Strona 2 z 2

: sob maja 06, 2006 19:54
autor: Kand
Ja bym się nie bawił Za 1500 można dostać używany silnik i to dobry

: wt maja 05, 2009 19:39
autor: szczipiorku
mam identyczna sytuacje :bigok: hehe tez mam 0.8 bara i smigam sobie codziennie po 100 km , i wlasnie nie wiem co dalej . Mechanicy rozkladaja rece ;/

: wt maja 05, 2009 19:54
autor: mishelswiat
przyłączę się do tematu.

U mnie sytuacja wygląda tak: silnik 1,8 RP jak silnik się nagrzeje i obroty zejdą do wartości 1000-2000 piszczy kontrolka oleju, przy wartościach rzędu 2500 obr/min nic nie piszczy!

czujniki wymieniłem i jola! dalej to samo...

olej to SHELL helix 15W50

: wt maja 05, 2009 20:11
autor: wojteo CK
Witam!
Miałem podobne problemy a tutaj ich opis :P

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1252960.html

Zacząłem już nawet szukać silnika bo byłem pewien że to panewki.Na szczęście wszystko się dobrze skończyło :)Póki co jeżdżę i jest wszytko super :D

Pozdrawiam!

: wt maja 05, 2009 23:26
autor: szczipiorku
super sie ulozylo. a jak mierzyles cisnienie oleju u mechanika to jakie bylo na wolnych obrotach na cieplym silniku ???

: śr maja 06, 2009 09:39
autor: wojteo CK
szczipiorku,

Ciśnienie na dobrze rozgrzanym silniku na wolnych obrotach wynosiło trochę ponad 2 bary a na wysokich ponad 4 bary.Mechanik powiedział że wartości ciśnienia są nawet trochę większe niż powinny być i że silnik jest zdrowy :)

Pozdrawiam!

: czw maja 07, 2009 19:47
autor: szczipiorku
a mi silnik ladnie chyba pracuje , nie slysze zbytnio zeby sie cos tam tluklo. MMoze to pompa olejowa ? hmm dodam jeszcze ze mam slabe wolne obrrroty na gazie ...