Strona 2 z 2

: czw lut 02, 2006 11:59
autor: bodzio_j
solowa123 pisze:Przecież 100stopni to gotowanie.
Tak, ale wody i to w normalnym ciśnieniu. W niskim może zagotować się wcześniej (np. w wysokich górach) . Płyn ma chyba wyższą temperaturę wrzenia, no i jest pod ciśnieniem.

: czw lut 02, 2006 12:06
autor: solowa123
w jakiej temp. gotuje sie płyn to juz nie wiem.

100 stopni to już duzo za duzo na bank

: czw lut 02, 2006 12:09
autor: bodzio_j
solowa123 pisze:100 stopni to już duzo za duzo na bank
Pewnie tak, i dlatego wcześniej włącza się wentyl.

: czw lut 02, 2006 12:36
autor: misiek
presario pisze:Witam.
u Ciebie jest ok, termostat działa jak regulator temp. w silniku czyli otwiera i się zamyka, myślę że jak byś postał trochę dłużej na zapalonym silniku to w końcu by Ci się zagżał dolny wąż (termostat w takim przypadku otw. sie mocniej bo jest gorsze chłodzenie poprzez chłodnicę - brak przepływu powietrza przez chłodnicę), więc ty masz ok

[ Dodano: 06-02-02, 11:37 ]
a z wartościami w st.C to jest tak jak wyzej napisano nie jest to apteka, są to wartości zblizone to faktycznych

: pt lut 03, 2006 16:27
autor: TomTDI
Mam silnik 1Z i nie mogę go dogrzać, wymieniłem termostat i czujnik temperatury, ale widze że bez potrzeby. Do pracy mam 17km średnia prędkośc na tej drodze to 60km/h także temperatura teraz dochodzi mi ledwo do 70C jak sprawdziłem termometrem to powietrze z nagrzewnicy miało 50C także czujnik pokazuje ok. Jak jechałem bardziej dynamicznie (gaz hamulec) wtedy sie zagrzał do 90C a z nagrzewnicy zaczeło lecieć gorące powietrze 70C. Dodam że dolny wąż jest praktycznie zimny. Spróbuje zasłonić chłodnice i zobacze jakie bedą efekty.

: pt lut 03, 2006 17:13
autor: bongo
TomTDI pisze:Spróbuje zasłonić chłodnice i zobacze jakie bedą efekty.
Zadne,sam napisałes że dolny wąż jest zimny.

: pt lut 03, 2006 18:48
autor: Tomasz Żaguń
Diesla jest ciężko zagrzac do 90 w zimę ja sam swoim t4 zrobiłem przy -15 40 km i dopiero złapał to co trza

: ndz lut 05, 2006 18:37
autor: 12groszy
A którą wersję wskażnika temperatury masz w T4?
z cyframi czy bez cyfr?
Ja mam "bez" i po rozgrzaniu silnika (teraz, w zimie) wskazówka zostaje na tej cienkiej kresce tuż poniżej środka (czyli tej grubej kreski na środku podziałki). Wyżej nie idzie. Czyli - porównując ze wskaźnikiem "z cyframi" (licząc kreski) - byłoby to 80stopni. Tylko nie wiem czy to tak można porównać...
Termostat i czujnik - nowe :)
Ponadto - tektura za grillem :hmm: