Co to za wtyczka ?[mk 3]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » ndz mar 05, 2006 22:59

greg pisze:inek01, czyli instrukcja sobie samochód sobie. Bo skoro nie ma czujnika temperatury - sprawdzę w lato czy jest napięcie, to znaczy że nie ma wpływu temp a tylko załaczenie zapłonu
To nie bedzie zaden dowod, bo napiecie na kablach bedzie zawsze.
Moze w spryskiwaczu jest takie cos co dziala na zasadzie zmiennego oporu zaleznie od temperatury (jak czujniki temp). Poza tym co do napiecia to w instrukcji nie pisza ze o tym ze moga w ogole nie grzac jak cieplo, tylko moga grzac "ze zmienna moca".
Zaraz na pewno ktos napisze ze to niemozliwe itd.
Na podobnej zasadzie dziala zawor powrotny filtra paliwa w TDI.
Ponizej +15 st C (temp paliwa) otwiera otwor przez ktory do filtra wplywa ogrzane paliwo idace powrotem z pompy. Powyzej 31 st C otwor sie zamyka.
Do tego zaworu nie ida zadne przewody a jednak tak dziala.

[ Dodano: Nie Mar 05, 2006 22:05 ]
ignac pisze:u mnie też jest taka kosteczka ,sprawdziłem napiecie pojawia sie w momencie włączenia ogrzewania tylnej szyby, przy właczonym tylko zapłonie nie ma napiecia ,auto rocznik 98
Nie wiem czemu u Ciebie tak jest. Moze ktos w 98' bylo to inaczej rozwiazane.
Zerknij sobie na ten schemat http://volkswagen.msk.ru/electro/g3/g3_ ... ozzles.pdf
Nie ma tam zadnego polaczenia z wlacznikiem ogrzewania szyby.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 406 gości