Strona 2 z 2

: ndz mar 12, 2006 03:12
autor: logan
I jak, udało sie w koncu odkryc w czym problem? Jesli nie, zawsze mozesz sprobowac podjechac do gazownika i poprosic by podlaczyl na chwile inny komputerek od sondy i sprawdzil. Daj znac jak cos wymyslisz...

: ndz mar 12, 2006 08:37
autor: Łyskacz
MrSalieri, a może kable WN,świece,kopułka sprawdz w jakim stanie masz układ zapłonowy...
Pozdrawiam :kufel:

: ndz mar 12, 2006 12:10
autor: MrSalieri
Łyskacz pisze:MrSalieri, a może kable WN,świece,kopułka sprawdz w jakim stanie masz układ zapłonowy...
Pozdrawiam :kufel:
Hmm moze w koncu sa w takim stanie jak byly odkad kupilem auto.
Ostatnio jak mi sie to dzialo cyk przelaczylem mu na benzyne i na benzynie nie ma takiego problemu ciagnie sie jak nalezy wiec prawdopopodobnie wina lezy gdzies w ukladzie LPG.
Moze jutro podjade do gaziarzy i powiem co i jak.

: ndz mar 12, 2006 21:42
autor: Łyskacz
MrSalieri, Ogólnie Lpg potrzebuje układu zaołonowego w nienagannym stanie..Każdy gaziarz Ci to powie :bigok:
POZDRAWAIM

: wt mar 14, 2006 08:53
autor: gallanonim22
po pierwsze radzilbym Ci unieruchomic krokowca (odkrecasz dwie srobki wyjmujesz "tloczek" i po sprawie) wtedy regulacje masz na srobke i odpada problem elektroniki ale potwierdz to u swoich gazownikow bo nie chce Cie w blad wprowadzic... 2 sprawa jaki gaz tankujesz- to nie bez znaczenia- prowadze stacje gazowa i wiem ze gaz moze byc bbbaardzo!! rozny. proponuje BP i SHELL !! i to zaufane sprawdzone stacje... sprawdz ta uszczelke i moze takie duperele jak swiece kable filtry - to wazne przy gazie. zycze powodzenia bo niedawno sam uporalem sie ledwo z tym ze moj mk3 1.8 palil 15.5 litra... pozdrawiam

: śr mar 15, 2006 16:44
autor: MrSalieri
Byklem w poniedzialk u gazownikow podpiepli kompa cos tam pomieszalii i na razie jest dobrze zobaczymy co bedzie pozniej ;)

Chwilowy zanik mocy

: śr mar 15, 2006 19:03
autor: marcin123456789
Mi się tak działo jak nie miałem założonego filtra powietrza. 2 razy tak miałem

: śr mar 15, 2006 23:33
autor: bouli23
witam, ja chciałbym zaznaczyć ze podobne objawy mam w moim 1.4 ABD z 1994 roku, tyle że mam go tylko na benzynkę,
zawsze sie to dzieje po uruchomieniu silnika i ruszeniu przez kilka sesji przyśpieszania, potem juz tego efektu nie ma.