem wiecej nie odczuwalem ze w samochodzie jest tylko 75 KM a szwagier ma GIII GT 90KM i swoim "ventylkiem natto mu nie ustepowalem (a przeciez jest ciezszy) po zmianach udalo mi sie wyciagnac 190 i to na gazie ale tylko w dwie os teraz nie wiem ile mam po zmianach(swiece, przewody NGK, wydech KM 2x96mm, wybebeszony kat, filtr stozkowy) pewnie z 10 KM doskoczylo ;)

Pozdrawiam

PS: mysle ze jezeli dalo sie wykrecic seryjnym "vento" 1.8 AAM 180 w 4 os to lzejszym GIII AAM powinno byc tak samo ;)

: sob kwie 29, 2006 21:31
autor: MICHUU!
rzeczywiscie aam 75KM potrzebuje chwilke na rozgrzewke ale moim zdaniem jak juz zlapie odpowiednie ciepelko pracy to jest ogien

: sob kwie 10, 2010 20:36
autor: Drivwer13
Pinhead pisze:Bo aby rozbrykać na prostej i bez wiatru w plecy Vento do 180 potrzebował byś conajmniej 90KM. Nie bez powodu producent podaje v-max 165km/h
poprzednim golfem 1.9D poleciałem 176km/h - jak myślisz ile podawał producent???
- do AAM-a mojej żonki wstawiłem wałek z audi o oznaczeniu N-026 ,krzywki są większe o 2,03mm i różnica jest wyczuwalna.