też mam problem z mocą, bo czasami - z reguły tuz po odpaleniu muszę go mocno wcisnąć, żeby dostał mocy, tak jakby przez chwilę się zawieszał (na pierwszym i drugim biegu) a potem dostawał kopa. Jak dla mnie jest ok, na 2 do 100 go pcham, na 3 do 120 i jest dobrze. Nie jest to zamulacz
słabo słabiuśko to wszystko chodzi , BRAK MOCY golf 3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mój aam jak na razie pojechał 150, nie miałem okazji pojechać więcej, choć myśle, że do 180 pójdzie bez problemu 
 
też mam problem z mocą, bo czasami - z reguły tuz po odpaleniu muszę go mocno wcisnąć, żeby dostał mocy, tak jakby przez chwilę się zawieszał (na pierwszym i drugim biegu) a potem dostawał kopa. Jak dla mnie jest ok, na 2 do 100 go pcham, na 3 do 120 i jest dobrze. Nie jest to zamulacz
:P
			
									
									też mam problem z mocą, bo czasami - z reguły tuz po odpaleniu muszę go mocno wcisnąć, żeby dostał mocy, tak jakby przez chwilę się zawieszał (na pierwszym i drugim biegu) a potem dostawał kopa. Jak dla mnie jest ok, na 2 do 100 go pcham, na 3 do 120 i jest dobrze. Nie jest to zamulacz
- 
				fasterfast
 - Mały gagatek

 - Posty: 133
 - Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
 - Lokalizacja: Żyrardów
 
fakt ze mam glowice i walek od sirocco ale na starym bez oporow szedl 170-180, po zmianie jest 10 km/h wiecejPinhead pisze:presario, Najlepiej jak byś sprawdził się z jakimś mkII 1.6 albo innym 75KM mkIII bo może po prostu za dużo od niego wymagasz. Ewentualnie zainwestuj w test na hamowni.
fasterfast, Ciekawe te osiągnięcia bo Vento z tym silnikiem w stanie nowym ma v-max 165km/h na benzynie
pozdrawiam
aha licznik chyba u mnie nie przeklamuje bo na katowickiej ostatnio mnie cupneli na pistolet i bylo 178 km/h
- 
				fasterfast
 - Mały gagatek

 - Posty: 133
 - Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
 - Lokalizacja: Żyrardów
 
mysle ze po zmianie glowicy i walka ktory ma o 1mm wieksze krzywki mam cos w okolicy 90KMPinhead pisze:Czyli twierdzisz że Twój AAM ma w standardzie 90-100KM ?Bo aby rozbrykać na prostej i bez wiatru w plecy Vento do 180 potrzebował byś conajmniej 90KM. Nie bez powodu producent podaje v-max 165km/h
Wątpie a to dlatego że masz dalej tłoki z AAM i wydech z AAM. A jak sam napisałeś nawet na oryginalnym wałku i głowicy "szedł 170-180" a do tych 180 to i 90KM może nie wystarczyć. Ciągle mówimy o jeździe po równym tak jak powinno to sie obliczać bo nawet minimalna górka może dodać i 50KM 
 To o czym piszesz wydaje się po prostu niemożliwe  na równym.
			
									
									 =-Pinhead-= 
						- 
				fasterfast
 - Mały gagatek

 - Posty: 133
 - Rejestracja: pn lip 25, 2005 18:01
 - Lokalizacja: Żyrardów
 
rozumie cie i nie mam zamiaru na sile przekonywac, bynajmniej jestem zadowolony z tych osiagow o ktorych pisalemPinhead pisze:Wątpie a to dlatego że masz dalej tłoki z AAM i wydech z AAM. A jak sam napisałeś nawet na oryginalnym wałku i głowicy "szedł 170-180" a do tych 180 to i 90KM może nie wystarczyć. Ciągle mówimy o jeździe po równym tak jak powinno to sie obliczać bo nawet minimalna górka może dodać i 50KMTo o czym piszesz wydaje się po prostu niemożliwe na równym.
pozdrawiam
eh juz chyba wiem czemu mi tak slabo idzie...slizga mi sie sprzeglo :/ bo disaij zrobilem prosty test....piatka ..reczny na maksa...no i dodaje gazu i zaczynam popuszczac sprzeglo..wedlug mnie powinien zgasnac od razu..a tu prawie do konca sprzegla chodzi normlanie :/ dopiero jak juz puszcze calkiem to gasnie :/ sprzeglo do wymiany :/ ehh 
 doł 
			
									
									Witam jestem nowy na tym forum jednak chcialem sie wypowiedziec na ten temat. Mam Vento 1.8 AAM z sierpnia 94r. i powiem szczerze ze udalo mi sie jechac tym samochodem na benzynie 98PB i w 4 os 180 po trasie Gdanskiej i powiem szczerze ze mimo iz mial jeszcze wtedy seryjne 75 KM to chodzil jak na taka moc zadowalajaco 
. Powiem wiecej nie odczuwalem ze w samochodzie jest tylko 75 KM a szwagier ma GIII GT 90KM i swoim "ventylkiem natto mu nie ustepowalem (a przeciez jest ciezszy) po zmianach udalo mi sie wyciagnac 190 i to na gazie ale tylko w dwie os teraz nie wiem ile mam po zmianach(swiece, przewody NGK, wydech KM 2x96mm, wybebeszony kat, filtr stozkowy) pewnie z 10 KM doskoczylo 
 
Pozdrawiam
PS: mysle ze jezeli dalo sie wykrecic seryjnym "vento" 1.8 AAM 180 w 4 os to lzejszym GIII AAM powinno byc tak samo
			
									
									Pozdrawiam
PS: mysle ze jezeli dalo sie wykrecic seryjnym "vento" 1.8 AAM 180 w 4 os to lzejszym GIII AAM powinno byc tak samo
- Drivwer13
 - Mały gagatek

 - Posty: 81
 - Rejestracja: czw lut 26, 2009 14:23
 - Lokalizacja: Głogów
 - Auto: MK2 , MK7
 - Kontakt:
 
poprzednim golfem 1.9D poleciałem 176km/h - jak myślisz ile podawał producent???Pinhead pisze:Bo aby rozbrykać na prostej i bez wiatru w plecy Vento do 180 potrzebował byś conajmniej 90KM. Nie bez powodu producent podaje v-max 165km/h
- do AAM-a mojej żonki wstawiłem wałek z audi o oznaczeniu N-026 ,krzywki są większe o 2,03mm i różnica jest wyczuwalna.
					Ostatnio zmieniony sob kwie 10, 2010 20:40 przez Drivwer13, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości


