Strona 2 z 3

: pn paź 23, 2006 01:00
autor: Panter
no dokladnie najwiekszy problem w tym wszyskim to powiedziec sprzedawcy o co chodzi :D ja bylem w paru sklepach to facet odrazu powiedzial ze nie ma nie wysluchal do konca nawet mu marki nie zdazylem powiedziec.. chyba nie chcial sie zagłebiać w moja historie o tym "czymś " w kształcie kulki :D Ale wracajac do tematu no to jak u mnie patrzylem to nie ma sensu wymieniac tych
wodzików plastikowych
jedyne co to ta kulka bo luzu ma straszne ... ale jesli ja wymieniac to trzeba ten caly zestaw?
Obrazek
czy tylko tą kulke? o ile to o ten zestaw chodzi ;) ale wydaje mi sie ze to chyba ta kulka tak ?

: pn paź 23, 2006 01:05
autor: marceliii
Ta u Nas troszke inaczej wygląda , jest to taki metalowy pierścień z przelotem na który jest osadzona gumowa kulka , i ten pierścień się nasówa na taki walcowaty trzonek , ciężko to opisać jak się tego nie ściągnie .
:)
A czy całość , to nie wiem , zależy czy kupisz samną kulke czy w komplecie , bo mi akurat udało się kupić używaną od kolesia , więc przełożyłem samą kulke i problem zniknął .
:)
Powodzenia życze .

: pn paź 23, 2006 18:18
autor: Panter
czy moglby ktos sie jeszce wypowiedziec a ten temat?

: wt paź 31, 2006 20:32
autor: Tomasz Żaguń
Marceliii pisze o kuleczce która znajduje się pod maską zaraz za silnikiem czyli pomiędzy silnikiem a ścianą grodziową a kolega Panter pisze o kuleczce która znajduje sie na końcu drążka dźwigni zmiany biegów "tej wajchy" na dole pod tą skórką i jeszcze niżej a niedomagania tej zużytej kulki t są takie że jest luz góra-dół lewarka i im bardziej jest wybita to trudniej wrzucić pierwszy bieg bo sam wskakuje wsteczny takie jest niedomaganie i lepiej kupić cały zestaw naprawczy (ja kupiłem w serwisie dawno temu) i i było ok.

: śr lis 01, 2006 00:58
autor: ck
A co będzie przyczyną jeśli wsteczny można u mnie wrzucić bez wbijania dźwigni tylko przy mocniejszym przesunięciu lewarka w lewo?Czasami zamiast jedynki mozna wrzucic wsteczny

: śr lis 01, 2006 01:45
autor: WRHZ
masz wytarty plastik jest tak taki kawalek PCW czy czego co wymusza wduszenie galki zamiany biegow w dol zeby moc przsunac lewarek bardziej w lewo i to bedzi eprzyczyna jak cos mam caly mechanizm zmiany biegow oprocz kulki tej od strony komory silnika pozdro

: śr lis 01, 2006 01:51
autor: ck
WRHZ pisze:masz wytarty plastik jest tak taki kawalek PCW czy czego co wymusza wduszenie galki zamiany biegow w dol zeby moc przsunac lewarek bardziej w lewo
a gdzie to się znajduje i czy prosta taka wymiana?

: śr lis 01, 2006 10:17
autor: Panter
masz wytarty plastik jest tak taki kawalek PCW czy czego co wymusza wduszenie galki zamiany biegow w dol zeby moc przsunac lewarek bardziej w lewo

a gdzie to się znajduje
znajduje sie pod mieszkiem drążka zmiany biegów ,po lewej stronie jest taki biały plasticzek ktory wlasnie zabezpiecza przed wbiciem wstecznego ,odrazu zobaczysz jak tylko zdejmiesz mieszek ,jesli jest bardzo wytarty lub połamany to wymień
i czy prosta taka wymiana?
wymiana prosta potrzebna jest do tego wiertarka (do rozwiercenia 2 nitów na których sie trzyma ten plasticzek) lub poprostu jakis brzeszczot ale to duzo zabawy, 2 nowe nity no i oczywiście nitownica :) 10min roboty sam niedawno go zmieniałem

: śr lis 01, 2006 10:38
autor: cycu767
to moze podlacze sie do tematu ( nie ma sensu zakladac nowego)...

w zasadzie mam dwa problemy : :axe:

1. Drążek zmiany biegów jest luźny, tzn. jak wysprzęgli się np 1, to zostanie pochylony w lewo... nie wraca na srodek, ale gdy chce wrzucic 5 to czuje jakby cos odpychalo go w lewo i tak powinno byc... ogolnie caly czas sie rusza :P biegi wchodza spokojnie...
tylko cos z tym drazkiem sie stalo, wiem ze w maluchu byly od tego sprezynki, a w mk2?

2. W lato jak bylo cieplo, zawsze po przejechaniu ze 30km w miescie (duzo zmian biegow) zacinala się 2... czyli jak zmienialem z 1 na 2 troche ciezko wchodzila, ale jak chcialem wysprzeglic 2 to czasem trzeba bylo uzyc duzo sily i sposobu... dodatkowo po wysprzegleniu drazek sie blokowal i trzeba bylo troche nim poruszac zeby zaczol normalnie pracowac, zauwazylem tez ze jak jest mokro (pada deszcz) to prawie tak sie nie dzieje i chodzi w miare normalnie... dodam ze 3 4 5 chodzą OK ... O co tu chodzi ?

: śr lis 01, 2006 11:48
autor: Tomasz Żaguń
CK jak Ci drążek zmiany biegów chodzi góra -dół to wymiana tego plastiku nic nieda bo masz wyrobioną kulkę pod lewarkiem .

: czw lis 02, 2006 00:06
autor: ck
Tomasz Żaguń pisze:CK jak Ci drążek zmiany biegów chodzi góra -dół to wymiana tego plastiku nic nieda bo masz wyrobioną kulkę pod lewarkiem
Góra dół nie,tylko ten wsteczny czasami mozna wbić zamiast jedynki

: czw lis 02, 2006 10:11
autor: Tomasz Żaguń
No to jak koledzy piszą ten ślizg do wymiany ale i tak sprawdż luz góra dół bo nawet nieduży będzie a już będą problemy , u mnie tak było

: czw lis 02, 2006 18:37
autor: Panter
wiec tak :) dzis golfik poszedł do mechaniora... luzy były chyba na wszyskim :D zoabczymy jutro jak odbiore albo w poniedzialek jak juz bd go mial to zdam raport :)

: sob lip 28, 2007 02:47
autor: specWROC
Panter pisze:
masz wytarty plastik jest tak taki kawalek PCW czy czego co wymusza wduszenie galki zamiany biegow w dol zeby moc przsunac lewarek bardziej w lewo

a gdzie to się znajduje
znajduje sie pod mieszkiem drążka zmiany biegów ,po lewej stronie jest taki biały plasticzek ktory wlasnie zabezpiecza przed wbiciem wstecznego ,odrazu zobaczysz jak tylko zdejmiesz mieszek ,jesli jest bardzo wytarty lub połamany to wymień
i czy prosta taka wymiana?
wymiana prosta potrzebna jest do tego wiertarka (do rozwiercenia 2 nitów na których sie trzyma ten plasticzek) lub poprostu jakis brzeszczot ale to duzo zabawy, 2 nowe nity no i oczywiście nitownica :) 10min roboty sam niedawno go zmieniałem
mam pekniety ten plastik pcv gdzie moge cos takiego dostac we wroclawiu tylko srot czy sklepy tez?