Strona 2 z 2
: ndz mar 19, 2006 13:19
autor: Kiler
Hak jest w obudowie lewarka, w kole zapasowym (pod podłogą w bagażniku(z tyłu oczywiście
)). Wkręcasz go pod zaślepkę(blendę).
Pozdr
.
: ndz mar 19, 2006 14:04
autor: tedi
Dobrze dzieki za info z hakiem, prosze nie pisanie postów o haku , tylko o głownym problemie!
: ndz mar 19, 2006 14:55
autor: Adamtd
tedi, nic nie kupuj i nie wymieniaj tylko trzeba zacząć sprawdzać i faktycznie pierwsze czujnik halla, potem układ zapłonowy i czujniki temperatury. Można by też podpiąc do komputera może jakieś błedy są. Jeśli nie dasz sobie sam rady z pomiarami to pozostaje elektryk
: ndz mar 19, 2006 14:59
autor: tedi
mm tak mysle że odrazu oddam auto do mechanika, w koncu stało mi się w ten sam dzień co go odebrałem wiece może coś spusci z robocizny. Dzięki za pomoc!
: ndz mar 19, 2006 15:02
autor: Adamtd
Też tak myśle tedi, że warto go w ramach reklamacji oddać temu mechanikowi. Bo mnie cały czas chodzi po głowie że to musi mieć związek z jego robotą - albo źle ustawił rozrząd, albo coś bardziej banalnego - wystarczy, że urwał jakis kabelek przy okazji
: czw kwie 06, 2006 12:08
autor: tedi
no to teraz was zaskocze dzis odebrałem auto od mechanika. Przyczyna było brak napiecia na pompie paliwa wiec silnik! A awaria zwara gdzies na elektryce :/ koszt 130zł