[mk3]Chwilowy zanik mocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
I jak, udało sie w koncu odkryc w czym problem? Jesli nie, zawsze mozesz sprobowac podjechac do gazownika i poprosic by podlaczyl na chwile inny komputerek od sondy i sprawdzil. Daj znac jak cos wymyslisz...
			
									
									Hell is worth all that...
Blog o kosztach użytkowania Golfa - http://mojgolfik.blogspot.com/
						Blog o kosztach użytkowania Golfa - http://mojgolfik.blogspot.com/
- Łyskacz
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 519
 - Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
MrSalieri, a może kable WN,świece,kopułka sprawdz w jakim stanie masz układ zapłonowy...
Pozdrawiam
			
									
									Pozdrawiam
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
						Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- MrSalieri
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 833
 - Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
 - Lokalizacja: Okolice Krakowa
 - Kontakt:
 
Hmm moze w koncu sa w takim stanie jak byly odkad kupilem auto.Łyskacz pisze:MrSalieri, a może kable WN,świece,kopułka sprawdz w jakim stanie masz układ zapłonowy...
Pozdrawiam
Ostatnio jak mi sie to dzialo cyk przelaczylem mu na benzyne i na benzynie nie ma takiego problemu ciagnie sie jak nalezy wiec prawdopopodobnie wina lezy gdzies w ukladzie LPG.
Moze jutro podjade do gaziarzy i powiem co i jak.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
						[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]
- Łyskacz
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 519
 - Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
MrSalieri, Ogólnie Lpg potrzebuje układu zaołonowego w nienagannym stanie..Każdy gaziarz Ci to powie 
 
POZDRAWAIM
			
									
									POZDRAWAIM
Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
						Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]
- 
				gallanonim22
 - Nowicjusz

 - Posty: 18
 - Rejestracja: ndz sty 29, 2006 10:25
 - Lokalizacja: Myslenice
 
po pierwsze radzilbym Ci unieruchomic krokowca (odkrecasz dwie srobki wyjmujesz "tloczek" i po sprawie) wtedy regulacje masz na srobke i odpada problem elektroniki ale potwierdz to u swoich gazownikow bo nie chce Cie w blad wprowadzic... 2 sprawa jaki gaz tankujesz- to nie bez znaczenia- prowadze stacje gazowa i wiem ze gaz moze byc bbbaardzo!! rozny. proponuje BP i SHELL !! i to zaufane sprawdzone stacje... sprawdz ta uszczelke i moze takie duperele jak swiece kable filtry - to wazne przy gazie. zycze powodzenia bo niedawno sam uporalem sie ledwo z tym ze moj mk3 1.8 palil 15.5 litra... pozdrawiam
			
									
									- 
				marcin123456789
 - Nowicjusz

 - Posty: 6
 - Rejestracja: śr mar 01, 2006 22:49
 - Lokalizacja: Kętrzyn
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości
