CZARNY PŁYN CHLODNICZY W ZBIORNICZKU WYROWNAWCZYM.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fibolek

Post autor: fibolek » wt sty 31, 2006 00:13

U mnie też jest ciemny płyn chłodnicy taki aż siwy,szary i wymieniam płyn co mniej więcej pół roku.Ale oleju w nim nie mam ani w oleju nie mam płynu.Z tym że ja mam instalkę LPG a tam więcej gumy.

[ Dodano: Pon Sty 30, 2006 23:17 ]
I ja mu czasem daje popalić.A on ma już 18 lat.



Czerwony Diabeł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 30, 2006 18:02
Lokalizacja: Opole

Post autor: Czerwony Diabeł » wt sty 31, 2006 18:49

Wiec tak.Po odkreceniu korka slychac tylko syczenie ale plyn nie ucieka,nie ma bąbli ani piany.Plyn jest czarny i widac jakby tlustą małą plamke na wierzchu.Wymienialem dzisiaj czunik temperatury i bylo na nim troszke czarnego ale jak zaczal przez ten otworek wylatywac plyn to wygladal na zielony.Moze byc tak ze czarny plyn jest tylko w zbiorniczku ? Niewiem juz o co chodzi a nie stac mnie na mechanika zeby do niego jechac bo mam naprawde ciezki miesiac a auto mi jest potrzebne zeby dojezdzac do pracy.Blagam powiedzcie co mam jeszcze sprawdzic lub podajcie jakies domysly.Boje sie zatrzec silnik.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt sty 31, 2006 18:53

Czerwony Diabeł pisze:Wiec tak.Po odkreceniu korka slychac tylko syczenie ale plyn nie ucieka,nie ma bąbli ani piany.Plyn jest czarny i widac jakby tlustą małą plamke na wierzchu.
No to uszczelka.Zrób jak najprędzej bo jak ci wywali do reszty w czasie jazdy to bedzie jeszcze większy kwas.



Czerwony Diabeł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 30, 2006 18:02
Lokalizacja: Opole

Post autor: Czerwony Diabeł » wt sty 31, 2006 19:05

Ale czemu nie widac na korku ani na bagnecie zadnych zmian ? Dlaczego z otworu w ktorym jest czujnik tepmeratury plyn jest zielony a nie czarny ? Dlaczego auto nie szarpie a zachowuje sie normalnie tak jak wczesniej ? Poza tym zawsze jak odkrecalem korek na cieplym silniku to syczalo tak samo jak teraz. Prosze odpowiedzcie mi najpierw na te pytania zebym byl w 100 % pewny ze to uszczelka i nie narazal sie na niepotrzebne koszty.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt sty 31, 2006 19:12

A temu że jak jest stadium początkowe to objawów które wymieniłeś nie zauważysz,będą sie zwiększać z biegiem czasu.A olej zawsze zbiera sie w zbiorniku bo jest lżejszy od płynu i tam sobie pływa.



GOFER 1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn sty 30, 2006 17:51
Lokalizacja: Opole

Post autor: GOFER 1 » wt sty 31, 2006 19:15

A dlugo tak jeszcze pojezdze zanim to sie pogorszy bo mam podobnie ? A ja zawsze patrzylem na to czy wokol glowicy jest sucho i czy niema wyciekow. To gdzie ta uszczelke wydmuchalo ?? w srodku ?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt sty 31, 2006 19:21

GOFER 1 pisze:To gdzie ta uszczelke wydmuchalo ?? w srodku ?
A gdzie miało wydmuchać?



Czerwony Diabeł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 30, 2006 18:02
Lokalizacja: Opole

Post autor: Czerwony Diabeł » wt sty 31, 2006 19:30

Dokladnie.Dobre pytanie kolega nasunal.Dlugo tak pojezdze zanim calkiem siadzie uszczelka i zrobi sie wymiana plynu z olejem w obie strony (silnik-uklad chlodzenia i odwrotnie) ?



Witam kolege z opola(Gofer 1).Ktory masz rocznik golfika ???



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt sty 31, 2006 19:46

Czerwony Diabeł pisze:Dlugo tak pojezdze zanim calkiem siadzie uszczelka
Tego najstarsi Górale nie wiedzą,możesz miesiąc,dwa,a może walnąć jutro.



Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » wt sty 31, 2006 19:59

Też tak miałem, zero bulgotania itp. jedyny objaw to pchało oleju do zbiorniczka wyrównawczego...wyczyściłem zbiorniczek, zebrałem olej, nalałem płynu - troszke pojeździłem i to samo...mechanik chciał poczekać...ja sie uparłem i........

Po zdjęciu głowicy okazało się, że była min. ryska na uszczelce z kanału olejowego do wodnego...


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
BeBe_1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: czw sty 12, 2006 16:54
Lokalizacja: Biała Podl.

Post autor: BeBe_1 » wt sty 31, 2006 20:07

Wymień tą uszczelkę jak najszybciej. Tu działa prawo Murphiego-padnie wtedy kiedy auto będzie Ci najbardziej porrzebne :-)



Czerwony Diabeł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 30, 2006 18:02
Lokalizacja: Opole

Post autor: Czerwony Diabeł » wt sty 31, 2006 20:18

A jak padnie to jaki tego bedzie objaw? Silnik zacznie nierowno pracowac ? kontrolki zaczna sie swiecic ? Jak na 100 km trasie siadzie to zatre silnik ? Bede w ogole wiedzial ze mi siadlo np po 20 lub 50 przejechanych kilometrach ?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » wt sty 31, 2006 20:28

Czerwony Diabeł pisze:Bede w ogole wiedzial ze mi siadlo np po 20 lub 50 przejechanych kilometrach ?
Zapewniam Cie kolego że na pewno zauważysz.



Czerwony Diabeł
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: pn sty 30, 2006 18:02
Lokalizacja: Opole

Post autor: Czerwony Diabeł » wt sty 31, 2006 20:30

Ale bede mogl dojechac do celu ? Jakies 80 km ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 260 gości