Problemy z MK4

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » śr lut 15, 2006 19:48

m_maryszczak, dużo jest roboty ze zmianą mat? też u siebie musze się wziąć za to ale niewiem jak się za to zabrać, czy kupić same maty czy razem z lustrami?



Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » śr lut 15, 2006 21:35

No więc kolego Chomik, ja zrobiłem tak... kupiłem na allegro maty najbardziej pasujące kształtem (potrzebna też niewielka ilość taśmy dwustronnej). Potem po wyciągnięciu luster razem z tymi czarnymi plastikami z tyłu położyłem na grzejnik w domu, żeby łątwiej odkleić te właśnie plastiki.
Po odklejeniu samych plastików zostają Ci w ręku lustra z matami grzewczymi. i tu jest problem ponieważ między matami a samym szkłem lustra jest jeszcze taka biał plastikowa jakby wykładzina, stwierdziłem że tego nie będę odrywał żeby nie ryzykować uszkodzenia odblasku. Umyłem te białe maty rozpuszczalnikiem nitro żeby usunąć klej (niestety nie jest to łatwe ale się udało możliwe że lepsza byłaby benzyna ekstrakcyjna). Teraz trzeba dopasować maty do tych czarnych plastików ponieważ te maty które kupiłem nie miały styków do podłączenia w tych samych miejscach co oryginalne musiałem wywiercić otworki w plastiku żeby wyprowadzić te styki do podłączenia fabrycznej instalacji. Potem już kosmetyka czyli..... taśmę dwustronną nakleiłem na czarny plastik (nakleiłem dwa pasy jeden obok drugiego na jedno lusterko, wzdłuż lustra żeby była jak największa powieżchnia klejąca) potem ostrym nożykiem tapicerskim obciąłem nadmiartaśmy oraz wyciąłem miejsca gdzie wywierciłem otworki żeby przepuścić styki od mat, potem maty przykleiłem do tej taśmy dwustronnej na plastiku (mata z jednej strony też jest klejąca). Teraz cała powierzchnia na czarnym plastiku jest klejąca i wystarczy przykleić ją do lustra, i po kilku minutach jak klej dobrze złapie podłączyć do instalacji i już. Cholercia nie pomyślałem mogłem zrobić pare fotek to było by łatwiej ale jak by ktoś miał jakieś pytania to służę pomocą. Postaram się jutro pstryknąć będzie chociaż widać o co chodzi z tymi wszystkimi otworami itd. Ale teraz lustereczka odparowują mi przez parę sekund... no i wydałem 13 PLN a nie 240 pozdro aaaaaaaaaaaaaaa w sumie zajęło mi to jakąś godzinkę może półtorej :)


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » śr lut 15, 2006 22:10

w sumie nie w każdym mk4 były podgrzewane lusterka...włącza sie podgrzewanie ...tym samym pokretłem co do regulecji jak sprawdzić czy mam podgrzewane czy nie ??..


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
Maćko1979
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: pn gru 19, 2005 21:06
Lokalizacja: Dębe Wielkie
Kontakt:

Post autor: Maćko1979 » śr lut 15, 2006 22:15

Wyciągnij szkło z któregoś lusterka i zobacz czy od tyłu są podłączone dwa przewody ( szkło przynajmniej u mnie nie jest trudno wyciągnąć poprostu podważam palcami z jednej strony). Poza tym o ogrzewaniu już było włącza się je przyciskiem od ogrzewania tylnej szyby. W teori jest tak że jak masz elektryczne lusterka to masz też podgrzewane. Pozdro


Diagnoza autek z rodziny VW (również Ford GALAXY) i gniazdem OBD (na razie tylko) również z CAN!!!!! Warszawa i okolice. Po informacje zapraszam na PW.

Golfika już nie ma została POLÓWECZKA.

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » śr lut 15, 2006 22:45

naprawde szkło wyciągne je z zewnątrz podwarzając palcami bez uszkodzeń?? bo lusterka elektryczne mam..


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

greg

Post autor: greg » śr lut 15, 2006 23:48

adisb pisze:- niskie zawieszenie
to nie niskie zawieszenie - tylko garby na drodze są winne i "śpiący policjanci" i dziury w drodze i wysokie krawężniki



Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » czw lut 16, 2006 00:35

m_maryszczak, dzięki za info :pub: !! zakupie maty na allego i zrobie to samo zawsze to 200zł w kieszeni!!

aha imp, ja zdjąłem obudowe lusterka i sprawdziłem czy idą przewody do szkła, no jak już zdjąłem to sprawidziłem czy napięcie też jest tak przy okazji



Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » czw lut 16, 2006 08:55

Jestem lekko zawiedziony borąc pod uwage czekające mnie naprawy, pocieszające jest że części są tanie no samochodzikiem się jeździ wspaniale:

- za niskie zawieszenie (trzeba było włożyć gumy w sprężyny)
- przerywająca tylna wycieraczka
- nie włącza się światło wewnętrzne po otwarciu drzwi kierowcy ani lampka w dżwiach
- przeżarte styki w oświetleniu tablicy rejestracyjnej
- blokowanie się zacisku hamulca ręcznego (ręczny po prostu nie odbija trzeba było zamontować dodatkową sprężynę żeby nie wymieniać całego zacisku razem z tłoczkami)
- drganie silnika - prawdopodobnie koło dwumasowe lub nastawnik pompy - tego się boje bo nieźle za to zabule ale na razie śmigam
- zatarcie wycieraczek w tulejach trzeba było mocno psikać wd40 i rozruszać je na szczęście się udało ale bałem się o silniczek :grrr: :grrr: :grrr: :grrr:


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

Imbrykus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 192
Rejestracja: czw sty 05, 2006 19:53
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Imbrykus » czw lut 16, 2006 21:52

A w moim przbieg to 198 000 km i:

1. Czasami warjuje podświetlenie deski, (tzn. raz jest raz nie ma)
2. Tylne prawe okno ciężko się domyka 9pewnie jakaś regulacja wskazana),
3. Wyciek płynu z wężyka spryskiwacza tylnej wycieraczki,
4. Za niski...,
5. Cosik znaczy teren (podejżewam wyciek ze wspomagania),
6. Dziura w chłodniczce oleju (przetarło się od obejmy jakiegoś węża),
7. Wymieniłem mieszek bo stary lekko się wytarł,
No cóż zawsze kilkuletnim samochodom coś dolega :wink:



Awatar użytkownika
ksionc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: wt paź 04, 2005 13:45
Lokalizacja: Białystok,Bielsk Podlaski
Kontakt:

Post autor: ksionc » czw lut 16, 2006 22:25

mg-maciek pisze: przeżarte styki w oświetleniu tablicy rejestracyjnej
no z tym tez mialem problem, poprosty tyl strasznie sie brudzi a obudowy lampek sa nieszczelne. ja zamiast zjedzonej przez rdze blaszki zastosowalem kawalek drutu i jest fajnie :grin:


Mody mode on in one point najn ti di aj endzajn

Chomik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: sob cze 25, 2005 17:37
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Chomik » pt lut 17, 2006 00:16

Imbrykus pisze:3. Wyciek płynu z wężyka spryskiwacza tylnej wycieraczki,
Czy oby napewno ci się leje z wężyka czy z tego krućca czarnego co wystaje z mechanizmu, bo jak z krućca jak było w moim przypadku do już leje do całego mechanizmu i kaplica ....



Koobson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw maja 12, 2005 13:53
Lokalizacja: Tutam

Post autor: Koobson » pt lut 17, 2006 00:31

Ja miałem najpoważniejszą usterkę po 100km po wyjechaniu z salonu:)
Wsteczny bieg odmówił posłuszeństwa :green_fuck: majstrowali, regulowali, ledwo co dali rade- auto stało dwa dni a była to kwestia dostrojenia.

Teraz już 58 kkm na blacie, silnik mocno zmodowany ale jest zdrów jak ryba, przegląd i diagnostyka komputerowa wykazały stan 'igła', Silniczek to ALH (90PS)

Oczywiście zdarzały się 'pierdółki'

-Pokrzywione tarcze i bicie po 40 kkm (przód)
-żarówka podświetlenia nawiewu poszła, upierdliwa wymiana, a w ASO 30 zł
-dziwne piszczeie podczas jazdy (z gatunku tocznego piszczenia:D) diagnostyki nic nie wskazują:D niewiadomo co to:) Znika jak skrecam w prawo :otepienie:
-parujące reflektory... PRawdziwy Pain in the ass...

Prócz wyżej wymienionych autko trzyma się dzielnie... Wymiana oleju i filtrów co 10kkm i daje rade :)



luk99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: ndz sie 07, 2005 16:03
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk99 » pt lut 17, 2006 00:32

102 tys :) Poki co to tylko:

- zapaliła sie kontrola poduszek (jakis tam sporadyczny bład od poruszenia kostki pod siedzeniem pasazera)
- spoljer przedni pod zderzakiem :D wyskoczył po zachaczeniu o krawęznik (dałem po 3 wkretaki na strone i teraz nic sie z nim nie dzieje :)
- tylni zamek od klapy zacina sie :D trzeba pare razy przekrecic kluczem zeby sie otworzył

Poki co tyle :)



Awatar użytkownika
VW-Krzysiek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 12:05
Lokalizacja: OPR
Kontakt:

Post autor: VW-Krzysiek » pt lut 17, 2006 01:42

A w moim mam przejechane 125tys

- skrzynia juz wymieniona
- dwurorka tlumika (ciagle pekaly te siatki) teraz to przerobilem i jest spokoj
- gumy stabilizatora
- swoznie miedzy zwrotnica a wachaczem (polskie drogi)
- plastikow pod silnikiem juz nie bylo jak go kupilem
- faluja obroty , sonda nowa , przeplywka i przepustnica czyszczona ale cos dalej nie jest tak jak powinno
- wyłacznik swiateł
- czujnik ABS

No narazie sobie tyle przypomniałem :) ale mimo tego i tak jestem z Golfa zadowolony



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 263 gości