Problem mk3 1.9 TD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marjan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: pt cze 17, 2005 20:48
Kontakt:

Post autor: marjan » śr lut 08, 2006 12:14

heh
skąd ja znam ten problem, u mnie przydazyło się dokładnie to samo, dobra rada nie odpalaj autka jak nie ma takiej potrzeby u mnie wyglądąło to tak
wszystko super chodziło wymieniłem pasek i po przejechaniu około 1tys km cos zaczęło się dziac niedobrego problemy z odpalaniem nierówna praca pojechałem do mechanika i ten stwierdził ze to moze byc wina ropy lub filtru paliwowego z dnia na dzien było coraz gorzej no i 4 dnia stało się metaliczny podzwięk w silniku niebieski dym za mną straszne problemy z odpalaniem zadzwoniłęm po mechanika ten stwierdził ze zebatka na wale się obrobiła (scięty klin) i ze miałem pecha bo zawory się spotkały z czyms tam i ze chyba musze robic remont silnika ale musi zdjąć głowice zeby miec 100 procentową i zgodziełem się oczywiscie rezultat jest taki ze teraz autko stoi u mechanika i czeka mnie wydatek 2,5 tys złotych a jezeli chodzi o ten klin to sprawa wygląda w ten sposób ze on jest dokręcony tak ze nie nalezy go ruszac jak ktos to ruszy i zle dokręci to się robi luz i ten klin się obrabia ż przeskoczy wszystko jak masz szczęście to szlif końcówki wałka i nabicie tej zębatki wraz z robocizną koszt około 400zł
pozdrawiam



barca90
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob lis 26, 2005 11:46
Lokalizacja: Beskidy
Kontakt:

Post autor: barca90 » czw lut 09, 2006 17:16

U mnie jest tak że autko raz lepiej chodz raz gorzej (czasami jakby go dławiło) .Jak myślicie co powinienem zrobić. Ja myśle że mi sie zapłon przestawia ale co z tym zrobić?



Domin99
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pn maja 23, 2005 18:32
Lokalizacja: Grójec
Kontakt:

Post autor: Domin99 » ndz lut 12, 2006 17:59

No i odebralem autko postanowilem oddac do kolegi ktory pracowal w serwisie mercedesa okazalo sie ze klin jest ok tylko tamte barany od markera poprzestawialy a wiec walek rozrzadu byl przestawiony o 2 zeby a pompa o 3 az dziw ze to wogole odpalalo dzieki wszystkim za pomoc.


Domin99

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 257 gości