Strona 2 z 2

: wt lut 03, 2009 14:22
autor: SAMO
Wiesław L., niekoniecznie opuscic szybe.. odkręc śruby trzymajace prowadnice 4 szt i sruby trzymajace silnik i spróbuj je złozyc w prawo tak aby szyba razem z prowadnicami opusciała sie w dół i żebys miał dostep do srub trzymajacych zaczepy na których jest oparta jesli nie sa mocno skrecone szyba powinna sama wyjsc z zaczepów a co do wymiany to potwierdzam pori55555, żeby nie kombinowac i
pori55555 pisze:pamietajcie podczas przekładki pod zadnym pozorem nie rozbierajcie mechanizmu podnoszenia rozkrecic trzeba silniczek i wtedy przekładać
prosciej mówiac slimacznicy która nawija stalowa linke przełozenie ma sie odbywac na zasadzie wyjecia starego mechanizmu odkrecenia silnika przykrecenia do nowego mechanizmu i złozenia wszystkiego do kupy ja bede to przerabiał 3 raz jak sie ociepli :grin: pzdr p.s poziomowanie szyby .....jak juz włożysz wszystko na miejsce nie dokrecaj na maxa szyby do zaczepów zostaw troche luzu i opuszczaj w góre i w dół i znajdz takie połozenie szyby w prowadnicach zeby swobodnie sie zamykałai opuszczała bo skrecisz wszystko na maxa załozysz tapicerke a okaze sie ze szyba jest przekoszonana zaczepach i nie zamyka sie badz otwiera do końca a wtedy mamy powtórke z rozrywki :smoke: