Strona 2 z 3

: sob gru 03, 2005 01:02
autor: djset
magik pisze:słuchajcie, mam problem..
mam czerwone sprężyny jamex 1355VA.. sęk w tym,że pojęcia nie mam o ile one obniżają autko.. może wie ktoś jak to sprawdzić, jakiś katalog? w googlach nie znalazłem a nie wiem jakie amorki do tego założyć..
obnizaja one o 60/40

: sob gru 03, 2005 16:37
autor: Dawca_Nerek
djset pisze:obnizaja one o 60/40
Czy to jest na 100% pewne ?

: sob gru 03, 2005 16:46
autor: djset
na 99,9% tak bylo napisane w katalogu...

: wt gru 06, 2005 14:11
autor: magik
djset pisze: obnizaja one o 60/40
super, dzięki za pomoć :pub:
tylko jeszcze jedno pytanko.. co znaczy 60/40 - od 60 do 40mm? czy jak? sorki, ale nigdy nie zakładałem krótszych i pojęcia nie mam.. myślałem, że jest tylko jedna wartość podana :) a jak jest pisane 60/40 to tyczy się całego kompletu i wtedy przód jest -60 a tył -40..

: wt gru 06, 2005 15:42
autor: djset
magik pisze:a jak jest pisane 60/40 to tyczy się całego kompletu i wtedy przód jest -60 a tył -40..
dokladnie :)

: wt gru 06, 2005 16:04
autor: k3fir
Dawca_Nerek pisze:
magik pisze:słuchajcie, mam problem..
mam czerwone sprężyny jamex 1355VA.. sęk w tym,że pojęcia nie mam o ile one obniżają autko.. może wie ktoś jak to sprawdzić, jakiś katalog? w googlach nie znalazłem a nie wiem jakie amorki do tego założyć..
Ja miałem takie u siebie, niestety zapomniałem zmierzyć auto przed zmianą zawiechy na zime
tylko ze 60/40 inaczej w mk2 wyglada a inaczej w mk3 :)

: wt gru 06, 2005 16:13
autor: djset
a jeszcze inaczej w dieslu, a jeszcze inaczej w TD i jeszcze inaczej w TDi... springi musza byc dopasowane do kazdego modelu osobno!

: śr gru 07, 2005 19:08
autor: magik
djset pisze:a jeszcze inaczej w dieslu, a jeszcze inaczej w TD i jeszcze inaczej w TDi... springi musza byc dopasowane do kazdego modelu osobno!
hmm.. to niby muszę jeszcze się dowiedzieć, czy te sprężynki podejdš do mojego kopciucha? :kac:

: śr gru 07, 2005 20:22
autor: k3fir
magik pisze:
djset pisze:a jeszcze inaczej w dieslu, a jeszcze inaczej w TD i jeszcze inaczej w TDi... springi musza byc dopasowane do kazdego modelu osobno!
hmm.. to niby muszę jeszcze się dowiedzieć, czy te sprężynki podejdš do mojego kopciucha? :kac:
bo jesli to bedzie np 40/40 do diesla to wygladac bedzie jak country, gdziesz czytalem chyba na AC forum ktos o tym pisal kiedys.

: śr gru 07, 2005 20:32
autor: magik
k3fir pisze: bo jesli to bedzie np 40/40 do diesla to wygladac bedzie jak country, gdziesz czytalem chyba na AC forum ktos o tym pisal kiedys.
dlaczego jak country? wyżej djset napisał, że obniżają 60/40..

: śr gru 07, 2005 20:39
autor: k3fir
magik pisze:
k3fir pisze: bo jesli to bedzie np 40/40 do diesla to wygladac bedzie jak country, gdziesz czytalem chyba na AC forum ktos o tym pisal kiedys.
dlaczego jak country? wyżej djset napisał, że obniżają 60/40..
tak czy siak bedzie inaczej wygladac jesli sa od diesla

: śr gru 07, 2005 20:45
autor: mi5iek84
magik pisze:dlaczego jak country? wyżej djset napisał, że obniżają 60/40..

bo silnik diesla jest cięższy niż np taki 1.3. i te amorki co np. obionżają dieselka o 60/40 w 1.3 w ogóle nie obniżą albo nawet mogą spowodować ze autko pójdzie w górę.

: śr gru 07, 2005 21:26
autor: magik
kurde, jak się wkurzę, to zostanę przy serii... muszę chyba dorwać jakiś katalog i sprawdzić do jakiego silnika są te moje :(

: śr gru 07, 2005 21:37
autor: djset
magik pisze:kurde, jak się wkurzę, to zostanę przy serii...
nie denerwuj sie. a moze obetnij sobie jeden zwoj? :> bo czasami lezy zwój na zwoju i jak obetniesz grubosc sprezyny (jakies 10mm) to zawsze troszke pojdzie ci na dol, ale przy dobiciach mozesz wykonczyc amortyzatory, jesli nie masz ich skroconych.,.. to tyaki najtanszy sposob obnizania, przez wielu nie polecany, ale przez wielu stosowany ;-)