Czy sie za mocna nie grzeje silnik???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
_FORNAL_
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 14:16
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: _FORNAL_ » czw lut 10, 2005 01:36

JA MAM GOLFA 1,8 I TEZ WSKAZNIK STERCZY NA SRODKU A MOIM ZDANIEM NAJPROSCIEJ SPRAWDZIC CZY TERMOSTAT NAWALIL TO ZAOBACZ CZY JAK WSKAZUWKA JEST NA SRODKU TO CHLODNICA JEST GORACA JESLI TAK TO TERMOSTAT JEST OK !!!!



Awatar użytkownika
premko
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: czw paź 21, 2004 09:25
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Post autor: premko » czw lut 10, 2005 08:51

najlepszym sposobem na sprawdzenie termostatu: jak silnik chodzi sobie na biegu jałowym i złapał już temp. pracy to sprawdzcie przewód który znajduje się na dole chłodnicy (ten który wchodzi w blok silnika) jeżeli temp pracy silnika jest normalna i złapiecie za ten przewód i on jest zimny to termostat jest OK. jeżeli bedziecie dalej trzymać ten przewód to możecie się zorientowac przy jakiej temp. otwiera się termostat, tylko do tego potrzebne są dwie osoby :) jedna spoglądająca na wskaźnik temp. a a druga trzymająca przewód. Troche to zagmatwanie opisałem :) sorki



Awatar użytkownika
Kusza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lut 08, 2005 23:23
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: Kusza » czw lut 10, 2005 11:11

Witam Nowy jestem więc mówie Wam Dzień doberek.... a teraz do sedna. Miałem podobny problem (golfik mkI) i sporo się ojeździłem po różnego rodzaju "specjalistach". Wymieniałem termostat, płyn w układzie chł. a i tak nic to nie dało... Dopiero jeden człowiek posprawdzał wszystko i powiedział że z układem chłodzenia wszystko jest OK (a wskazówka nadal błądziła gdzieś w krańcowych rejonach wskaźnika) Wysłał mnie do elektryka i sie okazało że za małe napięcie jest i mi wskaźniki przekłamują :kac: Jeden kabelek mi podczepili i wszystko wróciło do normy.. :grin: Spróbujcie sprawdzić miernikiem.....



Ciukier

Post autor: Ciukier » czw lut 10, 2005 17:00

Ja właśnie mam taki problem że wskaźnik pokazuje mi dużo za dużo, ale nic się nie dzieje, zrobiłem już 6000 km i wszystko oki, wymieniłem czujnik (czarny) i nic, teraz mam zamiar wymienić drugi czujnik (niebieski, oba są obok siebie) ale nie wiem czy to coś da, a poza tym brak czasu na ten zabieg :( poradzcie coś może ktoś miał podobny problem ??!! :grrr:



Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » czw lut 10, 2005 17:15

TO JA CIĄGLE STARAM SIE ZEBY MIEĆ WSKAZÓWKE NA SZTORC A WY TU NARZEKACIE NA TO !!! jak wskazówka jest na środku to chyba jest tam gdzie powinna być ja mam za niską temperature i to mnie denerwuje, choć przyznam,ze 110 to nie chciałbym mieć, juz wole moje 70



Awatar użytkownika
Kusza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt lut 08, 2005 23:23
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: Kusza » pt lut 11, 2005 10:24

Ciukier pisze:Ja właśnie mam taki problem że wskaźnik pokazuje mi dużo za dużo, ale nic się nie dzieje, zrobiłem już 6000 km i wszystko oki, wymieniłem czujnik (czarny) i nic, teraz mam zamiar wymienić drugi czujnik (niebieski, oba są obok siebie) ale nie wiem czy to coś da, a poza tym brak czasu na ten zabieg :( poradzcie coś może ktoś miał podobny problem ??!! :grrr:
To ja właśnie o tym pisałem......... Niech Ci ktoś sprawdzi termometrem temperature przy jakiej się włącza wentylator i wogóle temperature chłodnicy i płynu w zbiorniku wyrównawczym. Jeśli wszystko będzie w normie to pewnie przekłamuje Ci wskaźnik..... i wtedy do elektryka jedź.



Ciukier

Post autor: Ciukier » pt lut 11, 2005 16:22

No tak będzie trzeba zrobić tylko ku..a czasu nie mam wogóle :(



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 444 gości