Strona 2 z 2

: czw lut 16, 2006 00:03
autor: TheBiSHoP
albo kup sobie alternator z wyjsciem W a tego sprzedaj

: czw lut 16, 2006 00:12
autor: To_mas
thebishop pisze:albo kup sobie alternator z wyjsciem W a tego sprzedaj
Tez by mog tak zrobic ale jak narazie to nie mam licznika jak go zdobede to sie zaczne zastanawiac :)))
dzieks

: czw lut 16, 2006 00:17
autor: bongo
thebishop pisze:albo kup sobie alternator z wyjsciem W a tego sprzedaj
To_mas-kupuj obrotek i montuj.Mam taki sam alternator na bank i sam kiedyś tego szukałem.Po prostu wpinaj i bedzie chodził,na sto procent.

: czw lut 16, 2006 00:41
autor: To_mas
ok dzieki :)) teraz jeszcze bardziej bede szukacz tego licznika :DD a szukam juz wszedzie gdzie sie da :)

: czw lut 16, 2006 00:52
autor: bongo
No do klekota nie jest łatwo.Ale czasem można trafić,ja za swój dałem 170zł.Ale warto było,ten zegar jest straszny. :panna:

: czw lut 16, 2006 00:57
autor: kopciuch
To_mas nie moge wrzucić zdjęcia tego schematu .jak ktoś będzie chciał to na maila wyśle.
A przerobienie obrotka od benzyny wyszło dużo taniej niz kupienie obrotka do diesla :bigok:
za kompletny zegar z obrotomierzem dałem na allegro 40 zł+ 20 zł koszt elektroniki+troche rzeźby przy przekładaniu obrotka :bigok:

: czw lut 16, 2006 01:06
autor: bongo
kopciuch pisze:A przerobienie obrotka od benzyny wyszło dużo taniej niz kupienie obrotka do diesla
Może i taniej ale nie ma jak orginał :bigok: A jak poradziłeś sobie z kontrolką świec?

: czw lut 16, 2006 05:34
autor: kopciuch
w zegarach z diesla wymieniłem tylko zegarek analogowy na obrotek od benzyny.Tak więc odpadł mi problem z kontrolkami bo zostało wszystko oprócz obrotka orginalne.Do obrotka zaś podciągnołem tylko kabelek z wyjscia "W" alternatora i zasilanie do wtykow od zegarka analogowego :bigok:

: czw lut 16, 2006 11:09
autor: To_mas
heh no powiem ci ze fajnie to wymysliles :)) naprawde dobry pomysl :)) przyznam ze jestem pod wrazeniem :))))

: pt lut 17, 2006 11:39
autor: Gymy
To_mas, jeśli to zjęcie jest rzeczywistym zdjęciem Twojego alternatora to na pewno ma wyjście "W" i masz je podłączone. Jest to to wyjście na wsówkę z czerwonym kablem. Wyjście dokręcane na śruby - to z grubszym przewodem to "plus" do akumulatora, a to cieńszym - do do kontrolki ładowania.
Pozdrawiam

: pt lut 17, 2006 18:01
autor: kopciuch
Gymy pisze:To_mas, jeśli to zjęcie jest rzeczywistym zdjęciem Twojego alternatora to na pewno ma wyjście "W" i masz je podłączone. Jest to to wyjście na wsówkę z czerwonym kablem.
Brawo Gymy :kufel: :kufel: :kufel: :kufel: :kufel:
Ja zasugerowałem się postem Thebishopa i nie patrzyłem na zdjęcie.Na zdjęciu jest alternator firmy Bosch i rzeczywiście jest tak jak napisał Gymy. Thebishop musi mieć w takim razie alternator Firmy Motorola a tam niestety nie ma wyjscia "W", nie ma również przewodu wzbudzenia. :bigok:

[ Dodano: Pią Lut 17, 2006 17:03 ]
Źle napisałem -nie ma takiego czegoś przy tych alternatorach jak przewód wzbudzenia :bigok:

: pt lut 17, 2006 23:51
autor: To_mas
Aha to sporo mi wyjasnie dzieki chlopai a w szczegolności tobie :Gymy, bo teraz wiem ze jak juz do-padne taki liczniczek to nie bede sie msuiec przejmowac ze mi aobrotekj bedzie chasac:DD super jeszcze raz dzieki

End of Topic :D

: sob lip 03, 2010 23:48
autor: stach47
ja mam wsadzony licznik z benzyny golfmk3 cabrio do mojego AHU i działa jak nalezy nieprzekłamuje bo obrotomierz ktory był orginalnie pokazywał tak samo .z tego co obiło mi sie o uszy to liczniki maja jakiś soft wiec dostaje impuls i wskazuje tak jak nalezy obrotomierz ori miałem do 5tyś a teraz mam do 7tyś i wskazania sa identyczne

: ndz lip 04, 2010 02:01
autor: TheBiSHoP
Po co odkopujesz temat sprzed 4 lat i do tego mieszasz w to liczniki z mk3 to zupełnie inna bajka.