: czw mar 02, 2006 16:54
A może niewymienił uszczelniacza
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
uszczelniacz kosztuje grosze czemu miałby mi go nie wymienićTomasz Żaguń pisze:A może niewymienił uszczelniacza
WYMIENIŁES TYLKO TARCZE I TU MOGŁ BYC TWOJ BŁAD A MOZE NIE TWOJ TYLKO MECHANIKA ZE WYMIENIL SAMA TARCZE A NIE WYMIENIL DOCISKU I LOZYSKA OPOROWEGO TAKIE RZECZY LEPIEJ WYMIENIAC W KOMPLETACH. A W KOMPLECIE JEST TYLKO DROZEJ JAKIES 50-70 ZL A TAK TERAZ KOSZT WYJECIA SKRZYNI.Wojtes3mkIII pisze:wczoraj ruszałem z dwójki i pedał gazu w podłoge zaczoł wyć i powoli ruszał po chwili zaczeło śmierdzieć, patrzyłem przez otwór w skrzyni do sprawdzania zapłonu czy jest mokro i coś tam głębiej widziałem lekko nasiąknięte. 2 miesiące temu wymieniałem tarcze sprzęgłową i mechanik mi wymienił ten uszczelniacz. może to coś innego ??
mechanik zaufany, a co do sprzęgła to się zgadzam ze powinno być całe wymienione i miało być bo się na to nastawiłem, był zamówiony cały komplet sachs i się okazało że nie podejdzie, bo coś nie pasuje, i zostało przy wymiane samej tarczy, chociaż mówił mi mechanik ze to nie nie jest dobra sprawa bo zanim go kupiłem to ktoś jeżdził na wypalonej tarczy i coś się wytarło ( nie potrafie teraz sobie przypomniec nazwy tej części), wymiana była mozliwa całego sprzęgła za około 1000 zł to sobie odpuściłem bo przygotowałem się na połowe tej kwoty. Spróbuję zrobić tak jak napisałeś oby to była linkamichas28 pisze:WYMIENIŁES TYLKO TARCZE I TU MOGŁ BYC TWOJ BŁAD A MOZE NIE TWOJ TYLKO MECHANIKA ZE WYMIENIL SAMA TARCZE A NIE WYMIENIL DOCISKU I LOZYSKA OPOROWEGO TAKIE RZECZY LEPIEJ WYMIENIAC W KOMPLETACH. A W KOMPLECIE JEST TYLKO DROZEJ JAKIES 50-70 ZL A TAK TERAZ KOSZT WYJECIA SKRZYNI.Wojtes3mkIII pisze:wczoraj ruszałem z dwójki i pedał gazu w podłoge zaczoł wyć i powoli ruszał po chwili zaczeło śmierdzieć, patrzyłem przez otwór w skrzyni do sprawdzania zapłonu czy jest mokro i coś tam głębiej widziałem lekko nasiąknięte. 2 miesiące temu wymieniałem tarcze sprzęgłową i mechanik mi wymienił ten uszczelniacz. może to coś innego ??
ZEBY MIEC PEWNOSC ZE TO SPRZEGLO A NIE NAPRZYKLAD LINKA SIE ZACINA STAŃ NA PROSTEJ DRODZE WYPNIJ LINKE WOGÓLE I SPROBUJ ODPALIC NA 2 BIEGU I JECHAC I ZOBACZ CZY WTEDY BEDZIE SIE SLIZGALO. JEZELI NIE TO ZNACZY ZE TO WINA LINKI JEZLI BEDZIE SKRZYNIA DO WYJECIA
dla mnie jest to proste potrafie zmieniac biegi bez uzycia sprzegla przy odpowiednim manewrowaniu gazem.Tomasz Żaguń pisze:Tak jak michas28 pisze zdjąc linkę i odpalić to ryzyko bo można sie rozbić a i pasek rozrządu płożyć bo to trzeba umieć tak zrobić to nie takie proste .
dokładnie tak jak napisałeś, koło zamachowe się wytarło. na razie spróbuje poluźnić linke, tak, żeby miały duży luz, i spróbuje powtórzyć czynnośćTomasz Żaguń pisze:W Inter Cars sprżęgło kompletntne sachsa w najdroższej opcji kosztuje 695 pln detal bez rabatu.Więc ten 1000 to lekka przesada.Ta wytarta część to docisk czy koło zmachowe ?Tak jak michas28 pisze zdjąc linkę i odpalić to ryzyko bo można sie rozbić a i pasek rozrządu płożyć bo to trzeba umieć tak zrobić to nie takie proste .
sytuacje zyciowe ucza jakbys w srodku nocy stanoł w szczerym polu bo trzeba bylo stanac potem trzeba bylo jechac i nagle niema sprzegla to tez bys zakombinowal taka jazdeTomasz Żaguń pisze:michas28 no to jesteś dobry ja jeszcze na szczęście niećwiczyłem takich manewrów
zeby oddac mocz na trasie trzeba jechac do hotelu ???????Tomasz Żaguń pisze:Życie uczy że nie w lesie tylko do hotelu