Kilka danych o AFT potrzebne
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Jeśli porzednik zmieniał czujnik halla to podejrzewam, ze mógł popełnić kardynalny błąd dla silników wtryskowych i nie zaznaczył poprzedniego położenia aparatu zapłonowego. Ja bym się upewnił czy w kompie nie ma błędów i czy czujnik halla to oryginał. Osobiście zetknąłem się z przypadkiem gdzie czujnika no name zamulił auto - zmiana na Boscha rozwiązała problem. Jesli już tych dwóch spraw jesteś pewny rozgrzej auto, podłącz się pod VAG, uruchom silnik, wejdź w nastawy podstawowe, weź lampe stroboskopową i świecąć na koło pasowe ustaw zapłon na 6 stopni- wtedy powinno wszystko grać
Ostatnio zmieniony ndz sie 19, 2007 00:56 przez Jacenty85, łącznie zmieniany 1 raz.
5000 obrotów przy silniku AFT to tryb awaryjny. Silnik jest zamulony, pali jak smok, no i te nieszczęsne 5000 obrotów max. U mnie przez syfną instalację gazową (prawodpodobnie uwalił się emulator lambdy) na VAGu wykazywał błąd lambdy /poza zakresem - na bloku pomiarowym miała 1,6V/ po kasacji błędu silnik odżywał ... niestety do ponownego zgaszenia i uruchomienia. Zamulenie tez może wynikać z uszkodzenia albo usyfienia przepływomierza. W AFT masz go tuż za pudełkiem z filtrem powietrza (oryginał to Hitachi). Wyjąć psiknąć wd40 i sprawdzić. Może to też być (ale pewien nie jestem) brak adaptacji czujnika halla - ktoś wymienił ale nie zaadoptował go vagiem (tak mi tłumaczono w jednym warsztacie - nie wiem czy to prawda). Napisz czy udało się wyeliminować pracę na trybie awaryjnym i co było jego przyczyną.
_________________________________
1,6 GT Alu ABS AIRBAGx2 KLIMA PEŁNA ELEKTRYKA = MÓJ GOLF :)
1,6 GT Alu ABS AIRBAGx2 KLIMA PEŁNA ELEKTRYKA = MÓJ GOLF :)
Wreszcze sobie sprawile VAG'a i sprawdzilem co jest nie tak z moim autem. Tez mam przyciecie do 5000 obr/min - VAG mi wyswietlil:
Niestety w Polsce bylem zbyt krotko by do konca pogrzebac przy swoim GeTku, ale na gg kolega z forum x27 zasugerowal by sprawdzic czujnik Halla (pod palcem rozdzielacza) czy nie jest zaolejony, oraz kabelki do niego dochodzace...
Kod: Zaznacz cały
515 Czujnik Halla -G 40 sygnał poza wartościami granicznymi
Skoro błąd vag'a to dane poza zakresem - najprawdopodobnie jest uwalony czujnik halla. Na allegro za 60 zł kupisz. Do AFT lepiej wcześniej rozebrać aparat zapłonowy bo ponoć są 2 rodzaje (!!!) ja zamówiłem po nr. fabrycznych jakie mi podali u dealera VW i pupa, musiałem zwrócić.Yomi pisze:Wreszcze sobie sprawile VAG'a i sprawdzilem co jest nie tak z moim autem. Tez mam przyciecie do 5000 obr/min - VAG mi wyswietlil:
Niestety w Polsce bylem zbyt krotko by do konca pogrzebac przy swoim GeTku, ale na gg kolega z forum x27 zasugerowal by sprawdzic czujnik Halla (pod palcem rozdzielacza) czy nie jest zaolejony, oraz kabelki do niego dochodzace...Kod: Zaznacz cały
515 Czujnik Halla -G 40 sygnał poza wartościami granicznymi
_________________________________
1,6 GT Alu ABS AIRBAGx2 KLIMA PEŁNA ELEKTRYKA = MÓJ GOLF :)
1,6 GT Alu ABS AIRBAGx2 KLIMA PEŁNA ELEKTRYKA = MÓJ GOLF :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 309 gości