Strona 2 z 2

: sob sty 28, 2006 12:45
autor: pw524
U mnie też są tarcze a z przodu wentylowane ale widziałem już tyle różnych GT że nic mnie nie zdziwi. Znajomy ma mkIII GT 93r i ma bębny.

: sob sty 28, 2006 13:27
autor: ku_bi
Z tego co ja zaobserwowałem to GT benzyna miały z tyłu tarcze, a GT TDI miały czesto bębny :bigok:

: sob sty 28, 2006 13:50
autor: raf2234
Ja mam Gt z 94 r. i mam hamulce tarczowe z przodu i z tyłu. Z przodu są wentylowane i mają wieksza średnice niż w wersjach CL-GL. Z tego co wiem, to pompy hamulcowe w GT-GTI są większej wydajności niż w CL-GL. Amortyzatory gazowo-olejowe Sachs. W/w wyposażenie to ponoć standard w GT, ale jak sie chce kupić części to w sklepach mają kłopot, bo dużo modyfikacji było w poszczególnych rocznikach.

: sob sty 28, 2006 14:42
autor: pawlon159
sweden pisze:
pw524 pisze:GT jest niższy i twardszy od CL,GL jeszcz niższy i twardszy jest GTI. Dodatkowo w najmocniejszych golfach RALLY, G60 z tyłu są wachacze zamiast belki.
zalezy o jakim golfie mowa :P Trojki w wersji GT maja takie same zawieszenie i stoja tak samo wysoko jak cl czy gl (przynajmniej do 95roku, bo pozniej chyba gt mialy tarcze z tylu) A gti, czy vr6 sa nizsze o 1 czy 2 cm :)
Pozdrawiam
Ja mam Golfa III GT z 1994 roku i z tylu mam tarcze.... i zapewniam .. ze nie jest to to samo zawieszenie co w wersjach CL.. czy GL :pub:

: sob sty 28, 2006 14:59
autor: GUFER
Też mam golfa3Gt rok 94 i też mam z tyłu tarcze

: sob sty 28, 2006 15:09
autor: eldorado84
ok wszystko wporządku, ale miałem pytanie czy sie różni sam zawiech gt od gti (golf III) bo chciałem żeby było niżej ale nie aż tak bo może zmieniłbym na zawiech od gti np: kupując sprężyny od GTI i dokupując do tego teleskopy (ale tylko gazowe), albo w ostateczności kupić sprężyny o obniżeniu 3,5-4cm (jakieś WIETEC lub inne znane) i do tego dodać gazówki teleskopy (ale nie sportowe) - co wy na to czy jest sens, bawienia sie w takie cuda ?????????????????????????????

GTi

: sob sty 28, 2006 15:12
autor: Pokrak
No nie wiem Panowie czy, któryś z was grzebał przy swoich golfikach. Ja tak. Zaiweszenie zasadniczo się różni w wersji GT i GTi. Po pierwsze: GTi 5 śrub na kołach. GT 4 śruby. inne końcówki wahaczy, inne łączniki wahacza z przednim stabilizatorem. Tylna belka w wersji GTi ze stabilizatorem zespolonym. Co do tarcz hamulcowych to jeżeli w wersji GT są na tylnych kołach to chyba jest to samo co w GTi. 15'' felgi też występują w wersji GT ale na 4 śruby. Co do amortyzatorów to jeszcze nie ugryzłam tego tematu.
Pozdrawiam wszystkich Posiadaczy VW.

: sob sty 28, 2006 16:06
autor: inek01
eldorado84 pisze:ok wszystko wporządku, ale miałem pytanie czy sie różni sam zawiech gt od gti (golf III)

Sprawdzcie sobie wysokosc - Höhe na tej stronie http://www.doppel-wobber.de/db_g3.html
Wychodzi na to ze GTI jest 10mm nizszy od GT.

Co do tarcz, to u mnie w GT TDI 97' sa z przodu wentylowane, z tylu bebny.

: sob sty 28, 2006 16:36
autor: Razal
inek01 pisze:
eldorado84 pisze:ok wszystko wporządku, ale miałem pytanie czy sie różni sam zawiech gt od gti (golf III)

Sprawdzcie sobie wysokosc - Höhe na tej stronie http://www.doppel-wobber.de/db_g3.html
Wychodzi na to ze GTI jest 10mm nizszy od GT.

Co do tarcz, to u mnie w GT TDI 97' sa z przodu wentylowane, z tylu bebny.
Tak, a GT 10mm od pozostałych :hmm:

: sob sty 28, 2006 20:47
autor: micab
VW w prospektach podaje że GTI ma spręzyny niższe o 20mm, a tylne amory są gazowe.......

Re: Re

: pn sty 30, 2006 15:04
autor: golofs
Razal pisze:Panowie na stronie www.vwgolf.pl wszystko jest :hmm: :dol:

Wyposażenie standardowe różnych wersji GOLFA Mk3

Do standardowego wyposażenia Golfa MK3 w wersji GT należało:


Wyposażenie zewnętrzne:
- 15" aluminiowe felgi BBS model LM, ogumienie 195/50 R15
- zielone atermiczne szyby
- częściowo malowane zderzaki w kolorze nadwozia
- malowane pod kolor nadwozia lusterka
- wzmocnienia antyuderzeniowe drzwi
- boczne kierunkowskazy
- lotka na tylnej klapie
- przyciemnione klosze tylnych lamp
- podwójne reflektory o wspólnym kloszu

Wyposażenie wnętrza:
- kubełkowe przednie fotele
- anty-oślepieniowe lusterko wsteczne
- lusterko w osłonie słonecznej dla pasażera
- popielniczna z zapalniczką
- środkowa konsola z popielniczką dla pasażerów z tyłu
- zamykany schowek na klucz
- miękka deska rozdzielcza
- kieszenie w drzwiach przednich
- regulowany fotel kierowcy
- dzielona tylna kanapa w stosunku 1/3
- regulacja wysokości pasów z przodu
- apteczka oraz trójkąt ostrzegawczy
- centralny zamek
- welurowe dywaniki
- podświetlenie wnętrza z opóźnieniem czasowym
- światełko do czytania dla pasażera
- wspomaganie kierownicy
- regulowana wysokość komulny kierowniczej
- filtr przeciwpyłkowy
- elektrycznie sterowane lusterka
- programowalne tryby pracy wycieraczek
- regulowane od wewnątrz lusterka
- dwutonowy klakson
- antena dachowa
- koło zapasowe
- cyfrowy licznik kilometrów
- komputer pokładowy MFA
- immobiliser


Do standardowego wyposażenia Golfa MK3 w wersji GTI należało:


Wyposażenie zewnętrzne:
- 15" aluminiowe felgi BBS model LeMans, ogumienie 195/50 R15
(w modelu 16v model Monte Carlo, ogumienie 205/50 R15
- zielone atermiczne szyby
- częściowo malowane zderzaki w kolorze nadwozia
- malowane pod kolor nadwozia lusterka
- grill pomalowany pod kolor nadwozia
- wzmocnienia antyuderzeniowe drzwi
- boczne kierunkowskazy w kolorze białym
- zawieszenie obniżone o 10mm
- podwójna końcówka wydechu
- lotka na tylnej klapie
- przyciemnione klosze tylnych lamp
- podwójne reflektory o wspólnym kloszu

Wyposażenie wnętrza:
- kubełkowe przednie fotele Recaro
- regulowany fotel kierowcy
- regulowany fotel pasażera (w 16v)
- trójramienna sportowa kierownica
- anty-oślepieniowe lusterko wsteczne
- lusterko w osłonie słonecznej dla pasażera
- popielniczna z zapalniczką
- środkowa konsola z popielniczką dla pasażerów z tyłu
- zamykany schowek na klucz
- miękka deska rozdzielcza
- kieszenie w drzwiach przednich
- regulacja wysokości pasów z przodu
- apteczka oraz trójkąt ostrzegawczy
- welurowe dywaniki
- podświetlenie wnętrza z opóźnieniem czasowym
- światełko do czytania dla pasażera
- wspomaganie kierownicy
- regulowana wysokość komulny kierowniczej
- filtr przeciwpyłkowy
- elektrycznie sterowane lusterka
- programowalne tryby pracy wycieraczek
- radioodtwarzacz
- regulowane od wewnątrz lusterka
- dwutonowy klakson
- antena dachowa
- koło zapasowe
- cyfrowy licznik kilometrów
- komputer pokładowy MFA
- immobiliser
- ABS i ESD (w 16v)
- znacznik zużycia klocków hamulcowych (16v)

Pozdroooo :pub:
Ja mam coś innego '92 grudzień GT 1.8 ABS 90KM

Wyposażenie zewnętrzne:

..........felgi ktoś sprzedał założę się
- 15" aluminiowe felgi BBS model LM, ogumienie 195/50 R15

- zielone atermiczne szyby

..........kolor granatowy to zderzaki czarne :jezor:
- częściowo malowane zderzaki w kolorze nadwozia

..........czarne może ze względu na kolor
- malowane pod kolor nadwozia lusterka

- wzmocnienia antyuderzeniowe drzwi

- boczne kierunkowskazy

..........czarna lotka
- lotka na tylnej klapie

..........nie miałem może ktoś wymieniał
- przyciemnione klosze tylnych lamp

- podwójne reflektory o wspólnym kloszu

Wyposażenie wnętrza:
- kubełkowe przednie fotele
- anty-oślepieniowe lusterko wsteczne
- lusterko w osłonie słonecznej dla pasażera
- popielniczna z zapalniczką
- środkowa konsola z popielniczką dla pasażerów z tyłu
- zamykany schowek na klucz
- miękka deska rozdzielcza
- kieszenie w drzwiach przednich
- regulowany fotel kierowcy

..........cała dzielona
- dzielona tylna kanapa w stosunku 1/3

- regulacja wysokości pasów z przodu
- apteczka oraz trójkąt ostrzegawczy

..........brak
- centralny zamek

- welurowe dywaniki
- podświetlenie wnętrza z opóźnieniem czasowym
- światełko do czytania dla pasażera
- wspomaganie kierownicy

..........brak
- regulowana wysokość komulny kierowniczej

- filtr przeciwpyłkowy
- elektrycznie sterowane lusterka
- programowalne tryby pracy wycieraczek
.........nie rozumie
- regulowane od wewnątrz lusterka
- dwutonowy klakson
.........brak
- antena dachowa
- koło zapasowe
- cyfrowy licznik kilometrów
- komputer pokładowy MFA
..........brak
- immobiliser

Czy ja mam GT EDITION ??
pozdrawiam

: sob kwie 28, 2007 00:22
autor: anj84
micab, Witam!!

Chcialem Cie spytac jako znawce :) o sprężyny. Wymieniam amortyzatory i sprężyny w moim golfie 1.9 Tdi z 97 roku. Chcialem go obnizyc delikatnie zeby lepiej wygladal, ale zarazem nie chce tracic na użyteczności auta - myśle o wszelkich progach, jeździe w zimie i parkowaniu na krawężnikach normalnej wysokości. Dodam że czasami jeżdze zaladowany full.

Mam 2 opcje

1. Weitec sprężyny ( dedykowane do mojego auta )-40/-40 za 490 zl (nowe)

2. Sprężyny nowe z salonu vw do Golfa GTI 16v za 525 zl

Co lepiej wybrac?? Czy założenie tych sprężyn GTI obniży autko na amorkach Kayaby??
Chce kupic olejowe Kayaby na przód i gazowe na tyl ( z podowu wlasnie tego ze czasami woze ciezkich chlopow z tylu :) )

Czy to dobry wybór.

Dziękuje za fatyge i odpowiedz,
pozdrawiam,
Andrzej K.

: sob kwie 28, 2007 00:37
autor: Goofi
Z tego co, jak wiem, to

Mam GT Special TDI z przodu hamulce 256 nie wentylowane, z tylu bebny

Sprezyny... z tylu wczoraj przyszly od GTI i sa krotsze i grubsze, w wysokosci nie widze roznicy ale moze siadzie troche, z przodu nie zmienilem jeszcze bo mam ze starszego rocznika, ale jest jeden zwoj wiecej, sa krotsze i grubsze.