Strona 2 z 4

: czw lut 16, 2006 22:31
autor: DmX_81
wiec? wymieniac parami - lewe i prawe? i na cos zwrocic uwage przy okazji rozkrecania?

: czw lut 16, 2006 22:46
autor: misiek
DmX_81 pisze:wiec? wymieniac parami - lewe i prawe? i na cos zwrocic uwage przy okazji rozkrecania?
nie ma potrzeby wymieniać lawego i prawego, warto natomiast wymienić dwa łożyska w jednym kole(wew. i zewnętrzne)

: czw lut 16, 2006 23:06
autor: Paweł Marek
Ma być zachowana czystość. Bieżnie wybijesz delikatnie śróbokrętem, deliktnie naokoło żeby gniazd nie uszkodzić. Wbijasz poprzez stare bieżnie, na nią jeszcze kwałek czegos płaskiego i też z wyczuciem. Lepsza prasa ale obejdzie się. Nowe simeringi oczywiście. Nie ma tam wielkich trudności

: pt lut 17, 2006 07:14
autor: martini44
wystaraczy ze wymienisz tylko w tym kole w którym buczy ale duze i małe łożysko !!!

: pt lut 17, 2006 08:31
autor: Pieniu
Ja wymieniałem łożyska 2 tyg temu i dokładnie zapłacilem za niemieckie 74zl w Interze, moj wujek wymienial i kupil za 30zl jakies japonskie na dwie strony. Wybór nalezy do Ciebie. Mozesz miec jeszcze problem przy sciaganiu częsci bębna bo szczeki wyrabiaja tam blache i rant powstaje ale dwa scobokrety i mlotek powinny dac rade. Mi dwie strony zajeły 2h ahas smar to daj ŁT do łożysk tocznych i jak koledzy mowia nie żałuj sobie. Powodzenia

: pt lut 17, 2006 21:16
autor: DmX_81
a jest jakas roznica odczuwalna co do tych roznych lozysk za 3o i 74? pewnie wymiary itd sa standard i nie musze ich podawac

: pt lut 17, 2006 21:40
autor: misiek
wystarczy jak kupisz sobie nawet nasze polskie łozyska (nie drogie i b. dobre)

: pt lut 17, 2006 22:02
autor: Paweł Marek
Pieniu pisze:le dwa scobokrety i mlotek
co ty piszesz? Trzeba klin popchnąc w dół przez dziurę od śróby

: pt lut 17, 2006 22:18
autor: DmX_81
klin popchnac w dol przez dziure od sruby:) pewnie jak rozkrece kolo to zobacze o co biega... mysle ze kolo poniedzialku - wtorku bede mial mozliwosc (czas+garaz)

: pt lut 17, 2006 23:12
autor: martini44
hahahah.....ten klin to samoregulator o którym pisałem w jednym z pierwszych postów !!!!! i przesuwa sie go w góre robiac dzwignie w dół śrubokretem !!!!!!! :jezor: ........czytać posty plisssssssss............

: sob lut 18, 2006 08:34
autor: misiek
martini44 pisze:hahahah.....ten klin to samoregulator o którym pisałem w jednym z pierwszych postów !!!!! i przesuwa sie go w góre robiac dzwignie w dół śrubokretem !!!!!!! ........czytać posty plisssssssss............
trzeba ten klin podnosić od strony tylnej belki(są tam takie otwory w które wkłada się srubokret)

: sob lut 18, 2006 09:20
autor: martini44
ustawiajac odpowiednio otwór ze sruby koła jest łatwiej :jezor:

: sob lut 18, 2006 09:42
autor: misiek
martini44 pisze:ustawiajac odpowiednio otwór ze sruby koła jest łatwiej
tak, ten sposób też jest dobry

: sob lut 18, 2006 13:27
autor: DmX_81
dobra dobra :) juz ja sie przekona co jest latwiej :P nie wiem czy jest sens robic fotoporade z tej wymiany? aparat w sumie mam... ale czy sie przyda komus? no i po drugie - skoro bede to robil pierwszy raz....to jak moge komus doradzac:P chociaz jak bede robil to moze pokazecie jakie bledy zrobilem, co ewentualnie ktos inaczej powinien zrobic...