Strona 2 z 2

: czw lut 09, 2006 20:56
autor: ikoy
Panowie sprawdzajcie także płyn chłodniczy . Ma to także duże znaczenie.... Sam mam problem z tą kontrolką i mnie już trafia !

: czw lut 09, 2006 22:46
autor: markus19
Siema!!!!Ja mam to samo no i pojechalem do mechanika i niby cisnienie jest ok!!!no ale po przejechaniu 10 km kontrolka zaczyna migac i piszczec przy 2 tys obrotow!!!Tak sie zastanawiam czy to nie jest czasem wina tego ze ten co wymienial mi olej nie wyzerowal komputera i teraz mi miga ze mam zmienic olej???Nie mam pojecia!!!

: czw lut 09, 2006 23:37
autor: barthetzk102
foxiu2k5 pisze:Miałęm to samo, jedz do mechanika niech Ci zmierzy cisnienie i zacznij od wymiany czujnikow ( 32 zl ) jak cisnienie bedzie dobre to masz problem z glowy. Jak bedzie zle... to lista dluga, to co pisali koledzy wyzej... panewki, pompa itd Zacznij od zmierzenie cisnienia, to podstawa. Inna sprawa ze nie wiem jak uzywales opcji szukaj :) postów dokłądnie o tym problemie jest multum
Tak też uczynię.. jak tylko znajde troche wolnego czasu to podjade do mojego magika :) jeszcze zobacze jak jutro sie bedzie sprawowal na tej samej trasie co ostatnio gdy zaczął wariować... a ta opcja szukaj coś chyba mi nawalała wczoraj bo faktycznie teraz się znajduje konkretnie... nie mniej jednak mój mistrz - naprawiacz mam nadzieje stwierdzi przyczyne OBY :D BTW Dzięki foxiu za rade ;-) :helm:

: sob lut 11, 2006 00:14
autor: pajakgdynia
Postaw go pod domem na wolnych obrotach. Olej rozgrzewa się znacznie wolniej niż płyn, więc poczekaj cierpliwie (do włączenia wentylatora w chłodnicy). I wtedy go "zakręć" na trasie w okolicach 3.5tys.
Jak to mróz, to powinno być wszystko ok. Ale jednak jak będzie mrugał to.. poszukaj jednak postów! Możliwości jest tyle, że *trzeba* poczytać.