Strona 2 z 3

: pt mar 24, 2006 11:34
autor: Cefaloid
toma1985 pisze:mi ubylo jakies 3 , 4 milimetry przez jakis miesiac co to moze byc???
Sądzę że to może to być zjawisko parowania :chytry:
A serio takim małym ubytkiem w mm/miesiąć to pewnie w ogóle bym sobie głowy nie zaprzątał...

: pt mar 24, 2006 12:32
autor: MrUkAs
Mi jeden, jedyny raz ubylo, ale tylko przez wymiane termostatu, bo mechanior auto grzal na calym gazie przez okolo 1h i po tym ubylo gdzies 1cm... wiec efekt parowania... ;)

: pt mar 24, 2006 12:39
autor: toma1985
no chyba u mnie moze byc wlasnie efekt parowanie poniewaz kideys na postoju zauwazylem jak para leci z chlodnic :bajer: :bajer:

sprawa

: pt mar 24, 2006 14:36
autor: dominik7
No to chyba masz chlodnice nieszxczelna.Mojemu ojcu kiedys wyparowal przy renault caly zbiorniczek wyrownawczy w Warszawie.

: pt mar 24, 2006 15:01
autor: toma1985
no byc moze ale wiem ze bylo zimno a kiedy wlaczyl sie wentylator to juz nie bylo pary i przyznam ze troche czuc plynem chlodniczym jak sie powacha chlodnice nie wiem czy moze byc czuc troche????? :goof: czy jakos ??

sprawka

: pt mar 24, 2006 15:11
autor: dominik7
Lepiej wymienic chlodnice jak uszczelke pod glowica.Uzywka bedzie kosztowala ze 100zl.Gdyby sie okazalo ze to leci ta chlodnica nie probuj uszczelniac zadnym specyfikiem-nie warto.

: pt mar 24, 2006 15:13
autor: toma1985
no bo chyba 4milimetry ubytku nie oznacza uszczelki pod chlodnica nie znam sie ale tak mi sie wydaje a i tak jak pisalem czuc plyn jak sie powacha chlodnice u ciebie tez cos czuc??? dzieki pozdr.

: pt mar 24, 2006 15:47
autor: Goofi
Pomyslalem o tym termostacie bo u mnie jak wiecej po miescie jezdrze, to wskazowka od temperatury dochodzi do pierwszej kreski ponad polowe i nie wiem czy to termostat czy blad pomiarowy wskaznika...

Po pracy przed odjazdem sprawdze poziom oleju i jego klarownosc z bagnetu ;)

Co do sladow na silniku, to latwo nie bedzie bo on po zimie brudny, caly w sladach od wyschnietej wody od chlapania z kaluz, ale podociskam krucce na wezach od chlodzenia :)

sprawka

: pt mar 24, 2006 15:54
autor: dominik7
Nie wachalem chlodnicy ale u mnie ubywa znacznie.Zacisk od weza od parownika...Poza tym waz ktory idzie za gaznikiem lubi sie przecierac.

: pt mar 24, 2006 16:30
autor: rafal.d
witam w moim golfie tez tak mialem ze uciekal mi plyn chlodzacy.
myslalem ze to uszczelka pod gl. po ogledzinach okazalo sie ze przerdzewiala metalowa rurka ,ktora laczy pompe wodna z wezem nagrzewnicy.po wymianie stan w zbiorniczku jak narazie nie zmienia sie. :)

sprawa

: pt mar 24, 2006 16:45
autor: dominik7
Tez tak moze byc.Zastanawiam sie tylko po co tam ta rurka?

: pt mar 24, 2006 16:58
autor: Goofi
W golfkie jest tylko jedna pompa wodna pod rozrusznikiem na dole :?:
Jak ida te weze po kolei, skad dokad i ktoredy :?:

sprawka

: pt mar 24, 2006 17:00
autor: dominik7
Zalezy o jaki silnik Ci chodzi.U mnie jest raczej pod alternatorem.

: pt mar 24, 2006 17:02
autor: Goofi
Pomylka, mialem na mysli alternator a nie rozrusznik ;)