Strona 2 z 2

: wt mar 28, 2006 19:37
autor: Paweł Marek
Pieniu pisze:za co odpowiedzialna jest taka zielona okrągła puszka do której leci jeden przewod
to jest rezerwuar podciśnienia. Przewód od niego dzieli sie na dwa, jeden idzie do węża serwa ( po drodze jest zastawka czarno biała żeby podciśnienie nie uciekało), drugi do siłownika górnej przepustnicy. Odpowiada za to żeby przyz zapalaniu szybciej zadziałał siłownik górnej przpustnicy rozruchowej i ustawił ją we właściwej dla rozruchu pozycji. Brak tego zbiorniczka jest praktycznie niezauważalny, ale wtedy trzeba węzyk od strony gaźnika zaślepić

: wt mar 28, 2006 20:31
autor: Venom
troszke OT ale tez pierburg
dzis zwalczylem otwieranie sie 2giej przepustnicy

zapraszam → TU

: wt mar 28, 2006 21:33
autor: KamilW
Witam... do samego gaznika wystarczy 1m... a co zielonej puszki to jest to tak jak pisze Pawel akumulator podcisnienia... zapewnia prawidlowa prace gaznika przy otwarciu przepustnicy :) nie radze usuwacbo moga byc male komplikacje... takze postaraj sie uszczelnic... a jak ci sie nie uda to nowka w aso kosztuje 10 zl i mozna wybrac 1 z 15 kolorow... tylko po co??? jest nawet rozowy :)

: wt mar 28, 2006 22:01
autor: Pieniu
A słuchaj jak to jest nieszczelne to czy spalanie przez to moze wzrosnąc??

: wt mar 28, 2006 22:13
autor: Paweł Marek
Gaźnik dostanie trochę lewego powietrza więc mieszanka się lekko zuboży, mogą byś problemy z wolnymi, ale żeby zaraz spalanie wzrosło to nie sądzę.

: wt mar 28, 2006 22:16
autor: KamilW
A wzrasta... bo masz wiecej powietrza i moc spada... a jak spada to mocniej deptasz i spalanie idzie w gore :)

: czw mar 30, 2006 15:14
autor: fibolek
KamilW kwestia jest tylko i wyłącznie regulacji bądź też jakiejś dyszy bo z tego co widzę Pierbusie były stosowane w pojemnościach 1.8.Wiesz co ja zaraz zadzwonię to fachury(zawodowca) od gaźników i się dowiem.No i napiszę.

[ Dodano: Czw Mar 30, 2006 15:32 ]
W pierbusiach 2E2 jest kwestia dysz no i ustawienia.Gdyż nawet w pojemnościach 1.6 istniały różne rozmiary dysz.Natomiast jest fizyczna mozliwośc wymiany dysz(nie na większe lecz na różne gabarytowo).Chodzi mi o to że np w Pasku 1.8 dysze były mniejsze.
Lecz była ich szczelność inaczej dobrana.Druga kwestia to ustawienie tego wszystkiego można poprzez regulę wykrzesać z 2E2 dużo więcej niż z fabryki wyszło.Bo kombinując z dyszmi czy osprzętem fabrycznym Pierburga można wykrzesać dużo a jeszcze regulując to na zmodyfikowane wartości można jeszcze więcej.KamilW przypominam że norma na Gofery z lat pon.1995 czyli starsze jest bardzo mocno tolerancyjna,i mozna naprawdę poszaleć.

: czw mar 30, 2006 16:50
autor: KamilW
Wiem i bardzo dziekuje za pomoc... doszedlem do tego ze kwestia nieotwierajacej sie drugiej przepustnicy lezy w jej dokladnej regulacji.... takze wszystko w naszych srubokretach i ustawiamy gazniki obywatele... niestety co do urzadzenia regulacyjnego to nie zdaqlo ono egzaminu.... poleglem zarowno na elektronice jak i na zaworze ktyory spalil sie po 2 dniach... wiec bedzie trzeba doprowadzic ta fabryke do stanu uzywalnosci konwencjonalnymi metodami... takze przepraszam ze nic z tego nie wyszlo... ale bede polerowal gardziele tego gaznika i kombinowal z ustawieniami tak zeby wykrzesac z niego wiecej mocy i obnizyc spalanie.... i bede wszystko opisywal w tym temacie wiec zapraszam do odwiedzin... wszelkie przerobki bede tu skrupulatnie opisywal :) pozdrawiam

: czw mar 30, 2006 17:06
autor: preker20
no no liczymy na Ciebie :]
pozdro

: czw mar 30, 2006 17:22
autor: fibolek
Kamilu ale z polerką to lepiej ostrożnie.Te gaźniory nie lubią takich operacji obiło mnie się o uszy że można w ten sposób zalać silnik co nie jest sprawą miłą.

: czw mar 30, 2006 18:00
autor: KamilW
Nie wiem... okaze sie czy lubia po polerce... mialem robiona w malanie razem z przerobka przepustnic i paroma innymi rzeczami i efekt byl elegancki takze tutaj tez sprubuje... pozdrawiam :)

: sob kwie 01, 2006 13:31
autor: fibolek
NMo to próbuj i daj znać jak poszło.
Ja u siebie raczej nie bardzo bym z polerką gaźniora szalał to przez instalkę LPG,pewnie bym miał problem z regulacją tego wszystkiego.
Ale z tą przeróbką TUNINGOWĄ Pierbusia to jak siano mi w łapy wpadnie to poszaleje.