Strona 2 z 2

: sob mar 19, 2005 20:18
autor: zed
Ja juz wlasnie to wszystko rozebralem i przeczyscilem bo bylo upaprane troche bedzie na pewno lepiej chodzil... :chytry:

: sob mar 19, 2005 22:58
autor: Kapibara
no zgadzam sie kiedys tez nalazlem to przypadkiem i przeczyscilem ta rurteczke to nawet bez tej autosugesti poczule mze lepiej chodzi, zdziwilo mnei to ze po 1-2 tygodniach znow byl:-//, ale skoro mowicie ze latem tego nei ma to cza to jutro przeczyscic

: ndz mar 20, 2005 13:23
autor: czyś
Odma wali pary ze skrzyni korbowej do obudowy nad gardzielą gaźnika (wtrysku). W tym są pary paliwa i oleju. Pary oleju mają to do siebie, że troszku tego oleju wykrapla się na ściankach obudowy i spływa w dół do filtra. I dzieje się nawet wtedy, jeżeli wszystko z motorem jest ok (poszperaj na forum, było o tym pisane). A kremowe jest dlatego, że jak jest zimno i wilgotno, zwłaszcza przy jeździe na krótkich odcinkach, z tego oleju i pary wodnej tworzy się emulsja (dyspersja wody i oleju - coś jak majonez :) )
Jak nie jest tego dramatycznie dużo i wszystko z motorem jest ok (kompresja ok i nie bierze oleju) to jest ok, i żadne pierścienie się nie kończą, ani uszczelka pod głowicą.
Wiem, bo też mam :)

: ndz mar 20, 2005 13:48
autor: TUTENHAMON
Jak się jeździ na krótkich dystansach to silniczek się niedogrzewa i wytrąca się parafina osadza się również pod korkiem od wlewu oleju.