jamex- co wy na to??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

djset

Post autor: djset » sob gru 03, 2005 01:02

magik pisze:słuchajcie, mam problem..
mam czerwone sprężyny jamex 1355VA.. sęk w tym,że pojęcia nie mam o ile one obniżają autko.. może wie ktoś jak to sprawdzić, jakiś katalog? w googlach nie znalazłem a nie wiem jakie amorki do tego założyć..
obnizaja one o 60/40



Awatar użytkownika
Dawca_Nerek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1887
Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:08
Lokalizacja: F1 DAWCA

Post autor: Dawca_Nerek » sob gru 03, 2005 16:37

djset pisze:obnizaja one o 60/40
Czy to jest na 100% pewne ?


Obrazek
Czasem na trasie spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...

djset

Post autor: djset » sob gru 03, 2005 16:46

na 99,9% tak bylo napisane w katalogu...



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » wt gru 06, 2005 14:11

djset pisze: obnizaja one o 60/40
super, dzięki za pomoć :pub:
tylko jeszcze jedno pytanko.. co znaczy 60/40 - od 60 do 40mm? czy jak? sorki, ale nigdy nie zakładałem krótszych i pojęcia nie mam.. myślałem, że jest tylko jedna wartość podana :) a jak jest pisane 60/40 to tyczy się całego kompletu i wtedy przód jest -60 a tył -40..


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

djset

Post autor: djset » wt gru 06, 2005 15:42

magik pisze:a jak jest pisane 60/40 to tyczy się całego kompletu i wtedy przód jest -60 a tył -40..
dokladnie :)



Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2059
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » wt gru 06, 2005 16:04

Dawca_Nerek pisze:
magik pisze:słuchajcie, mam problem..
mam czerwone sprężyny jamex 1355VA.. sęk w tym,że pojęcia nie mam o ile one obniżają autko.. może wie ktoś jak to sprawdzić, jakiś katalog? w googlach nie znalazłem a nie wiem jakie amorki do tego założyć..
Ja miałem takie u siebie, niestety zapomniałem zmierzyć auto przed zmianą zawiechy na zime
tylko ze 60/40 inaczej w mk2 wyglada a inaczej w mk3 :)



djset

Post autor: djset » wt gru 06, 2005 16:13

a jeszcze inaczej w dieslu, a jeszcze inaczej w TD i jeszcze inaczej w TDi... springi musza byc dopasowane do kazdego modelu osobno!



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » śr gru 07, 2005 19:08

djset pisze:a jeszcze inaczej w dieslu, a jeszcze inaczej w TD i jeszcze inaczej w TDi... springi musza byc dopasowane do kazdego modelu osobno!
hmm.. to niby muszę jeszcze się dowiedzieć, czy te sprężynki podejdš do mojego kopciucha? :kac:


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2059
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » śr gru 07, 2005 20:22

magik pisze:
djset pisze:a jeszcze inaczej w dieslu, a jeszcze inaczej w TD i jeszcze inaczej w TDi... springi musza byc dopasowane do kazdego modelu osobno!
hmm.. to niby muszę jeszcze się dowiedzieć, czy te sprężynki podejdš do mojego kopciucha? :kac:
bo jesli to bedzie np 40/40 do diesla to wygladac bedzie jak country, gdziesz czytalem chyba na AC forum ktos o tym pisal kiedys.



Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » śr gru 07, 2005 20:32

k3fir pisze: bo jesli to bedzie np 40/40 do diesla to wygladac bedzie jak country, gdziesz czytalem chyba na AC forum ktos o tym pisal kiedys.
dlaczego jak country? wyżej djset napisał, że obniżają 60/40..


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

Awatar użytkownika
k3fir
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2059
Rejestracja: pt paź 08, 2004 22:24
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: k3fir » śr gru 07, 2005 20:39

magik pisze:
k3fir pisze: bo jesli to bedzie np 40/40 do diesla to wygladac bedzie jak country, gdziesz czytalem chyba na AC forum ktos o tym pisal kiedys.
dlaczego jak country? wyżej djset napisał, że obniżają 60/40..
tak czy siak bedzie inaczej wygladac jesli sa od diesla



Awatar użytkownika
mi5iek84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: sob sty 08, 2005 13:04
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: mi5iek84 » śr gru 07, 2005 20:45

magik pisze:dlaczego jak country? wyżej djset napisał, że obniżają 60/40..

bo silnik diesla jest cięższy niż np taki 1.3. i te amorki co np. obionżają dieselka o 60/40 w 1.3 w ogóle nie obniżą albo nawet mogą spowodować ze autko pójdzie w górę.


PozdroVWienia

[url=http://imageshack.us][img]http://img118.imageshack.us/img118/5306/logoeg5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
magik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 369
Rejestracja: pn lut 07, 2005 12:06
Lokalizacja: Mysłowice
Kontakt:

Post autor: magik » śr gru 07, 2005 21:26

kurde, jak się wkurzę, to zostanę przy serii... muszę chyba dorwać jakiś katalog i sprawdzić do jakiego silnika są te moje :(


[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0

djset

Post autor: djset » śr gru 07, 2005 21:37

magik pisze:kurde, jak się wkurzę, to zostanę przy serii...
nie denerwuj sie. a moze obetnij sobie jeden zwoj? :> bo czasami lezy zwój na zwoju i jak obetniesz grubosc sprezyny (jakies 10mm) to zawsze troszke pojdzie ci na dol, ale przy dobiciach mozesz wykonczyc amortyzatory, jesli nie masz ich skroconych.,.. to tyaki najtanszy sposob obnizania, przez wielu nie polecany, ale przez wielu stosowany ;-)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 110 gości