[MK3, może MK4] Zdobyłem fajny kluczyk i chyba zbytecznie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » wt mar 28, 2006 22:53

Odnośnie dorabiania kluczy... Byłem w Tesco w takim punkcie usługowym "Hardy" i facet powiedział mi że niemożliwe że mam immo w golfie z 94r. i kiedy w końcu go przekonałem okazało sie że nie może skopiować tej kosteczki (niby że jakiś przedpotopowy immo mam) Co Wy na to?



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt mar 28, 2006 23:02

DrLupus pisze:Odnośnie dorabiania kluczy... Byłem w Tesco w takim punkcie usługowym "Hardy" i facet powiedział mi że niemożliwe że mam immo w golfie z 94r. i kiedy w końcu go przekonałem okazało sie że nie może skopiować tej kosteczki (niby że jakiś przedpotopowy immo mam) Co Wy na to?
Gosc sie chyba troche nie zna bo immo w Mk3 bylo juz za doplata od stycznia 94' a od pazdziernika seryjnie...
Co do sklonowania immo.. to ze on nie moze (nie umnie, nie ma sprzetu) to nie znaczy ze nie mozna, bo wlasnie ten przedpotopowy mozna klonowac, a II i II generacji ponoc nie (chodzi mi oczywiscie o sklonowanie immo z samego kluczyka - transpondera)
Sprobuj gdzies indziej...
Ostatnio zmieniony śr mar 29, 2006 09:59 przez inek01, łącznie zmieniany 1 raz.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr mar 29, 2006 09:28

GSOWIEC, udało mi się "ewakuować grot. Obyło się bez większych zniszczeń.
Narzędzia :nóż, zapalniczka.Lekko podgrzeć ten czarny plastyk i powoli nożem wycinać.
Grota nie da się wysunąć do "przodu". :po1. pod tym plastykiem grot ma otwór a w plastyku jest bolec, po2.końcówka grota ma na końcu wycięcia które też umiemożliwiają wysunięcie.Pozostaje tylko wyjęcie do góry.Etap pierwszy mam za sobą, teraz trzeba jakoś założyć nowy grot.Ale to już chyba mniejszy problem.Myślę, też nad zastąpieniem żaróweczki diodą, najlepiej białą. Niestety nie mogę zamieścić foto :(



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr mar 29, 2006 09:36

tez rozbierałem taki kluczyk z planami przełożenia grota z mk3. nie udała mi sie ta zabawa, nie wiem czym skleic kazdyklej puszcza jest to niestabline ipuszcza, grot sie rusza.... po za tym grot od mk3 jest cienszy niz ten od mk4 i tworzy sie wtedy szpara, ktora powoduje ze sie rusza...



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr mar 29, 2006 10:25

ku_bi, a nie myślałeś o kleju w rodzaju poxipolu? Powinien odpowiednio utwardzić całą konstrukcję. Mam pytanie. Czy można kupić sam grot? Z tym, że ja potrzebuję do mk2.



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » śr mar 29, 2006 14:30

bodzio_j pisze:GSOWIEC, udało mi się "ewakuować grot. Obyło się bez większych zniszczeń.
Narzędzia :nóż, zapalniczka.Lekko podgrzeć ten czarny plastyk i powoli nożem wycinać.
Grota nie da się wysunąć do "przodu". :po1. pod tym plastykiem grot ma otwór a w plastyku jest bolec, po2.końcówka grota ma na końcu wycięcia które też umiemożliwiają wysunięcie.Pozostaje tylko wyjęcie do góry.Etap pierwszy mam za sobą, teraz trzeba jakoś założyć nowy grot.Ale to już chyba mniejszy problem.Myślę, też nad zastąpieniem żaróweczki diodą, najlepiej białą. Niestety nie mogę zamieścić foto
WOW! Gratulacje!!! To już coś! Ja dziś nie mam dziś czasu na "ewakuowanie grota", ale koło weekendu na pewno się za to zabiorę...
Póki co dzięki, że podzieliłeś się nowiną - punkt za pomoc, to wszystko co mogę w ramach podziękowania dla Ciebie zrobić :bigok: .
...no i napisz koniecznie jak dasz radę zamontować nowy grot (zastanawiam się, czy nie lepiej najpierw dorobić na nim wzór,
żeby później fachman - taki jak ten wspominany wyżej z Tesco, nie popsuł roboty, a dopiero później montować go w kluczu...)
I jeszcze jedno - pomyślałem, że jak się nie uda, to zawsze ten plastik bez grotu może posłużyć za całkiem fajny brelok...

Pozdrawiam!
:okej:



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » śr mar 29, 2006 14:33

GSOWIEC, dzięki za plusika :). Teraz będę szukał samego grotu, później dorobić i myślę, że na poxipolu da radę. Jeśli grotu nie znajdę to kluczyk rozpruję i jakoś zaadoptuję. "POLAK POTRAFI" :)



Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » śr mar 29, 2006 14:39

Jak będziesz dorabiał, najpierw spytaj ile majster policzy za dorobienie klucza (myślę, że około 20 zł), a potem mów, że chodzi Ci o sam grot . Bo inaczej, jak słusznie napisałeś ...Polak potrafi!!!



Awatar użytkownika
DrLupus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 234
Rejestracja: pn gru 26, 2005 09:27
Lokalizacja: Mielec

Post autor: DrLupus » śr mar 29, 2006 16:31

Poxipol to bardzo dobry klej do takich rzeczy choć nie skleja niektórych plastików! Warto przedtem zrobić próbę. Ale jak chwyci to.... :hehe: Ja nim łatałem dziury w nadkolach i w blacharce. Ładnie się formuje jak się palucha zwilży wodą. Co do diody w kluczyku (5 mm bo 3 mm za mała) - trzeba rozpiłować dziurę iglakiem no i znaleźć baterię 3V. Oryginalna bateria ma specyficzny kształt.



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » śr mar 29, 2006 19:36

bodzio_j pisze:ku_bi, a nie myślałeś o kleju w rodzaju poxipolu? Powinien odpowiednio utwardzić całą konstrukcję. Mam pytanie. Czy można kupić sam grot? Z tym, że ja potrzebuję do mk2.
poxipol jest do d..... :ass: puszczał za kazdym razem, kleiłem mocniejszymi klejami i tez :ass:



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt kwie 04, 2006 13:28

Ciąg dalszy kluczykowej historii. Grotu samego nie ma, trzeba było dorobić normalny kluczyk. Fachamn wziął 10 zeta. Kluczyk został pozbawiony plastyku, i po 10, no może 15 minutach pracy na małej szlifierce jest taki sam jak oryginalny, ma nawet otworek w tym samym miejscu :). Teraz pozostaje klejenie. Przy okazji innego tematu, dowiedziałem się o kleju PATEX, klei ponoć wszystko i to na mur beton.



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » wt kwie 04, 2006 15:46

również zrobiłem grot na wzór oryginału z wycieciem, ale nie chciało mi sie to trzymac. juz zarzuciłem ten pomysł. niedługo bedzie scyzoryk :hmm: powodzenia w pracy nad kluczykiem :pub:



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » wt kwie 04, 2006 16:45

Też m yślałem nad kluczykiem - była taka możliwość, ale jak dla mnie jest to trochę za duże, chociaż patent fajny. Moze się uda. Ku_bi Tobie również powodzenia ze scyzorem życzę

[ Dodano: Sro Gru 06, 2006 04:01 ]
Czasu minęło sporo, ale w końcu się udało. Kluczyk zrobiony, jeszcze tylko dioda do podświetlania ( jakiś pacan powiedział, że bateria jest 3V, kupiłem diodę na 3V i kupa, musi być 1,5V) Grot trzyma się dość mocno, nic się nie rusza.
Obrazek



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 304 gości