obnizaja one o 60/40magik pisze:słuchajcie, mam problem..
mam czerwone sprężyny jamex 1355VA.. sęk w tym,że pojęcia nie mam o ile one obniżają autko.. może wie ktoś jak to sprawdzić, jakiś katalog? w googlach nie znalazłem a nie wiem jakie amorki do tego założyć..
jamex- co wy na to??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Dawca_Nerek
- Forum Master
- Posty: 1887
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2005 10:08
- Lokalizacja: F1 DAWCA
super, dzięki za pomoćdjset pisze: obnizaja one o 60/40
tylko jeszcze jedno pytanko.. co znaczy 60/40 - od 60 do 40mm? czy jak? sorki, ale nigdy nie zakładałem krótszych i pojęcia nie mam.. myślałem, że jest tylko jedna wartość podana a jak jest pisane 60/40 to tyczy się całego kompletu i wtedy przód jest -60 a tył -40..
[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
tylko ze 60/40 inaczej w mk2 wyglada a inaczej w mk3Dawca_Nerek pisze:Ja miałem takie u siebie, niestety zapomniałem zmierzyć auto przed zmianą zawiechy na zimemagik pisze:słuchajcie, mam problem..
mam czerwone sprężyny jamex 1355VA.. sęk w tym,że pojęcia nie mam o ile one obniżają autko.. może wie ktoś jak to sprawdzić, jakiś katalog? w googlach nie znalazłem a nie wiem jakie amorki do tego założyć..
hmm.. to niby muszę jeszcze się dowiedzieć, czy te sprężynki podejdš do mojego kopciucha?djset pisze:a jeszcze inaczej w dieslu, a jeszcze inaczej w TD i jeszcze inaczej w TDi... springi musza byc dopasowane do kazdego modelu osobno!
[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
bo jesli to bedzie np 40/40 do diesla to wygladac bedzie jak country, gdziesz czytalem chyba na AC forum ktos o tym pisal kiedys.magik pisze:hmm.. to niby muszę jeszcze się dowiedzieć, czy te sprężynki podejdš do mojego kopciucha?djset pisze:a jeszcze inaczej w dieslu, a jeszcze inaczej w TD i jeszcze inaczej w TDi... springi musza byc dopasowane do kazdego modelu osobno!
dlaczego jak country? wyżej djset napisał, że obniżają 60/40..k3fir pisze: bo jesli to bedzie np 40/40 do diesla to wygladac bedzie jak country, gdziesz czytalem chyba na AC forum ktos o tym pisal kiedys.
[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
- mi5iek84
- Użytkownik
- Posty: 329
- Rejestracja: sob sty 08, 2005 13:04
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
- Kontakt:
magik pisze:dlaczego jak country? wyżej djset napisał, że obniżają 60/40..
bo silnik diesla jest cięższy niż np taki 1.3. i te amorki co np. obionżają dieselka o 60/40 w 1.3 w ogóle nie obniżą albo nawet mogą spowodować ze autko pójdzie w górę.
PozdroVWienia
[url=http://imageshack.us][img]http://img118.imageshack.us/img118/5306/logoeg5.jpg[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img118.imageshack.us/img118/5306/logoeg5.jpg[/img][/url]
nie denerwuj sie. a moze obetnij sobie jeden zwoj? :> bo czasami lezy zwój na zwoju i jak obetniesz grubosc sprezyny (jakies 10mm) to zawsze troszke pojdzie ci na dol, ale przy dobiciach mozesz wykonczyc amortyzatory, jesli nie masz ich skroconych.,.. to tyaki najtanszy sposob obnizania, przez wielu nie polecany, ale przez wielu stosowanymagik pisze:kurde, jak się wkurzę, to zostanę przy serii...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 110 gości