Swiece zarowe wymienione-dziwnie odpala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » śr lut 01, 2006 22:29

Ten osad to normalna sprawa tym sie nie przejmuj. Po prostu podłącz po kolei każdą świece do aku i bedziesz widział jak sie nagrzewa az do czerwoności ale zaraz odłącz. No i bedziesz wiedział co było przyczyną. Nowe tez tak sprawdz zanim przykręcisz.



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » śr lut 01, 2006 22:30

Zapytam jutro kumpla czy ma amperomierz. Wiec podlaczyc go do listwy i do "+" aku ?
Jesli mi pokaze mniej to i tak bede musial odkrecic listwe zeby sprawdzic ktorej swiecy brakuje tych kilku amper a jesli pokaze 48 amper to znaczy ze sprawdzac przewod,bezpiecznik i przekaznik bo po podlaczeczu miernika do aku nie korzysta z tych 3 rzeczy ?
Dobrze mowie ?
Jak nie to mnie poprawcie bo spale sobie autko lub wysadze aku w powietrze.


Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G

Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » śr lut 01, 2006 22:33

bongo102 pisze: Stare tak,ale radzimy jak sprawdzić te które ma zamontowane.
A jezeli chodzi o zamontowane to powyżej napisałem jak sprawdzić



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lut 01, 2006 22:36

SławekUKF pisze: Nowe tez tak sprawdz zanim przykręcisz.
Tylko że już przykręcił,poczytaj od początku.



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » śr lut 01, 2006 22:36

Jak nie bede mial miernika to sprawdze na zarowke bo na iskrzenie to sie troche boje. Przede mna i za mna stoja autka sasiadow a po bokach bloki. Nie chce zeby ktos znalazl w swoim pokoju resztki mojego aku (zawsze jest jakies ryzyko).


Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » śr lut 01, 2006 22:37

SCRASH pisze:Zapytam jutro kumpla czy ma amperomierz. Wiec podlaczyc go do listwy i do "+" aku ?
Jesli mi pokaze mniej to i tak bede musial odkrecic listwe zeby sprawdzic ktorej swiecy brakuje tych kilku amper a jesli pokaze 48 amper to znaczy ze sprawdzac przewod,bezpiecznik i przekaznik bo po podlaczeczu miernika do aku nie korzysta z tych 3 rzeczy ?
Dobrze mowie ?
Jak nie to mnie poprawcie bo spale sobie autko lub wysadze aku w powietrze.
Jeslibedziesz mial taki amperowmierz to wpinasz sie powiedzmy miedzy listwa a bezpiecznikiem jak pokaze ok 48 amper swieczki dobre ale watpie zeby kumpel mial taki amperowmierz bo to juz profesjonalny sprzet a nie zaden multimetr :)



Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » śr lut 01, 2006 22:43

Amperomierz wpinasz w szereg między klemę aku a biegun aku. Wykręć klemę np dodatnią i podłacz miedzy nią a biegun miernik. A jezeli chodzi o np przekaznik to pobory są znikome Amperomierz nawet tego zbytnio przy 48A nie wykryje.
Ostatnio zmieniony śr lut 01, 2006 22:56 przez SławekUKF, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » śr lut 01, 2006 22:44

Nie znam sie na miernikach ale widzialem ze mial kiedys taki elektroniczny z pokretlem na dole gdzie mozna bylo sprawdzic m.in. napiecie i wiele innych *#cenzura#*. Kiedys sprawdzal mi ladowanie akumulatora. Prawdobodobnie po przelaczeniu bedzie tam taka opcja.Chyba ze mowimy o 2 roznych rzeczach


Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lut 01, 2006 22:47

SławekUKF pisze:Amperomierz wpinasz w szereg między klemę aku a biegun aku. Wykręć klemę np dodatnią.
Czy ktoś coś z tego rozumie?Bo ja ni.



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » śr lut 01, 2006 22:48

Dobra najpierw sprawdze zarowka czy w ogole swieci na kazdej swiecy bo mozliwe ze ktoras calkiem padla a potem jesli wszystkie beda swiecic poszukam jakiegos amperomierza i zapytam jeszcze raz krok po kroku bo kazdy z was mowi inaczej a w taki sposob to raczej poleci mi jak nie aku to instalacja.
Ostatnio zmieniony śr lut 01, 2006 22:50 przez SCRASH, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lut 01, 2006 22:49

WRHZ pisze:48 amper
to już nie **********.



Awatar użytkownika
SławekUKF
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: sob sty 28, 2006 15:32
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: SławekUKF » śr lut 01, 2006 22:49

WRHZ pisze:Jeslibedziesz mial taki amperowmierz to wpinasz sie powiedzmy miedzy listwa a bezpiecznikiem jak pokaze ok 48 amper swieczki dobre ale watpie zeby kumpel mial taki amperowmierz bo to juz profesjonalny sprzet a nie zaden multimetr Smile
Albo sie wpinasz tak jak właśnie ten kolega pisze. Jak ci lepiej bedzie. Multimetry mają tylko do 10A

[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 21:53 ]
Bongo 102 czy miałes kiedyś miernik w ręce?

[ Dodano: Sro Lut 01, 2006 21:59 ]
Bongo przeczytaj to jeszcze ze dwa razy.



Awatar użytkownika
SCRASH
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: wt lis 15, 2005 13:58
Lokalizacja: KLUCZBORK
Kontakt:

Post autor: SCRASH » śr lut 01, 2006 23:05

Aha jeszcze jedno.Jak kupowalem te swiece(jakies wloskie dziadostwo) to zapytalem kolesia w sklepie czy sa dobre to powiedzial mi ze sa slabsze. To znaczy ze maja mniej amper czy raczej ich zywotnosc jest krotsza ?


Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lut 01, 2006 23:12

SławekUKF pisze:Bongo 102 czy miałes kiedyś miernik w ręce?
O co ci chodzi.O to?:
SławekUKF pisze:Amperomierz wpinasz w szereg między klemę aku a biegun aku. Wykręć klemę np dodatnią i podłacz miedzy nią a biegun miernik.
Tak mierzysz świece?Co to jest klema aku a biegun aku?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 282 gości