Strona 2 z 2

: wt mar 14, 2006 23:30
autor: qpr78
no 100 % jest to zawór pneumatyczny przy gaźniku , takie cos białe i okrągłe wymiana jest prosta i dosyć szybka, problem polega tylko na cenie bo w salonieVW kosztuje ta część 1500 zł a używana około 400zł i nie ma pewności jak długo pochodzi , miałem ten problem dwa razy

: śr mar 15, 2006 21:01
autor: bocian01
ppoll27 pisze:Hmm, a co powiecie jak po zluzowaniu na gorącym silnku (np po 100km ) np przy hamowaniu przed światłami gaśnie ?? Co to ?? Dzieki
możliwe że to gasnięcie po wcisnięciu hamulca spowodowane jest tym że wąż od serwa łapie lewe powietrze miałem tak w dużym fiacie po wymianie ta sprawa mineła :bajer:

: czw mar 16, 2006 00:08
autor: misiek
bocian01 pisze:
ppoll27 pisze:Hmm, a co powiecie jak po zluzowaniu na gorącym silnku (np po 100km ) np przy hamowaniu przed światłami gaśnie ?? Co to ?? Dzieki
możliwe że to gasnięcie po wcisnięciu hamulca spowodowane jest tym że wąż od serwa łapie lewe powietrze miałem tak w dużym fiacie po wymianie ta sprawa mineła :bajer:
jeżeli był by wąż od serwa(nieszczelny lub dziurawy ) to by to auto gasło bez względu na to czy hamuje czy nie hamuje (podciśnienie w wężu jest cały czas)

: ndz mar 19, 2006 00:03
autor: ppoll27
hejhej ludkowie - trochę poszperałem i mam: http://www.scirocco.pl/download.php?id=008 - na dole strony » Pierburg 2e2 Schemat oraz instrukcja naprawy gaźnika Pierburg 2e2.
albo na stronce http://www.ruddies-berlin.de ale tam tylko po niemiecku, ewentualnie angielsku. Jak sie przypatrzycie to 2E2 jest bradzo podobny w układzie zaworów, pompek itp do "naszego" 2EE - wiec posługując się informacjami z tych dokumentów można sporo "naszych" problemów zdiagnozować. POLECAM i POZDRAWIAM

: ndz mar 19, 2006 19:44
autor: karpowanet
OK
Zamykam temat.
W moim przypadku był to nastawnik przepustnicy (jego potencjometr).
Wymienione wyżej stronki poloecam są naprawdę dobre.
Szczególnie ta niemiecka (wszystko: co możebyć powodem, jak sprawdzić, itp)
Pozdrawiam dzięki

problem z obrotami

: pt sty 30, 2009 20:20
autor: darco323f
Witam. Mam te same problemy z obrotami co koledzy.Mam pytanie co steruje tym pneumatycznym nastawnikiem przepustnicy?Sterownik?Jakis czujnik czy jakies inne cholerstwo

problem z obrotami

: śr lut 04, 2009 00:28
autor: piotrekwp
Mam taki problem przy swoim Golfie
Jest to Golf II z silnikiem 1.6 w benzynie oznaczenie silnika PN. Moim problemem są wysokie obroty od samego początku uruchomienia auta towarzyszą mi obroty rzędu ok 2000 tysięcy. jak dodam gazu to ciągle rosną. Poradzcie coś bo nie wiem co robić

: sob sie 22, 2009 14:29
autor: brus
Witam mój Golf 1.8 benzyna 90 km mono wtrysk mam pewnosć że to wina jest potencjometra bo mechanik włożył z swojego passata . Stoi 3 dzień u mechanika i wiem wszystko miałem taki sam problem i dziś się dowiedziałem ze te wszystkie problemy z paleniem 2 litrów na 1 km i oleju i jest to spowodowane Podstawą gaźnika i "potencjometrem" wejście 5 pinowe

dość sporo już włorzyłem w tego golfa i teraz się zastanawiam czy warto włożyć 1550 zł??? bo kupić używane i tak nie wiem ile mi pochodzi ; /