Problem z licznikiem z MFA

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » sob kwie 15, 2006 17:41

Reloo pisze:czyli nalezy sprawdzić czujnik?
Wypadaloby sprawdzic...



Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » ndz maja 14, 2006 20:51

witam mam pytanko odnośnie stabilizatora i zegarów. U mnie pokazuje temp za niską tzn maks 70 co do paliwa to nie wiem. Temp jest ok miezyłem. Wiec albo czujnik albo stabilizator. zaczałbym własnie od stabilizatora bo czujnik od tak z dniana dzien by sie nie zepsul raczej. Orginał stab. kosztuje 50 zeta. Wiem ile to jest naprawde warte. Tylko pytanko jaki zamiennik zastosować ktoś pisał ze 10V ale na jaki prąd. Jesli znacie jakiś sprawdzony zamienniek napiszcie symbol bo nie chce ich wymieniac zbytr często.


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » ndz maja 14, 2006 21:03

Prad tam jest nie duzy... max 1A... ja po prostu wszedlem do sklepu i powiedzialem ze potrzebuje stabilizator do licznika VW i sprzedawca juz wiedzial co podac... kosztuje 2 zl ale montuje sie go na odwrot niz orginalny bo nozki sa zamienione...



Pienios
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: sob lis 05, 2005 13:21
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce

Post autor: Pienios » ndz maja 14, 2006 21:08

Kamil W dzieki za odpowiedz. Zdązyłem juz sam sprawdzić ten stabilizator ma oznaczenie KA7810 A i faktycznie sprawdzałem w datasheet'ie i pradzik max jest 1 A. Pytałem bo myslałem ze nie znajde opisu stablizatora występującego w orginale. Jednak vW sie nie zabezpieczyl przed tym co jest lepsze dla nas uzytkowników:D:D:D


Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)

Awatar użytkownika
TmS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt sty 02, 2007 23:41
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: TmS » czw sty 04, 2007 13:58

Witam! Mam identyczny problem jak kolega Reloo(nie działa obrotomierz, mfa, kontrolka ciśnienia oleju i ta od płynu chłodzącego,reszta ok), z tą różnicą, żę u mnie czasem wszystko zacznie działać. Kiedyś wjechałem w niewielką dziurę i od tego momentu cały licznik chodził prawidłowo przez około pół dnia. Póżniej wymieniłem sobie tarcze zegarów na białe i po złożeniu też wszysto działało przez jakieś 2 dni. A potem znów to samo. Ostni raz obrotek, mfa i kontrolki działały mi po tym jak auto stało przez około pół dnia na słońcu i cały pulpit był dosyć ciepły( nie wiem czy to może mieć jakiś związek z tym ). Odpaliłem silnik, przejechałem jakies 10km i wszystko działało aż do wyłączenia zapłonu. Czy tu też może być walnięty ten stabilizator czy raczej gdzieś kable nie stykają?? Dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw sty 04, 2007 14:09

Ja bym obstawial jakies kable albo styki u ciebie.



Awatar użytkownika
TmS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt sty 02, 2007 23:41
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: TmS » czw sty 04, 2007 14:30

Dzięki. No to teraz nic tylko szukać. Pozdro



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » czw sty 04, 2007 14:36

Z doswiadczenia qwiem ze ta folia lubi platac figle, jak masz zylke elektronika to mozesz zamiast tej folii zastosowac plytke drukowana.



Awatar użytkownika
TmS
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt sty 02, 2007 23:41
Lokalizacja: Kartuzy

Post autor: TmS » czw sty 11, 2007 18:06

Witam! W końcu miałem czas zająć się tym licznikiem... wymontowałem go i podłączyłem na chwilę inny i na tym wszystko dobrze działało,także napewno coś nie gra z tą folią w moim liczniku. Zauważyłem jeszcze, że zawsze, jak podpinam z powrotem mój licznik to wskazówka obrotomierza troche się uniesie i zaraz opadnie, ale po włączeniu silnika dalej nic nie działa. Czy te wszystkie urządzenia( obrotomierz, mfa,kontrolka od oleju i płynu chłodzącego)mają jakąś wspólną masę albo inną ścieżkę??



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 297 gości