: czw lut 16, 2006 12:54
Inek01 a która to jest strona auta patrząc z miejsca kierowcy (kratka lewa czy prawa).
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Tak jak pisze michu2100, z prawej.ryba_71 pisze:Inek01 a która to jest strona auta patrząc z miejsca kierowcy (kratka lewa czy prawa).
Z tym progiem to Ty chyba tylko Just Kiddingryba_71 pisze:Można też przeprowadzić pod uszczelką w drzwiach i przykleić do progu - najlepiej to zrobić na poksipolu bo te taśmy samoprzylepne przy wysokich temperaturach otoczenia tracą swoje właściwości. Samą sondę można polakierować lakierem w kolorze auta i nie będzie zauważalna.
No ja mysle ze jezeli chodzi o ten konkretnie termometr to niewazne ile kabla i jakego dasz bo i tak bedzie kłamał!! To kupa i tyle!!! dopiero co było na ten temat na forum! Sam sie na niego naciolem inadaje sie do kosza kazda sztuka a w dodatku niznosnie piszczy podswietlenie! Wywal to i kup jakis sensowny termometr a czujnik za zderzak! Pozdrawiam!rafi1985 pisze:http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=85761580 to jest link mojego termometru. Jak myslicie, mozna czujnik ten przedluzyc zwyklym kablem????
dzieki za inne podpowiedzi
pozdro
Puściłem go przez ścianke grodziową tam masz taką małą zaślepke i tamtędy powędrował tam równiesz idzie kabel od wzmacniacza pusciłem go po błotniku za zbiornikiem wyrównaczym po kablu które idą do kierunków i siedzi teraz w kratce w zderzaku od strony zewnętrznej i pokazuje idealnie i wiatr mu nie przeszkadza jak piszą inni:P przed tem miałem go od strony wewnętrznej na wysokosci kierunka podczas jazdy pokazywał ok ale w korku pokazywał 4- 7 C więcejrafi1985 pisze:obzik a ktoredy dokładnie pusciles kabel z tym czujnikiem do zderzaka z kabiny????
U mnie po malym gongu wcielo w ogole kostke, wiec zarobilem koncowki (wsuwki) wpialem je do czujnika i zalalem wneke silikonem, Mimo tych kombinacji czujnik dziala jak trzeba. Czujnik fabryczny od MFA.Groszek pisze:Nie tnij przewodu bo dopiero będzie wtedy przekłamywać, każdy kabel ma swoją oporność która odpowiada za błędny odczyt temp. Przeciągając jego koło silnika spowodujesz zmiane rezystancji kabla i zmianę temp. wskazującej.