Strona 2 z 2
: wt mar 21, 2006 11:28
autor: regitmc
Być może przepustnica sama się dostosowała
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: wt mar 21, 2006 14:41
autor: martines
regitmc pisze:Być może przepustnica sama się dostosowała
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Dokładnie przepustnica po kilku cyklach kiedy silnik złapie temperature od zimnego do 90 sama sie dostosuje.. tzn. komp nauczy sie jej nowych parametrów
: wt mar 21, 2006 16:30
autor: luk99
martines :
10 tys to ja jeszcze nim nie zrobilem od kupna
Ale od ostataniej wymiany oleju tj. 3500 km okres zimowy to na bagnecie spadlo o około 5-10mm
: wt mar 21, 2006 16:51
autor: regitmc
Mi na 5000 km wzioł około 0,4 do 0,5 litra oleju, a więc bardzo względnie. W książce podają że MkIV może brać nawet 1 litr oleju na 1000 km i niestety niektórzy tak mają.
: wt mar 21, 2006 19:37
autor: martines
luk99 pisze:Ale od ostataniej wymiany oleju tj. 3500 km okres zimowy to na bagnecie spadlo o około 5-10mm
Biorąc pod uwagę że całe wgiecie od min do max na bagnecie wynosi dokładnie 1L to 5mm-10mm/3500km to bardz niewiele.
: wt mar 21, 2006 20:54
autor: piotrw81
miałem podobny problem z Golfem II 1.8 benzyna bez gazu. Obroty świrowały. Spadały i się podnosiły. W osobnym temacie opisze dokładnie cały ptoblem mojego auta bo jest on bardzo ciekawy. Ale tak na szybko mogę podpowiedzieć, że: rozebrałem silniczek krokowy (wolne obroty) wymyłem go w benzynie ekstrakcyjnej poskładałem i jak ręką odjął. Chodzi jak ta lala. Silniczek ten znajduje się miedzy wtryskiem a kolektorem ssącym przy lince od gazu. Pozdrawiam i do usłyszenia
: wt mar 21, 2006 20:59
autor: UcHO
ja tam nie chce sie wymadrzac, ale tak czytam i czytam i mam do was pytanie czy ktos z was widzial ten silniczek krokowy w silniku AKL? bo z tego co mi wiadomo to wlasnie go ww silniku nie ma
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
: śr mar 22, 2006 09:26
autor: martines
UcHO pisze:ja tam nie chce sie wymadrzac, ale tak czytam i czytam i mam do was pytanie czy ktos z was widzial ten silniczek krokowy w silniku AKL? bo z tego co mi wiadomo to wlasnie go ww silniku nie ma
SŁUSZNE STWIERDZENIE... W MK1,MK2,MK3 był silniczek krokowy... w MK4 Z TEGO CO MI WIADOMO ZOSTAŁ ON ZASTĄIONY
MODUŁEM PRZEPUSTNICY.
: śr mar 22, 2006 09:58
autor: regitmc
martines pisze:UcHO pisze:ja tam nie chce sie wymadrzac, ale tak czytam i czytam i mam do was pytanie czy ktos z was widzial ten silniczek krokowy w silniku AKL? bo z tego co mi wiadomo to wlasnie go ww silniku nie ma
SŁUSZNE STWIERDZENIE... W MK1,MK2,MK3 był silniczek krokowy... w MK4 Z TEGO CO MI WIADOMO ZOSTAŁ ON ZASTĄIONY
MODUŁEM PRZEPUSTNICY.
Dokładnie...
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: śr mar 22, 2006 12:57
autor: Jasko25
Problem z gaśnięciem w silniku AKL właśnie przerobiłem tak jak wczoraj pisałem po wyczyszczeniu przepustnicy obroty nagle wzrosły do 1200-1600 ale po dopasowaniu przepustnicy po dwoch dniach wszytko pieknie wróciło do normy. Dziś rano jechałem do pracy i pieknie schodzą do 800 i ani kapki niżej ni wyżej. Ufff a już myślałem że jakieś koszta mnie dopadną dodatkowe.
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)