: czw mar 09, 2006 15:38
Powinna byc przywieszka przy kluczykach, chyba plastikowa.djmathew pisze:A moze ktos wie gdzie szukac w papierach od auta ten pin? Czy tam powinna byc jakas karta kodowa czy normalnie napisany dlugopisem?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Powinna byc przywieszka przy kluczykach, chyba plastikowa.djmathew pisze:A moze ktos wie gdzie szukac w papierach od auta ten pin? Czy tam powinna byc jakas karta kodowa czy normalnie napisany dlugopisem?
Ja kupując mk4 otrzymałem numer identyfikacyjny immobilisera na plastikowej przywieszce przy kluczykachinek01 pisze:Powinna byc przywieszka przy kluczykach, chyba plastikowa.djmathew pisze:A moze ktos wie gdzie szukac w papierach od auta ten pin? Czy tam powinna byc jakas karta kodowa czy normalnie napisany dlugopisem?
wg mnie nic sie nie uda zrobic wyskoczy error i tyledjmathew pisze:Właśnie zadnej przywieszki nie mam. Mam jakis numerek napisany dlugopisem na okladce instrukcji oblsugi. Zrobie skana wrzuce tutaj. A cos sie stanie jak przy probie zakodowania vagiem nowego immo wpisze zly pin?
W Mk4 to z kluczyka podobno nie idzie nic z czytac, bo jest immo II, a klony immo mozna robic tylko w immo I. Kiedys czytalem o tym na forum Diagtronik.. W Mk4 trzeba zczytac z szafy ponoc.regitmc pisze:Zczytujesz odpowiednim programem i urządzonkiem kod ze starego kluczyka i kodujesz w nowym.
Sprawdzales jaki masz dokladnie transponder w kluczyku ?regitmc pisze:Ja mam jeden z pierwszych MkIV więc kluczyk jeszcze stary i da się podobno tro zrobić. W tych po 98 roku podobno już gorzej....
No to masz immo II i z tego co pisza na forum Diagtronik, to mozna je kodowac wielokrotnie, czyli mozesz nawt przekodowac uzywany transponder. Immo III juz tylko raz.regitmc pisze:Nieznam się na tym za dobrze, ale ja mam taki w szkalnej rurce