: pt kwie 07, 2006 11:31
no w sumei tak , to to co wczoraj z tej konwencji wiedenskiej cholerka, no w takim razie podlacze sie pod lampy tak jak gadalismy wczoraj /najprosciej bedzie/
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
co do wtyczek dwupinowych to raczej będzie trudno.One nie są hermetyczne.Zazwyczaj połączenie jest wewnątzr halogenu, a na zewnątzr wychodzą tylko 2 przewody przez gumową osłonę, która "daje hermetyczność"fructo pisze:aha i jeszcze jedno---gdzie moge kupic takie wtyczki kwadratowe na dwa piny z taką gumką dookola zeby zlacze bylo hermetyczne???? mam halogeny soczewkowe wiec pewnie wiecie o jakie wtyczki mi chodzi
W Mk3 nie gasna, taki myk byl dopierow w troche nowszych autach...bodzio_j pisze:nie jestem bardzo przekonany, że nie gasną
nie napisałem, że nie wierzę, ale że nie bardzo jestem przekonany. Światła p/mgielne z założenia służą do jazdy we mgle.Mają odpowiedznią charakterystykę strumienia swiatła. Jak wygląda jazda na długich w czasie gęstej mgły to chyba kazdy wie- praktycznie nie widać nic, stąd właśnie taki a nie inny układ instalacji.I o ile dobrze pamiętam tak właśnie była robiona fabrycznie instalacja w poldkach.inek01 pisze:Jak mi nie wierzysz to uwierz Panu T.
Nie wiem jak w Poldkach, ale u mnie przy fabrycznej instalacji nie gasna, u kumpla tak samo...bodzio_j pisze:o ile dobrze pamiętam tak właśnie była robiona fabrycznie instalacja w poldkach.
To zadzwon jeszcze do VW i spytaj czemu tego tak nie urzadzili w Mk3bodzio_j pisze:Przed chwilką dzwoniłem na stację diagnostyczną i diagnosta jednoznacznie powiedział, że p/mgielne MUSZĄ gasnąć po włączeniu długich. Dotyczy to też światła z tyłu.Jest taki przepis.
To zadzwon jeszcze do VW i spytaj czemu tego tak nie urzadzili w Mk3
dokładnie, rozwiązała się od strony formalnej, czyli przepisów, praktyka jednak mówi coś innego. A co do tematu, to chyba najlepszym miejscem do podłączenia owego nieszczęsnego kabelka bedzie bezpiecznik od jednaj z żarówek mijania. Ewentualnie bezpośrednio do kabelka przy żarówce. I wilk cały i owca sytaKAJOJ pisze:sprawa chyba sie rozwiazala
Ależ dziękuję bardzo . A dyskusja była faktycznie długa, fachowa, pouczająca, no i najważniejsze, że wszystko się wyjaśniłoKAJOJ pisze:przyznalem punkciki za konstruktywna debate w tym temacie
sam se zadzwoń .inek01 pisze:To zadzwon jeszcze do VW i spytaj czemu tego tak nie urzadzili w Mk3