: pt lut 10, 2006 21:49
Bierz jaki ci podejdzie... sam tak kiedyś zmieniałem i wszystko chodziło jak należy...djtom pisze:To kto w końcu miał rację...?
Bierz jaki ci podejdzie... sam tak kiedyś zmieniałem i wszystko chodziło jak należy...djtom pisze:To kto w końcu miał rację...?
Wszystko w tym temacie. @ygd nie bez powodu podał to jako rozwiązanie.Marihuana Man pisze:Bierz jaki ci podejdzie... sam tak kiedyś zmieniałem i wszystko chodziło jak należy...djtom pisze:To kto w końcu miał rację...?
Owszem zczytuje. Tylko w liczniku np. od AHU na 1km przypada 3819 impulsow, a w liczniku od AEX (z 5-cio biegowa skrzynia) 4151 impulsow. Jak wlozysz licznik od AHU do auta z silnikiem AEX to 1km "nabije" Ci wczesniej niz powinien.Marihuana Man pisze:A licznik tylko zczytuje dane z impulsatora
Cosik w tym logicznego jest... Tylko widzę tutaj kompletny bezsens... Skrzynia biegów od ABD była stosowana dla AEX... Po cholerę więc to roznicować.... poza tym wg tej rozpiski zegary dla AEX z 4-b skrzynią beda kłamać w skrzyni 5-b... Kolejny bezsens...inek01 pisze: Owszem zczytuje. Tylko w liczniku np. od AHU na 1km przypada 3819 impulsow, a w liczniku od AEX (z 5-cio biegowa skrzynia) 4151 impulsow. Jak wlozysz licznik od AHU do auta z silnikiem AEX to 1km "nabije" Ci wczesniej niz powinien.
Jakby bylo tak jak mowisz, to po co byly byly te rozne wartosci zapisane w zegarach ? Mogliby przeciez zrobic tylko dwie, dla benzyny i diesel'a ?
To daj jakis dowod na to ze to jest bezsens a nie tylko tak mowisz...Marihuana Man pisze:Cosik w tym logicznego jest... Tylko widzę tutaj kompletny bezsens... Skrzynia biegów od ABD była stosowana dla AEX... Po cholerę więc to roznicować.... poza tym wg tej rozpiski zegary dla AEX z 4-b skrzynią beda kłamać w skrzyni 5-b... Kolejny bezsens...
Co znaczy daj dowód? Mam ci udowodnić, że skrzynia biegów od ABD była również w AEX?inek01 pisze:To daj jakis dowod na to ze to jest bezsens a nie tylko tak mowisz...
Wyslalem Ci na maila dwie cale strony z tabelkami.
Nie wiem czy byla czy nie, ale widocznie cos musialo byc inaczej jesli w tabelce sa rozne wartosci. Sam tej tabelki nie wymyslilem. Trzeba tez sie zastanowic czemu w tabalce podaja kody silnika a nie skrzyni biegow...Marihuana Man pisze:Mam ci udowodnić, że skrzynia biegów od ABD była również w AEX?
..więc...? Bo sam zaczynam być ciekawy...mufik900 pisze:ja wczoraj zmienilem zegary w moim ABD92' na AEX95' tam zaczyna sie od zera a w moim starym, od 20km/h.Wszystko wskazuje super idealnie sprawdzilem to n aGPSie(nawigacja).Pozdrawiam
To znajdz sobie odcinek = 1km, wlacz funkcje nr 6 w trybie serwisowym i sprawdz ile impulsow Ci naliczy. Powinien naliczyc tyle ile jest podane w tabeli dla Twojego silnika. W zegarach od AEX masz inna wartosc niz w ABD, wiec z calego rachunku wyjda przeklamania.mufik900 pisze:ja wczoraj zmienilem zegary w moim ABD92' na AEX95' tam zaczyna sie od zera a w moim starym, od 20km/h.Wszystko wskazuje super idealnie sprawdzilem to n aGPSie(nawigacja).Pozdrawiam
Nie wiem ile, ale na pewno moze. Dystans na pewno blednie oblicza. Zauwaz, ze ABD jako jedyny w tabeli ma wartosc 3761, wiec chyba z kazdym innym bedzie klamal.mufik900 pisze:tak szczerze...ile to moze przeklamac?z tego co slysze GPS jest niesamowicie precyzyjny i jesli n akazdej predkosci pokazuje tyle co wskazowka na zegarach to o jakim przeklamaniu jest mowa?