Strona 2 z 2
: sob mar 25, 2006 01:07
autor: hubertsk
Cześć Łuki, jak chcesz to zapraszam do mnie - jak wiesz mam silnik rozkręcony w mak, wiec oferuje mojego krokowca na test - zamontujemy i zobaczymy.
Mieszkam 4 km od Twojej pracy, więc nie powinno być problemów - zapraszam w sobote.
Pozdro i czekam na info.
PS. Jak by co to sonde też mam na wierzchu, tak samo jak przepustnice, która była ok - jak chcesz sie pobawić przepustnicą to zaopatrz sie w uszczelke między przepustnice a kolektor
: sob mar 25, 2006 09:26
autor: bodzio_j
Łuki pisze:silnik krokowy jest
O! Znalazł się
: sob mar 25, 2006 09:59
autor: Łuki
bez złośliwości prosze !
Hubert - dziś pracuje, a najpierw swoje poczyszcze i zobacze, ale dzięki
składasz już ?;)
: sob mar 25, 2006 10:01
autor: bodzio_j
Łuki pisze:bez złośliwości prosze !
to nie złośliwość
Ja się cieszę
: sob mar 25, 2006 10:59
autor: hubertsk
Łuki, wszystko juz kupione, ale chyba dziś składać nie będe - musze jeszcze kilka rzeczy zrobić zanim zaczne.
Ale dziś planuje troche dłubania jeszcze
Pozdro.
: sob mar 25, 2006 12:31
autor: Łuki
napisze tak - jest zaje****a poprawa
silnik sie nie wkręca, nie wiesza, nie katuje
umyty krokowiec, przepustnica, nowa uszczelka pod przepustnicą bo była pęknięta, nowe przewody podciśnieniowe bo jakies niepewne były i jest dużo lepiej. W poniedziałek mam jechać do ELSAMu na regulacje ( bo zapłon mam za wczesny). Jesli to pomoże to odwdzięcze sie komu trzeba
Na pewno humor mi sie poprawił bardzo
: sob mar 25, 2006 15:56
autor: Norbert MK1
Łuki... a gdzie znajduje sie ten silniczek krokowy bo sam bym go chetnie przeczyscił ?
: sob mar 25, 2006 15:59
autor: bodzio_j
Norbert MK1, powinien być nad pokrywą zaworów, bliżej przodu auta. Takie coś walcowate z wtyczką. W większości aut tak jest. Jest połączony wężem w okolicy przepustnicy
: sob mar 25, 2006 17:52
autor: Norbert MK1
A czy po odpieciu wtyczki, to sie jakos wykreca czy jest to bardziej skomplikowane?
ps. jakby bylo malo problemow to pekla uszczelka glowicy i pod korkiem wlewu oleju jest maslo...
: sob mar 25, 2006 18:31
autor: hubertsk
Norbert MK1, a skad wiesz ze to na 100% uszczelka?
Ubywa Ci płynu, przybywa oleju?
W zbiorniczku od płynu masz też masło?
Jak nie, to napisz jakie odcinki robisz autem - bo jak używasz auta na krótkie odcinki i/lub sie nie dogrzewa to normalne jest to że pod korkiem robi się "majonez".
Sprawdz płyn przede wszystkim
Pozdro.
PS. Co do krokowca to oprócz wtyczki musisz jeszcze wyjąć z niego oba węże
a następnie powinno sie dać go wyciągnąć z mocowania gumowego.
Szkoda że mieszkasz tak daleko - to bym Ci pokazał live, a niestety nie mam cyfrówki żeby zapodać fotki
: wt mar 28, 2006 18:59
autor: Łuki
a więc moje obroty to zacinający sie silniczek krokowy którego niby nie miałem
teraz albo jeszcze raz go wyczyszcze i przejdzie, albo nowy...
dowiedziałem sie też że katalizator już sie zapchał i czas na rurke
: śr mar 29, 2006 00:28
autor: hubertsk
Łuki, jak chcesz to dam Ci swój - juz sie totalnie wysypał przez rure wydechową więc raczej nie będzie oporów
Pozatym nowy kolektor kończy się dalej niż był kat.
Pozdro.
H.