Strona 2 z 2
: ndz mar 05, 2006 21:44
autor: durbas
ćwikła pisze:przez uszczleniacze kompresja ci nie ucieknie...bo to nie ma nic do rzeczy...powiem ci chlopie ze kompresje masz fatalna......kapitlka silnika cie czeka....powiem ci dla porownania ze ja mam 12,5 i 13 na kazdym garze
Czy kompresję mam fatalną to bym polemizował Chyba ci się silniki pomieszały
Dla silnika ABD wg książki
: ndz mar 05, 2006 22:29
autor: Paweł Marek
znowu pomylono pomiar kompresji ze stopniem sprężania
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, czytaj forum. Szukajka jest, wszystko niedawno było wyjaśniane.
: pn mar 06, 2006 09:26
autor: ćwikła
Pewnie chłopie ze masz fatlana bowiem twoje parametry oscyluja na minimum jak podaje ksiązka a na jednym garze masz duzo ponizej......zerknij dokłasnie na cisnienie sprezania.....min masz 0,7 a ty masz na jednym garze 0,55
: pn mar 06, 2006 18:49
autor: durbas
Ok z tą komprsją że jest fatalna już wim, tylko nie wiem dlaczego twierdzisz ze zawory nie mają z tym nic wspulnego. Jeżli możesz to wytłumacz swoją teorię.
: wt mar 07, 2006 08:00
autor: ćwikła
a czy ja powiedzialem ze zawory nie maja nic z tym wspólnego...wczytaj sie dobrze w temat....napisałem o uszczelniaczach zaworowych a nie zaworach....owszem zawory maja duzo w spólnego bo moesz miec powypalane i nie zamykaja juz sie tak...ale gumki(uszczelniacze)nic nie maja z tym wspólnego
: wt mar 07, 2006 21:15
autor: durbas
Dzisiaj odebrałem auto od mechanika okazało się że poszła sprężyna na zaworze.
Pozdrawiam.