Wypadaloby sprawdzic...Reloo pisze:czyli nalezy sprawdzić czujnik?
Problem z licznikiem z MFA
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
witam mam pytanko odnośnie stabilizatora i zegarów. U mnie pokazuje temp za niską tzn maks 70 co do paliwa to nie wiem. Temp jest ok miezyłem. Wiec albo czujnik albo stabilizator. zaczałbym własnie od stabilizatora bo czujnik od tak z dniana dzien by sie nie zepsul raczej. Orginał stab. kosztuje 50 zeta. Wiem ile to jest naprawde warte. Tylko pytanko jaki zamiennik zastosować ktoś pisał ze 10V ale na jaki prąd. Jesli znacie jakiś sprawdzony zamienniek napiszcie symbol bo nie chce ich wymieniac zbytr często.
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
Kamil W dzieki za odpowiedz. Zdązyłem juz sam sprawdzić ten stabilizator ma oznaczenie KA7810 A i faktycznie sprawdzałem w datasheet'ie i pradzik max jest 1 A. Pytałem bo myslałem ze nie znajde opisu stablizatora występującego w orginale. Jednak vW sie nie zabezpieczyl przed tym co jest lepsze dla nas uzytkowników:D:D:D
Wcześniej codziennie niezawodne MK3 1.8 AAM teraz Mk4 TDI AZS z plecakiem, na codzień zaś Octavia kombi 1.8 TSI, czas pokaże co się lepiej sprawuje...:)
Witam! Mam identyczny problem jak kolega Reloo(nie działa obrotomierz, mfa, kontrolka ciśnienia oleju i ta od płynu chłodzącego,reszta ok), z tą różnicą, żę u mnie czasem wszystko zacznie działać. Kiedyś wjechałem w niewielką dziurę i od tego momentu cały licznik chodził prawidłowo przez około pół dnia. Póżniej wymieniłem sobie tarcze zegarów na białe i po złożeniu też wszysto działało przez jakieś 2 dni. A potem znów to samo. Ostni raz obrotek, mfa i kontrolki działały mi po tym jak auto stało przez około pół dnia na słońcu i cały pulpit był dosyć ciepły( nie wiem czy to może mieć jakiś związek z tym ). Odpaliłem silnik, przejechałem jakies 10km i wszystko działało aż do wyłączenia zapłonu. Czy tu też może być walnięty ten stabilizator czy raczej gdzieś kable nie stykają?? Dzięki za pomoc
Witam! W końcu miałem czas zająć się tym licznikiem... wymontowałem go i podłączyłem na chwilę inny i na tym wszystko dobrze działało,także napewno coś nie gra z tą folią w moim liczniku. Zauważyłem jeszcze, że zawsze, jak podpinam z powrotem mój licznik to wskazówka obrotomierza troche się uniesie i zaraz opadnie, ale po włączeniu silnika dalej nic nie działa. Czy te wszystkie urządzenia( obrotomierz, mfa,kontrolka od oleju i płynu chłodzącego)mają jakąś wspólną masę albo inną ścieżkę??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 297 gości