Zerwany gwint (spustu oleju) na misce olejowej, co robić??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob mar 18, 2006 13:09

Ja w jetce zerwałem gwint. Poprosiłem znajomego ślusarza tylko o dorobienie nieco grubszej śróby (0,2mm) z gwintem o tym samym skoku. To wystarczyło. w misce nie gwintowałem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » sob mar 18, 2006 15:45

Chomik pisze:Dlaczego to jest takie tanie, jakaś tandeta? Wydaje mi się że ona jest z blachy.
zadna tandeta tylko miska stalowa do bloku 19E... i tyle... jesli nawet masz aluminiowa to ta powinna podejsc no chyba ze masz w misce jakies czujniki... to wtedy bedziesz sie musial poogladac za orginalna... pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości