: pn kwie 10, 2006 13:46
Ale ja na początku sprawdzil bym ten filtr paliwa, a dopiero później bawil sie z pompą.
Dokładnie koledzy dokładnie tak! Kiedyś wprawdzie nie miałem problemów z rozruchem, ale pompa piszczała, nie, ona wyła dosłownie tak jakby miała paść lada moment... Rozebrałem wtedy pompe i wyczyściłem, było tam sporo syfu na tych sitkach... Wymieniłem jeszcze filtr paliwa i pompka pracuje cichutko i elegancko...Paweł_G pisze:Filtr jak się zasyfił to i pompa dostała bo w pompie są takie dwa sitka które zatrzymują większość syfów. Proponję wyjąć pompe, rozkręcić ją i dokładnie wyczyścić
Może ktoś w moim golfiku coś czarował ale.. W moim 1.8 AAM pamiętam że kiedyś miałem sprawdzane na warsztacie to było ponad 4 bar.... Gdzieś wyczytałem że czasem może sie trafić nawet oryginalna(numery jak trzeba), ale mocniejsza pompka...Paweł_G pisze:W moim Golfie z jednopunktowym wtryskiem ciśnienie robocze pompy wynosi max 1,2 bar, w silnikach wielopunktowych 3 bar a w ropniakach o wiele więcej - mój kolega ma w mercedesie 190 pompę dającą ciśnienie 13 bar
Kurcze to popytam jeszcze bo lada dzień będe kupował nową pompe z obudową bo mam połamaną - może lepiej będzie kupić tę 3 bar.Wardek pisze: Może ktoś w moim golfiku coś czarował ale.. W moim 1.8 AAM pamiętam że kiedyś miałem sprawdzane na warsztacie to było ponad 4 bar.... Gdzieś wyczytałem że czasem może sie trafić nawet oryginalna(numery jak trzeba), ale mocniejsza pompka...
Chcialbym zobaczyc ten pomiar 3bary owszem ale nie dla jednopunkta. Miałem kiedys problem z pompa w trasie i mechanik wymienił mi własnie na taka nie miałem pojecia czym to skutkuje. Samochod smigal niby ok. Ale:Wardek pisze:Może ktoś w moim golfiku coś czarował ale.. W moim 1.8 AAM pamiętam że kiedyś miałem sprawdzane na warsztacie to było ponad 4 bar.... Gdzieś wyczytałem że czasem może sie trafić nawet oryginalna(numery jak trzeba), ale mocniejsza pompka...
Paweł_G pisze:Kurcze to popytam jeszcze bo lada dzień będe kupował nową pompe z obudową bo mam połamaną - może lepiej będzie kupić tę 3 bar
Chciałbym zapytać który wężyk dokładnie odprowadza paliwo a który doprowadza?Paweł_G pisze:djtom, Umieszczone sią tam 2 krućce - jeden doprowadzający paliwo a drugi odprowadzający oraz podpięcie kostki zasilania pompy oraz czujnika poziomu paliwa.
Prosił bym także o dokładniejsze zlokalizowanie tego filtra. gdzie sie znajduje jak wygląda, może ktoś dysponuje zdjęciami.Pabloss pisze:Ale ja na początku sprawdzil bym ten filtr paliwa, a dopiero później bawil sie z pompą.