Strona 2 z 3

: pn mar 20, 2006 19:01
autor: sas_gti
z tą gwarancją to jest tak że jak po poł roku zostanie ci np 55% (czyli juz kupa) sprawności amora to nikt ci tego na gwarancji nie uzna....
A ja swojego B6 kupiłem za 850 zł, ze sprezynami seryjnymi i poduchami przednimi....
Jak kogoś stać na kita nowego za 7 stówek , to stać go też za uzywke bilsteina b6 za tysia, tylko trzeba troche lepiej poszukać....

A z tym że to kayaba robi to mnie troche zaskoczyles i wierzyc mi sie w to nie chce, może same korpusy amorów są od nich (pisze korpusy zeby bylo wiadomo o co mi chodzi bo duzo ludzi nie wie ze tak na prawde sama ta obudowa amortyzatora nazywa sie wlasnie amortyzator ), no bo w koncu od kogoś musza to kupować....a w koncu u skośno-okich jest najtaniej....Jednego jestem pewnien, wszytkie te "niemieckie kity" sa składane na najtanszych czesciach i na pewno nie posiadają jakości KYB, moze samą blache od nich biorą i tyle, tak sadze.....doswiadczyłem jakości tych kitów i wiem co gadam

POza tym te kity wygladaja identycznie jak np supersport , na którym jeździłęm i którego miałem w ręku, i musze Ci powiedzieć ze jemu do kayaby czy bilsteina troche jeszcze brakuje....niby to sportowe amory a tłoczyska cieniutkie jak w serii, uszczelniacze też z taiwanu, a jak pieknie srają olejem :bigok: ......

: pn mar 20, 2006 20:44
autor: stary
a mozecie mi powiedziec ile wg was jest obnizony ten golf? wiem ze foto słabe w sniegu i malo widac ale innego nie mam. celowo nie podaje jakie tam są amory bo chce sie dowiedziec obiektywnych spostrzezen. sam nie znam dokladnego obnizenia sprezyn wiec pytam.

: wt mar 21, 2006 00:20
autor: micab
stary, bardzo słabe foto, ale wygląda to na 60.....daj lepszą fotę to zobaczymy dokładnie ;)

: wt mar 21, 2006 02:51
autor: malcu
dla mnie to jest 40mm ale daj lepsza fotke

: wt mar 21, 2006 10:23
autor: stary
lepszej foto nie mam niestety. wg mnie wyglada nizej niz 40mm ale amory są seryjne. tylko moze sprezyna obniza o wiecej niz 40. jak siada z tylu 2 osoby to przy tych gorkach osiedlowych chaczy tylem.

: wt mar 21, 2006 11:08
autor: wara99
sas_gti pisze:z tą gwarancją to jest tak że jak po poł roku zostanie ci np 55% (czyli juz kupa) sprawności amora to nikt ci tego na gwarancji nie uzna....
A ja swojego B6 kupiłem za 850 zł, ze sprezynami seryjnymi i poduchami przednimi....
Jak kogoś stać na kita nowego za 7 stówek , to stać go też za uzywke bilsteina b6 za tysia, tylko trzeba troche lepiej poszukać....

A z tym że to kayaba robi to mnie troche zaskoczyles i wierzyc mi sie w to nie chce, może same korpusy amorów są od nich (pisze korpusy zeby bylo wiadomo o co mi chodzi bo duzo ludzi nie wie ze tak na prawde sama ta obudowa amortyzatora nazywa sie wlasnie amortyzator ), no bo w koncu od kogoś musza to kupować....a w koncu u skośno-okich jest najtaniej....Jednego jestem pewnien, wszytkie te "niemieckie kity" sa składane na najtanszych czesciach i na pewno nie posiadają jakości KYB, moze samą blache od nich biorą i tyle, tak sadze.....doswiadczyłem jakości tych kitów i wiem co gadam

POza tym te kity wygladaja identycznie jak np supersport , na którym jeździłęm i którego miałem w ręku, i musze Ci powiedzieć ze jemu do kayaby czy bilsteina troche jeszcze brakuje....niby to sportowe amory a tłoczyska cieniutkie jak w serii, uszczelniacze też z taiwanu, a jak pieknie srają olejem :bigok: ......
czyli juz nie wiem co jest lepsze !! Jedni piszą lepiej caly kit a tu wychodzi na to ze caly kit za 700 to szajs . Wiec chyba kupie osobno springi -40 i osobno seria amor kayaby i chyba bedzie to najlepsze rozwiazanie .

: wt mar 21, 2006 11:39
autor: micab
najlepiej kupić używany kit za 300-500zl........oczywiście jakiejś dobrej firmy, posłuzy dłużej niż ten nowy za 700, a i jakość jazdy lepsza ;)
dla przykładu kumpel teraz kupił kit weiteca za 550zl......używany oczywiście, ale wygląda jak nowy, nawet się dobrze nie pobrudził, stan super......

: wt mar 21, 2006 20:23
autor: malolat
jak cos takiego bedziecie mieli w takiej cenie jak napisales to sie odezwij, nawet jakas flaszke doloze...

: pt mar 24, 2006 23:43
autor: kamel1984
ja zamontowalem u siebie tydz temu same springi 40/40 , auto wygla jak dla mnie bomba, tydzien przejezdzilem i narazie nic nie stuka - dodam ze po wrocku , gdzie i tak po dziurach meczylem autko 1,5 roku po tym nieszczesnym miescie, i odpukac narazie nic , bede informowal na bierzaco jak cos zacznie stukac :) a foteczki juz jutro tylko musze go umyc bo narazie wyglada jak solanka,

p.s aha wezcie mi jeszcze powiedzcie gdze wrzucic foty bo gdzies do tego jest osobny dzial ... projekty ???

: sob mar 25, 2006 00:02
autor: Mrozio
-40mm na obu osiach H&R + bilstein b4 = nie polecam, przejechalem na tej konfiguracji ok 15tys i po amorach. Teraz mam kit FK -60mm i jest si !!! wiekszy komfort, lepsza praca nic nie dobija, jedynie na duuzych dziurach jest ciezko z racji krotszego skoku amora.

: ndz mar 26, 2006 18:26
autor: bamber
zapodajcie jakies fotki mik3 40/40 zeby mozna bylo popatrzec jak to w ogole wyglada taka zawiecha :)

: ndz mar 26, 2006 18:56
autor: malcu
moj na 40/40

Obrazek


EDIT:

Obrazek
Obrazek

: ndz mar 26, 2006 19:09
autor: imp
wygląda troche jakby przód wyżej siedział...ale..to chyba dlatego że nierówne podłoże..chętnie przylookam fotki z tyłu i front jak sie prezentuje..

: ndz mar 26, 2006 23:15
autor: malcu
imp pisze:wygląda troche jakby przód wyżej siedział
wlasnie przod jest cholera wyzej wzgledem tylu :(

wygrzebalem stara fotke tu dokladnie widac nieznacznie ale przod jest wyzej niz tyl
Obrazek