Strona 2 z 3

: śr mar 01, 2006 14:08
autor: Maciosław
NO bo przedtem nie poszło!!

: śr mar 01, 2006 14:12
autor: djtom
Maciosław, mam nadziję że masz uszkodzony obrotomierz a nie tak katujesz swój motor... :> Tylko widzisz, to jest licznik po 95 roku, gdzie symbole są w środku a nie mamalowane na zewnątrz.

: śr mar 01, 2006 14:28
autor: Rydzu
Moim zdaniem jest to licznik z golfa z przodem obudowy z SEATA, też tak mam zrobione w samochodzie z 92 roku, symboli białych nie ma w ogóle a w przodzie od SEATA mam wszystkie wskaźniki jak na zalączonych wcześniej fotkach.

Co do licznika z IBIZY z białymi symbolami i bez dystrybutora to raczej będzie swap w druga stronę, czyli szafa z Seata z przodem od Golfa.

W seacie wystarczy wsadzenie żarówki w miejsce w którym jest symbol i będzie działało, czyba że ktoś z was ma licznik w Golfie z wszystimi otworami na płycie to może spróbować, powinno działać.

: śr mar 01, 2006 19:47
autor: djtom
Jutro wyjmę zegary bo muszę poprawić wskazówkę prędkościomierza - po ostatniej rozbiórce i zakładaniu nowych tarcz żle ustawiłem przy składaniu i teraz zawyża o jakieś 20 - 30 km/h (fajnie wygląda - prawie 100 po śródmiesciu :P ) to zobacze czy mam miejsce na zarówke. Tylko nie mam już tej oprawki zielonej w którą sie montuje żarówkę. Jutro dam znać.

: śr mar 01, 2006 23:29
autor: michas28
Tylko jeszcze jedna kwestia to sa zegaray od diesla. Czy w benzynie bylo tak samo ?

: śr mar 01, 2006 23:31
autor: djtom
Propably...

: śr mar 01, 2006 23:56
autor: michas28
djtom pisze:Jutro wyjmę zegary bo muszę poprawić wskazówkę prędkościomierza - po ostatniej rozbiórce i zakładaniu nowych tarcz żle ustawiłem przy składaniu i teraz zawyża o jakieś 20 - 30 km/h (fajnie wygląda - prawie 100 po śródmiesciu :P ) to zobacze czy mam miejsce na zarówke. Tylko nie mam już tej oprawki zielonej w którą sie montuje żarówkę. Jutro dam znać.
tak powinna byc ustwiona wskazówka

: czw mar 02, 2006 09:34
autor: djtom
michas28, dzieki za razdy, ale ja ja pozniej przełożyc przez kołek? Czyli jak ją tak założe to ma sie swobodnie zatrzymywac na 20 czy na 0 (ktorego nie ma)?

: czw mar 02, 2006 10:21
autor: michas28
zakladasz ja w takiej pozycji jak jest na foto potem przekladasz ja nad kolkiem i stoi na 20 i pokazuje tak jak trzeba dla sprawdzenia czy dobrze trafiles punkt zero wychylasz max w prawo az do zatrzymania i koniec ruchu wskazówki powinien wygladac tak jak na foto 1 czyli centralnie pionowo po srodku :bigok:

: czw mar 02, 2006 10:38
autor: djtom
@rydzu mówi że nie na 6 tylko na 7....

: czw mar 02, 2006 11:04
autor: Rydzu
Na każdym z czterech liczników któe robiłem tak to wyglądało w orginale więc dlatego mówię że na 7 a nie na 6.
Miałem dwa diesle, jednego w benzynie i jednego w TDI z SEATa w każdym godzina 7

: czw mar 02, 2006 11:13
autor: michas28
rydzu pisze: każdym godzina 7
przy max wychyleniu wskazówki w prawo ?

: czw mar 02, 2006 13:27
autor: Rydzu
Dokładnie tak, po opadnięciu wskazówka nie powinna wskazywać zera tylko być jaknajbliżej słupka na którym ma się opierać,najlepiej kawałek poniżej ale nie aż tak daleko jak na twoim zdjęciu.

: czw mar 02, 2006 13:41
autor: michas28
ja robilem 2 liczniki od benzyny do 220 i 240 firmy MotoMeter i w dwóch bylo tak jak na fotkach. tylko przełozylem ja przez slupek i zrobilem foto