Strona 2 z 2

: czw lut 10, 2005 01:36
autor: _FORNAL_
JA MAM GOLFA 1,8 I TEZ WSKAZNIK STERCZY NA SRODKU A MOIM ZDANIEM NAJPROSCIEJ SPRAWDZIC CZY TERMOSTAT NAWALIL TO ZAOBACZ CZY JAK WSKAZUWKA JEST NA SRODKU TO CHLODNICA JEST GORACA JESLI TAK TO TERMOSTAT JEST OK !!!!

: czw lut 10, 2005 08:51
autor: premko
najlepszym sposobem na sprawdzenie termostatu: jak silnik chodzi sobie na biegu jałowym i złapał już temp. pracy to sprawdzcie przewód który znajduje się na dole chłodnicy (ten który wchodzi w blok silnika) jeżeli temp pracy silnika jest normalna i złapiecie za ten przewód i on jest zimny to termostat jest OK. jeżeli bedziecie dalej trzymać ten przewód to możecie się zorientowac przy jakiej temp. otwiera się termostat, tylko do tego potrzebne są dwie osoby :) jedna spoglądająca na wskaźnik temp. a a druga trzymająca przewód. Troche to zagmatwanie opisałem :) sorki

: czw lut 10, 2005 11:11
autor: Kusza
Witam Nowy jestem więc mówie Wam Dzień doberek.... a teraz do sedna. Miałem podobny problem (golfik mkI) i sporo się ojeździłem po różnego rodzaju "specjalistach". Wymieniałem termostat, płyn w układzie chł. a i tak nic to nie dało... Dopiero jeden człowiek posprawdzał wszystko i powiedział że z układem chłodzenia wszystko jest OK (a wskazówka nadal błądziła gdzieś w krańcowych rejonach wskaźnika) Wysłał mnie do elektryka i sie okazało że za małe napięcie jest i mi wskaźniki przekłamują :kac: Jeden kabelek mi podczepili i wszystko wróciło do normy.. :grin: Spróbujcie sprawdzić miernikiem.....

: czw lut 10, 2005 17:00
autor: Ciukier
Ja właśnie mam taki problem że wskaźnik pokazuje mi dużo za dużo, ale nic się nie dzieje, zrobiłem już 6000 km i wszystko oki, wymieniłem czujnik (czarny) i nic, teraz mam zamiar wymienić drugi czujnik (niebieski, oba są obok siebie) ale nie wiem czy to coś da, a poza tym brak czasu na ten zabieg :( poradzcie coś może ktoś miał podobny problem ??!! :grrr:

: czw lut 10, 2005 17:15
autor: adamo122
TO JA CIĄGLE STARAM SIE ZEBY MIEĆ WSKAZÓWKE NA SZTORC A WY TU NARZEKACIE NA TO !!! jak wskazówka jest na środku to chyba jest tam gdzie powinna być ja mam za niską temperature i to mnie denerwuje, choć przyznam,ze 110 to nie chciałbym mieć, juz wole moje 70

: pt lut 11, 2005 10:24
autor: Kusza
Ciukier pisze:Ja właśnie mam taki problem że wskaźnik pokazuje mi dużo za dużo, ale nic się nie dzieje, zrobiłem już 6000 km i wszystko oki, wymieniłem czujnik (czarny) i nic, teraz mam zamiar wymienić drugi czujnik (niebieski, oba są obok siebie) ale nie wiem czy to coś da, a poza tym brak czasu na ten zabieg :( poradzcie coś może ktoś miał podobny problem ??!! :grrr:
To ja właśnie o tym pisałem......... Niech Ci ktoś sprawdzi termometrem temperature przy jakiej się włącza wentylator i wogóle temperature chłodnicy i płynu w zbiorniku wyrównawczym. Jeśli wszystko będzie w normie to pewnie przekłamuje Ci wskaźnik..... i wtedy do elektryka jedź.

: pt lut 11, 2005 16:22
autor: Ciukier
No tak będzie trzeba zrobić tylko ku..a czasu nie mam wogóle :(