Strona 2 z 2

: pt lut 03, 2006 20:38
autor: ku_bi
nie wazne jak samochod wyglada po wypadku, wazne to czy ludzie przeżyja

: pt lut 03, 2006 20:53
autor: lgruszkos
Powiem ci ku_bi że to jest ważne, ale patrzać na tego golfa i predkość to jak byś uderzył na czołowo powiedzmy ty 60 i z przeciwka też z 60 to jest predkośc koło 120 suma wieć nie wiem czy by coś z ciebie zostało. A odpowiedz sobie czy ktos jezdzi w Polsce jeszcze Golfami zgodnie z przepisami czyli w terenie zabudowanym 50. Powiem Ci szczerze sam jezdze Golfem III 1.4 i ostanio przy małym ruchu z Krosna do Rybnika( bo tutaj pracuje) 300km jest w sumie przejechałem w 3 godziny. Odkąd zamontowałem CB to jakos mnie troche korci aby przycisnąć na gaz, ale po obejrzeniu tego crash testu troche mnie to przeraziło. Pozdrawiam wszystkich miłośników VW

: pt lut 03, 2006 21:19
autor: ku_bi
nie wazne ze przod sie składa wazne, że kabina nienaruszona! kazde male auto bedzie wygladac jak sieczka jak sie strzeli z duzej predkosci.

: pt lut 03, 2006 21:33
autor: jajo111
a wiec tak moze pokaze wam crash test mojego Ventka 13.11.2005 (to prawie jak golf3 :) ):( i dziadek wlaczajacy za pozno kierunek trzeba bylo gdzies uciekac wybralem slup(lampa nowa na nitach) udezenie okolo 55km/h.
Lampa sie ladnie zgiela i walnela na ulice poduszki nie wyszczelily :/
zdjecia slaba jakos bo robione telefonem :( bylem wdepresji i nie myslalem o robieniu normalnym aparacikiem aleVento juz ladnie chula :) i wyglada co naj wazniejsze :)
(a i z silnikiem nic sie nie stalo na szczescie zero przesuniecia czy zdeformowania ramy :) )

Jedynie co mnie bolalo to glowa okolica szyji, partnerki obok to samo i plecy kregoslup. Ale tesciowa to rehabilitantka to ladny masazyk zrobila i luzik :)


Nikomu czegos takiego nie zycze :)
Pozdro for all members :)

: sob lut 04, 2006 10:39
autor: zex
ale panowie jestem pod wrażeniem zdjęcia golfika III po czołówce, oczywiście na plus, zauważcie że przód jest o połowe skrócony a szyba przednia nawet nie pękła.

: sob lut 04, 2006 11:18
autor: radek_GL
Czemu krasz testry robione są z tak małymi prędkościami czemu nie 90 czy 120 poza zabudowanym 90 to norma.

: sob lut 04, 2006 11:36
autor: igor002
radek_GL pisze:Czemu krasz testry robione są z tak małymi prędkościami czemu nie 90 czy 120 poza zabudowanym 90 to norma.
no wlaśnie, ijeszcze jak auto jadące z naprzeciwka ma 90...180...bum...miazga.
Gdzieś był też krasz test mk2 z mk4 ale niemoge znależc.

: sob lut 04, 2006 13:16
autor: Lukbro
o rety rety.... uwazajmy !

: sob lut 04, 2006 13:49
autor: jajo111
Lukbro pisze:o rety rety.... uwazajmy !
dokladnie trzeba sobie to uswiadomic :) szybko lubi jezdzic kazdy ale z rasadkiem :)