temat rzeka - zbierznosc a opony

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kiler
Forum Master
Forum Master
Posty: 1240
Rejestracja: ndz lip 17, 2005 19:55
Lokalizacja: SMI

Post autor: Kiler » ndz kwie 16, 2006 09:10

DmX_81 pisze:a wyglada to sciaganie tak ze zeby jechac prosto, to musze kierownice miec skrecona w lewo nieco
Też tak miałem, po wymianie banana na kiere z VR6 :rotfl: :bigok: ... Jak zakładałem kierownice na parkingu, to miałem koła minimalnie skręcone. Siedząc w środku zakładałem ją tak, jak by były równo, to też później, jak chciałam jechać prosto, musiałem delikatnie skręcać :crazy: . Odkręciłam ją drugi raz, ustawiłem wcześniej koła idealnie prosto, nałożyłem jak tak jak powinno to być i dokręciłem śrubę i jest oki... Tylko jak Tobie pływa to już inna baja. Stawiam na krzywą felge :chytry: .


Pozdr :pub: .


:bylo: :bajer:

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz kwie 16, 2006 09:30

DmX_81, to wygląda na jakąś usterkę układu kierowniczego - przekładnia, luzy.
Sprawdź dokładnie wszystkie elementy układu.



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » ndz kwie 16, 2006 10:34

ok - sam pewnie nie sprawdze, bo nie ebde wiedzial co i jak... ale podjade na warsztat co mi robili zbieznosc - gosc wyglada na kumatego - dam niech sie przejedzie autkiem, sam moze bedzie wiedzial co jest grane - pokombinuje tez z kolami - lewe na prawe, przod na tyl itd - no bo jesli to spowoduje zmiany - to znaczy sie ze to wina kol no nie? to potem szukac tylko czy felgi czy opony to wina


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

GOLFfan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 21:25
Lokalizacja: Prudnik

Post autor: GOLFfan » pn kwie 17, 2006 10:46

Jeśli po przezuceniu kol bedzie cie sciagac na druga strone to na 99% bedzie wina opony, najczesciej przyczyna jest pekniete plutno opony i wtedy ani wywazanie ani ustawianie zbierznosci nic ci nie da



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » pn kwie 17, 2006 11:47

a czy jesli wadliwa opona bedzie na tyle... to wtedy tez tak czuc sciaganie w bok?


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

GOLFfan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 21:25
Lokalizacja: Prudnik

Post autor: GOLFfan » pn kwie 17, 2006 14:52

Jak opona bedzie wadliwa to po przelozeniu powinno sciagac cie na druga strone. Niekiedy jak jest mocniej walnieta opona to czuc bicie na kierownicy oczywiscie jak jest zalozona na przodzie. Radzil bym ci jeszcze sprawdzidz czy nie masz wybitych drążkow kierowniczych, ustawianie zbieznosci na wybitych drazkach tez nic nie da.



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » wt kwie 18, 2006 11:28

no ale jesli ta wadliwa opona jest na tyle? to wtedy nie eb dzie sciagalo jesli dobre opony sa na przodzie?


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 390 gości