Strona 2 z 3

: czw mar 02, 2006 16:54
autor: Tomasz Żaguń
A może niewymienił uszczelniacza :bigok:

: czw mar 02, 2006 21:14
autor: Wojtes3mkIII
Tomasz Żaguń pisze:A może niewymienił uszczelniacza :bigok:
uszczelniacz kosztuje grosze czemu miałby mi go nie wymienić

: czw mar 02, 2006 21:31
autor: Tomasz Żaguń
Wiem że grosze ale zalezy jaki zaufany mechanik.

: czw mar 02, 2006 23:20
autor: michas28
Wojtes3mkIII pisze:wczoraj ruszałem z dwójki i pedał gazu w podłoge zaczoł wyć i powoli ruszał po chwili zaczeło śmierdzieć, patrzyłem przez otwór w skrzyni do sprawdzania zapłonu czy jest mokro i coś tam głębiej widziałem lekko nasiąknięte. 2 miesiące temu wymieniałem tarcze sprzęgłową i mechanik mi wymienił ten uszczelniacz. może to coś innego ??
WYMIENIŁES TYLKO TARCZE I TU MOGŁ BYC TWOJ BŁAD A MOZE NIE TWOJ TYLKO MECHANIKA ZE WYMIENIL SAMA TARCZE A NIE WYMIENIL DOCISKU I LOZYSKA OPOROWEGO TAKIE RZECZY LEPIEJ WYMIENIAC W KOMPLETACH. A W KOMPLECIE JEST TYLKO DROZEJ JAKIES 50-70 ZL A TAK TERAZ KOSZT WYJECIA SKRZYNI.
ZEBY MIEC PEWNOSC ZE TO SPRZEGLO A NIE NAPRZYKLAD LINKA SIE ZACINA STAŃ NA PROSTEJ DRODZE WYPNIJ LINKE WOGÓLE I SPROBUJ ODPALIC NA 2 BIEGU I JECHAC I ZOBACZ CZY WTEDY BEDZIE SIE SLIZGALO. JEZELI NIE TO ZNACZY ZE TO WINA LINKI JEZLI BEDZIE SKRZYNIA DO WYJECIA :bigok:

: czw mar 02, 2006 23:49
autor: Wojtes3mkIII
michas28 pisze:
Wojtes3mkIII pisze:wczoraj ruszałem z dwójki i pedał gazu w podłoge zaczoł wyć i powoli ruszał po chwili zaczeło śmierdzieć, patrzyłem przez otwór w skrzyni do sprawdzania zapłonu czy jest mokro i coś tam głębiej widziałem lekko nasiąknięte. 2 miesiące temu wymieniałem tarcze sprzęgłową i mechanik mi wymienił ten uszczelniacz. może to coś innego ??
WYMIENIŁES TYLKO TARCZE I TU MOGŁ BYC TWOJ BŁAD A MOZE NIE TWOJ TYLKO MECHANIKA ZE WYMIENIL SAMA TARCZE A NIE WYMIENIL DOCISKU I LOZYSKA OPOROWEGO TAKIE RZECZY LEPIEJ WYMIENIAC W KOMPLETACH. A W KOMPLECIE JEST TYLKO DROZEJ JAKIES 50-70 ZL A TAK TERAZ KOSZT WYJECIA SKRZYNI.
ZEBY MIEC PEWNOSC ZE TO SPRZEGLO A NIE NAPRZYKLAD LINKA SIE ZACINA STAŃ NA PROSTEJ DRODZE WYPNIJ LINKE WOGÓLE I SPROBUJ ODPALIC NA 2 BIEGU I JECHAC I ZOBACZ CZY WTEDY BEDZIE SIE SLIZGALO. JEZELI NIE TO ZNACZY ZE TO WINA LINKI JEZLI BEDZIE SKRZYNIA DO WYJECIA :bigok:
mechanik zaufany, a co do sprzęgła to się zgadzam ze powinno być całe wymienione i miało być bo się na to nastawiłem, był zamówiony cały komplet sachs i się okazało że nie podejdzie, bo coś nie pasuje, i zostało przy wymiane samej tarczy, chociaż mówił mi mechanik ze to nie nie jest dobra sprawa bo zanim go kupiłem to ktoś jeżdził na wypalonej tarczy i coś się wytarło ( nie potrafie teraz sobie przypomniec nazwy tej części), wymiana była mozliwa całego sprzęgła za około 1000 zł to sobie odpuściłem bo przygotowałem się na połowe tej kwoty. Spróbuję zrobić tak jak napisałeś oby to była linka

: pt mar 03, 2006 08:27
autor: Tomasz Żaguń
W Inter Cars sprżęgło kompletntne sachsa w najdroższej opcji kosztuje 695 pln detal bez rabatu.Więc ten 1000 to lekka przesada.Ta wytarta część to docisk czy koło zmachowe ?Tak jak michas28 pisze zdjąc linkę i odpalić to ryzyko bo można sie rozbić a i pasek rozrządu płożyć bo to trzeba umieć tak zrobić to nie takie proste .

: pt mar 03, 2006 10:04
autor: michas28
Tomasz Żaguń pisze:Tak jak michas28 pisze zdjąc linkę i odpalić to ryzyko bo można sie rozbić a i pasek rozrządu płożyć bo to trzeba umieć tak zrobić to nie takie proste .
dla mnie jest to proste potrafie zmieniac biegi bez uzycia sprzegla przy odpowiednim manewrowaniu gazem. :bigok:

: pt mar 03, 2006 11:21
autor: Wojtes3mkIII
Tomasz Żaguń pisze:W Inter Cars sprżęgło kompletntne sachsa w najdroższej opcji kosztuje 695 pln detal bez rabatu.Więc ten 1000 to lekka przesada.Ta wytarta część to docisk czy koło zmachowe ?Tak jak michas28 pisze zdjąc linkę i odpalić to ryzyko bo można sie rozbić a i pasek rozrządu płożyć bo to trzeba umieć tak zrobić to nie takie proste .
dokładnie tak jak napisałeś, koło zamachowe się wytarło. na razie spróbuje poluźnić linke, tak, żeby miały duży luz, i spróbuje powtórzyć czynność

: pt mar 03, 2006 20:13
autor: Tomasz Żaguń
michas28 no to jesteś dobry ja jeszcze na szczęście niećwiczyłem takich manewrów i wolę niepróbować.Wojtes3mkIII no to trzeba by było to koło przetoczyć co grozi zmniejszeniem docisku tarczy sprzęgła , najlepiej wymienić na używkę nawet ale dobrą.teraz wiadomo dlaczego sie ślizga.Tak wogóle to w kożuchowie gość regeneruje tarcze i dobrze to robi.Jak masz linkę automatyczną to raczej niepoluzujesz ale sprubój

: pt mar 03, 2006 23:51
autor: michas28
Tomasz Żaguń pisze:michas28 no to jesteś dobry ja jeszcze na szczęście niećwiczyłem takich manewrów
sytuacje zyciowe ucza :) jakbys w srodku nocy stanoł w szczerym polu bo trzeba bylo stanac potem trzeba bylo jechac i nagle niema sprzegla to tez bys zakombinowal taka jazde :)
poprostu zycie uczy :bigok:

: sob mar 04, 2006 00:01
autor: Tomasz Żaguń
Życie uczy :okej: że nie w lesie tylko do hotelu :jezor: :food: :grin: :grin: :grin:

: sob mar 04, 2006 00:06
autor: michas28
co do kola zamachowego Wojtes3mkIII to tu masz linka http://www.allegro.pl/item89734189_siln ... ebieg.html gosci ma silnik taki jak twoj wiec zapytaj o te kolo powinien sprzedac ale mysle ze wiecej niz 100zl z przesylka niema co dawac za takie kolo. a za przetoczenie pewnie z 50zl skasuja wiec lepiej poszukac uzywki

[ Dodano: Pią Mar 03, 2006 23:08 ]
Tomasz Żaguń pisze:Życie uczy :okej: że nie w lesie tylko do hotelu :jezor: :food: :grin: :grin: :grin:
zeby oddac mocz na trasie trzeba jechac do hotelu ??????? :rotfl:

: sob mar 04, 2006 00:23
autor: Tomasz Żaguń
Różne maja ludziska zamiłowania i każdemu coś innego sprawia przyjemność :jezor: :okej:

: sob mar 04, 2006 00:53
autor: DJ.EDII
moze poprostu je poluzuj ja mialem podobnie i po poluzowaniu sprzegla byla gitara pozdro dla klubu dolny slask :bigok: