Strona 2 z 2

: sob mar 18, 2006 09:19
autor: jusci
norekm pisze:1. Zdejmij plastyk na skrzyni biegów (wykręć cały) - tam jest na obudowie skrzyni trójkąt oraz na kole zamachowym jest nacięcie - muszą się zgadzać.
Mam jeszcze jedno pytanie: Jak w takim razie ustawiać zapłon? To wcięcie na kole zamachowym to jest oznaczenie "zera"? Czy to może oznacza już konkretnie kąt 6 stopni?
Nie wiem czy się jasno wyraziłem.

: sob mar 18, 2006 09:44
autor: domino_87
Górny martwy punkt tłoka we wzierniku oznacza chyba śrubka?? mam racje?? Silnik nawet wczoraj uruchomiłem po zmianie paska... =D> To prawda jest że w silnikach RP po zerwaniu paska nie rozlatuje sie głowica?? Zaznaczony jest na kole zamachowym kąt wyprzedzenia zapłonu??

Dziękuje wszystkim za zainteresowanie moim postem...

Pozdrawiam i dziękuje

[ Dodano: Czw Kwi 06, 2006 22:20 ]
Macie racje silniki Volkswagena sa bezawaryjne jeśli chodzi o zerwanie czy przeskoczenie paska... Miałem kilka dni temu taki przypadek w Passacie 2.0 silnik 2E przeskoczył 5 zębów.
Jeszcze na świecy było troche nagaru z tłoka... zawory przechodzą na styk nad denkiem tłoka. Ale zboczylićmy z tematu... Paski w obydwu samochodach ustawiłem i śmigają aż miło... Dziękuje wszystkim za pomoc.

Pozdrawiam...