Strona 2 z 2

: śr lut 15, 2006 21:30
autor: kubas6
Dokładnie!!

Kolega PIERR ma swietą racje. Miałem identyczny przypadek tej zimy jak "azizi". Wymieniłem w pierwszej kolejnosci (niepotrzebnie) czujnik cisnienia oleju bo myslałem ze to tylko jego wina. Okazało sie ze to wszystko wina rozrzedzonego przez bezyne oleju.Po odkreceniu korka spustowego w misie, wylała sie raczej czarna woda niz olej! Po zmianie oleju i filtra problem znikna natychmiast.
Jesli jednak to niepomorze to ratuje Cie tylko mechanik...

(A wszystko przez moje lenistwo!! hehe. Do pracy mam 1,5 km i zamiast na nogach to mecze golfika, no to dorobiłem sie w silniku parafiny i scieków zamiast oleju :DDD)

Pozdro dla wszystkich posiadaczy VW!!

: śr lut 15, 2006 22:01
autor: winiar
A jesli chodzi o filtr oleju to polecam zakupic w ASO oryginal (koszt 17 zł u mnie w Lublinie) bo po zmianie oleju i filtra przed tymi mriozami wszystko u mnie jest ook. Filtry FILTRONA maja inna konstrukcje niz oryginalne dlatego tez moze piszczec ten denerwujacy buzerek.

: czw lut 16, 2006 01:37
autor: pier
Witam
Co do wymiany filtra jak radzi kolega "winiar" to nic nie da przy tej operacji trzeba wymienić olej owszem pomoże ale na krutką meta dopuki olej nie rozcięczy się nadmiarem nie spalonej mieszanki paliwa a kogo stać na wymiane oleju i fltra co 3 tygodnie ??? owszem orginalne filtry są lepsze niż te z filtrona ale ja też zmieniałem na orginał i nic nie dało (pozatym koszt orginalnego niemieckiego filtra to 30 euro a nie 17żł za orginalne polskie podrubki niemców
) ja tyle płaciłem za filtr w niemczech przy okazi sprowadzania samochodów i nic to nie dało jeszcze nie słyszałem o lepszym rozwiązaniu problemu jak ten co opisałem wcześniej rozpytałem niemieckich mechaników i ono przy takim problemie też rozkładają ręce:(

: czw lut 16, 2006 07:55
autor: azizi
ja wczoraj wymieniłe olej i filtr bo i tak musiałem, zobacze jak teraz będzie się sprawować,
mechanik też mówił o którkich odcinkach jazdy, to samo co moi przedmówcy,
pojeździmy zobaczymy :)

: pt lut 17, 2006 14:42
autor: anna
Cześć wszystkim, je też mam problem z świecącą kontrolką ciśnienia oleju w vw gol III,wymieniłam olej, filtry powietrza i oleju, dodam że przeważnie jeżdże krótkie trasy, byłam u mechanika ktory stwierdził że ciśnienie oleju jest na wolnych obrotach za niskie i dlatego brzęczy, zalecił wymianę czujnika -który będzie się wlączał przy 1. 0 bara Czy on ma rację- bo ja nie jestem przekonana - bądż każe mi kupić pompę oleju.
Pozdrowienia Anna K.

: pt lut 17, 2006 14:50
autor: azizi
ja zmieniłem na razie olej i filtr i zobacze jak będzie chodzić

: pt lut 17, 2006 14:52
autor: pier
Kupno nowej pompy nic nie da, ja też kupiłem nową dałem 150zeta i nie pomogło przeczytaj moją wcześniejszą wypowiedz mechanik poradził ci to co ja ale zalecam czujnik 1.2 do 1.6 bara

: pt lut 17, 2006 15:03
autor: anna
Dzięki za podpowiedż, wymienię czujnik i zobaczę co sie będzie działo, a swoja drogą to świetnie że jest to forum i można dowiedzieć się wielu ciekawych informacji od użytkowników z różnym doświadczeniem związanych z użytkowaniem tego autka, bo inaczej to mechanicy by nas obdarli ze skóry. Pozdrowienia Anna K

: pt lut 17, 2006 15:09
autor: azizi
to daj znać który czujnik wymieniłaś, ile zapłaciłaś i jaki skutek, ja po 2 dniach jazdy na nowym oleju i filtrze na razie nie widze problemu, chodz pojawiał mi się tylko on gdy autko było rozgrzane dość dobrze, a teraz nie jeżdze w trasy więc ciekawe jak się zachowa,

: pt lut 17, 2006 19:45
autor: skonka1
witam
mam pytanie moze wy mi pomożecie ...zwiekszyl mi sie poziom oleju w golfi 3 czy to jest normalne... moj mechanik twierdzi ze przyczyną tego jest to że jezdze na krotkich trasach silnik sie nie rozgrzewa i nie ma dobrego spalania a reszta paliwa przedostaje sie do oleju (czy coś takiego ).... z tym ze 3 tygodnie temu wymieniałam olej gdyż była podobna sytuacja