[mk4]Gaśnie !!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » wt mar 21, 2006 11:28

Być może przepustnica sama się dostosowała :bigok:


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » wt mar 21, 2006 14:41

regitmc pisze:Być może przepustnica sama się dostosowała :bigok:
Dokładnie przepustnica po kilku cyklach kiedy silnik złapie temperature od zimnego do 90 sama sie dostosuje.. tzn. komp nauczy sie jej nowych parametrów



luk99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 16:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk99 » wt mar 21, 2006 16:30

martines :
10 tys to ja jeszcze nim nie zrobilem od kupna :)

Ale od ostataniej wymiany oleju tj. 3500 km okres zimowy to na bagnecie spadlo o około 5-10mm



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » wt mar 21, 2006 16:51

Mi na 5000 km wzioł około 0,4 do 0,5 litra oleju, a więc bardzo względnie. W książce podają że MkIV może brać nawet 1 litr oleju na 1000 km i niestety niektórzy tak mają.


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » wt mar 21, 2006 19:37

luk99 pisze:Ale od ostataniej wymiany oleju tj. 3500 km okres zimowy to na bagnecie spadlo o około 5-10mm
Biorąc pod uwagę że całe wgiecie od min do max na bagnecie wynosi dokładnie 1L to 5mm-10mm/3500km to bardz niewiele.



piotrw81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob sty 07, 2006 17:53
Lokalizacja: Poznań

Post autor: piotrw81 » wt mar 21, 2006 20:54

miałem podobny problem z Golfem II 1.8 benzyna bez gazu. Obroty świrowały. Spadały i się podnosiły. W osobnym temacie opisze dokładnie cały ptoblem mojego auta bo jest on bardzo ciekawy. Ale tak na szybko mogę podpowiedzieć, że: rozebrałem silniczek krokowy (wolne obroty) wymyłem go w benzynie ekstrakcyjnej poskładałem i jak ręką odjął. Chodzi jak ta lala. Silniczek ten znajduje się miedzy wtryskiem a kolektorem ssącym przy lince od gazu. Pozdrawiam i do usłyszenia



UcHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 514
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 19:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: UcHO » wt mar 21, 2006 20:59

ja tam nie chce sie wymadrzac, ale tak czytam i czytam i mam do was pytanie czy ktos z was widzial ten silniczek krokowy w silniku AKL? bo z tego co mi wiadomo to wlasnie go ww silniku nie ma :chytry:



Awatar użytkownika
martines
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 19, 2004 17:00
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: martines » śr mar 22, 2006 09:26

UcHO pisze:ja tam nie chce sie wymadrzac, ale tak czytam i czytam i mam do was pytanie czy ktos z was widzial ten silniczek krokowy w silniku AKL? bo z tego co mi wiadomo to wlasnie go ww silniku nie ma
SŁUSZNE STWIERDZENIE... W MK1,MK2,MK3 był silniczek krokowy... w MK4 Z TEGO CO MI WIADOMO ZOSTAŁ ON ZASTĄIONY MODUŁEM PRZEPUSTNICY.



Awatar użytkownika
regitmc
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 735
Rejestracja: pt lis 11, 2005 16:18
Lokalizacja: NYsa
Kontakt:

Post autor: regitmc » śr mar 22, 2006 09:58

martines pisze:
UcHO pisze:ja tam nie chce sie wymadrzac, ale tak czytam i czytam i mam do was pytanie czy ktos z was widzial ten silniczek krokowy w silniku AKL? bo z tego co mi wiadomo to wlasnie go ww silniku nie ma
SŁUSZNE STWIERDZENIE... W MK1,MK2,MK3 był silniczek krokowy... w MK4 Z TEGO CO MI WIADOMO ZOSTAŁ ON ZASTĄIONY MODUŁEM PRZEPUSTNICY.
Dokładnie... :bajer:


[b] >>> www.4tun.vel.pl <<< [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1114182#1114182][b] >>> MkIV by regitmc <<< [/b][/url]

Jasko25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:43
Lokalizacja: Radom

Post autor: Jasko25 » śr mar 22, 2006 12:57

Problem z gaśnięciem w silniku AKL właśnie przerobiłem tak jak wczoraj pisałem po wyczyszczeniu przepustnicy obroty nagle wzrosły do 1200-1600 ale po dopasowaniu przepustnicy po dwoch dniach wszytko pieknie wróciło do normy. Dziś rano jechałem do pracy i pieknie schodzą do 800 i ani kapki niżej ni wyżej. Ufff a już myślałem że jakieś koszta mnie dopadną dodatkowe. :smoke:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 138 gości