: sob lut 25, 2006 20:08
A możliwe jest to że to wszystko jest przez brudny wtrysk?? Dzis zajrzalem do przepusticy i pelno syfu tam bylo.
WitamTylko podobno sonda Lambda nie wpływu na to że silnik gasnie, więc już sam nie wiem ,ktoś mi podsunął pomysł aby przeczyścić przpustnicę,trzeba najpierw wszystko spr i ewentualnie zrobić, a pózniej wymieniać droższe rzeczy
Ja mam taki sam problem w okolicy filtra i przepustnicy pokazuje się olej i jakieś czarny syf który pochodzi z tej rórki do odpowietrzania komory olejowj.mufi pisze:A możliwe jest to że to wszystko jest przez brudny wtrysk?? Dzis zajrzalem do przepusticy i pelno syfu tam bylo.
a jakie sa przyczyny jka napiecie na sondzie jest za duze lub skacze? - do wymiany czy to moze byc wina np iskrzacych kabli?maro pisze:No z tym gasnieciem na zepsutej sondzie jest roznie, ja mialem walnieta i auto dostawalo na wolnych tyle paliwa ze nie moglo spalic wszystkiego i go zalewalo, pochodzil tylko ok 30 sek i gasnal, to wszystko oczywiscie na cieplym silniku, i z przyspieszaniem tez byl problem strasznie mulilo bo znowu dostawal za duzo paliwa, ale u mnie usterka tkwila gdzie indziej otoz czujnik teperatury na wtyczce nie mial styku i czasami jak byl cieply to dawal sygnal do kompa ze zimny, wiec podkrecal mu na maksymalna dawke, pewnie juz byles na kompie i tam na bank powinno pokazac ze sonda jest walnieta, bo albo by wisala caly czas na 0.4 V albo by wogole nie gadala. Co do brudnego wtrysku to raczej na zimnym tez powinien nie chodzic tak jak ma bo wtedy przeciez potrzebuje jeszcze wiecej paliwa, ale mozna przeczyscic, odkrecasz gore, potem odkrecasz jedna srubke gdzie idzie taki kabelek, i kleszczami chwytasz wtrysk i krecisz w prawo i w lewo ciagnac do siebie, ja dodatkowo proponuje jeszcze sprawdzic czy odma nie jest zatkana.
faktycznie, to nie po polskiemuksorzel pisze:to ja jednak sprobuje z tym czujnikiem halla najpierw a czytalem tez ze reset kompa pomaga w takich przypadkach...
a swoja droga takie cos znalazlem w ksiazce "Naprawa Golfa III"
w sumie to po polsku to nie jestale cos z tego da sie zrozumiec heh
skan w zalaczniku
maro pisze: proponuje jeszcze sprawdzic czy odma nie jest zatkana
Czy moższ napisać coś więcej jak to sprawdzić lub w razie czego naprawić.maro pisze:maro
To samo mi powiedziałdziś koleś od elektroniki samochodowej wiec zaraz śmigam do garażu sprawdzić czujnik. A czyszczenie wtrysku nic nie dało.maro pisze:No z tym gasnieciem na zepsutej sondzie jest roznie, ja mialem walnieta i auto dostawalo na wolnych tyle paliwa ze nie moglo spalic wszystkiego i go zalewalo, pochodzil tylko ok 30 sek i gasnal, to wszystko oczywiscie na cieplym silniku, i z przyspieszaniem tez byl problem strasznie mulilo bo znowu dostawal za duzo paliwa, ale u mnie usterka tkwila gdzie indziej otoz czujnik teperatury na wtyczce nie mial styku i czasami jak byl cieply to dawal sygnal do kompa ze zimny, wiec podkrecal mu na maksymalna dawke, pewnie juz byles na kompie i tam na bank powinno pokazac ze sonda jest walnieta, bo albo by wisala caly czas na 0.4 V albo by wogole nie gadala. Co do brudnego wtrysku to raczej na zimnym tez powinien nie chodzic tak jak ma bo wtedy przeciez potrzebuje jeszcze wiecej paliwa, ale mozna przeczyscic, odkrecasz gore, potem odkrecasz jedna srubke gdzie idzie taki kabelek, i kleszczami chwytasz wtrysk i krecisz w prawo i w lewo ciagnac do siebie, ja dodatkowo proponuje jeszcze sprawdzic czy odma nie jest zatkana.
No wlasnie a nie ma byc dolny zimny?? Bo u mnie w 1.4 Abd górny jest cieply a dolny zawsze zimny. Co do odmy to zaraz jak sie konczy rura idaca z filtra powietrza do wtrysku od dolu idzie taki gumowa rura, na pokrywie wtrysku jest tylko wsadzona a na silnikui jest chwycona taka opaska metalowa, trzeba wyjac ta rure i przeczyscic u mnie to co miesiac czyszcze bo zachodzi maslem.wiras pisze:Ja juz wymieniłem kable,kopułke, palec,spr. silnik krokowy i wyczyszczony ,sonda Lambda miesci sie w swoich normach, lewego powietrza nie łapie, czujnik TPS jest ok.moduł przepustnicy jest dobry i wyczyszczona przepustnica, wszystko zrobione przez sprawdzonego fachowca od wtrysków.
I jak narazie żadnej poprawy,co moze być jeszcze przyczyną że gasnie jak jest ciepły.
Zastanawiam sie jeszcze nad wymiana czujnika temp.i termostatu ale nie wiem czy to moze mieć wpływ na to że gaśnie,bo nawet na dłuzszej trasie to wskazówka tem,na desce rozdzielczej nie dochodzi do 90 stopni(zimą) ,zazwyczaj to tak 70 stopni pokazuje ale wiatrak sie włącza i dolny waż jest ciepły.
Mogłby ktoś podsunąć jakiś pomysł bo już nie wiem co jeszcze może być,a jak sie zrobi cieplej to już wogóle nie pojeżdzę bo bedzie gasł co chwile na wolnych.