Strona 2 z 3

: ndz sty 29, 2006 16:07
autor: Krystian1974
Po przejechaniu pierwszych 50tyś. MkIV musiałem je wymienić w ASO i zapłaciłem niecałe 120zł za wszystko. Na tych wymienionych zrobiłem 100tyś. no ale zima, ukryte dziury w kałużach zrobiły swoje. Teraz czeka mnie kolejny wydatek, bo znowy się tłucze - strasznie to irytujące. Myślę, że nie ma się co dziwić takie już mamy drogi. W R19 wymieniałem też co 50tyś, a w ClioII dopiero co 100tyś.

pozdrawiam

: ndz sty 29, 2006 17:29
autor: Chomik
Jest to element nr 17.

Ja również podniosłem samochód z obu stron i wymieniłem je sam bez więkrzych problemów i bez kanału. (nie podnoś z jednej strony bo wtedy ciężko jest skręcić łączniki stabilizatora)

Krystian 120 zł w ASO :shock: czyste złodziejstwo, jak by nie patrzył zaoszczędziłem jakieś 80 zł!!

aha faktycznie przed zakupem musiałem zmierzyć średnice stabilizatora.
POWODZONKA!!

: ndz sty 29, 2006 17:42
autor: regitmc
Dzięki za wszelkie informacje. Czekam na małe ocieplenie i zakładam nowe tuleje, bo już mam dość tego stuk, stuk.

: ndz sty 29, 2006 17:43
autor: kiwu
Dziękujemy Chomik. A jednak regitmc miał racje, no cóż pozostaje zakasać rękawy i wymieniać.
Pozdrawiam

: ndz sty 29, 2006 20:26
autor: VW-Krzysiek
Proponował bym sprawdzic swożnie miedzy zwrotnica i wachaczem. Mi tak samo stukalo jak jechalem po nierownym terenie.Wymienilem gumy stabilizatora i bez zmian. Okazaly sie wlasnie wybite te swoznie. Po wymianie jest ok.

Co do tych gum to moga sprawic klopot z zalozeniem, nie tak latwo zalozyc ta metalowa obejme na nowe gumy i przykrecic.

: ndz sty 29, 2006 21:37
autor: regitmc
OK dzięki za kolejne rady, jakoś bede się starał wymienić to sam.

: ndz sty 29, 2006 23:54
autor: Chomik
OK dzięki za kolejne rady, jakoś bede się starał wymienić to sam.
I to jest prawidłowe podejście do sprawy!! :pub:

: pn sty 30, 2006 09:53
autor: Krystian1974
Chomik pisze:Jest to element nr 17.

Ja również podniosłem samochód z obu stron i wymieniłem je sam bez większych problemów i bez kanału. (nie podnoś z jednej strony bo wtedy ciężko jest skręcić łączniki stabilizatora)

Krystian 120 zł w ASO :shock: czyste złodziejstwo, jak by nie patrzył zaoszczędziłem jakieś 80 zł!!

aha faktycznie przed zakupem musiałem zmierzyć średnice stabilizatora.
POWODZONKA!!
No, no ... rzeczywiście różnica 80zł to zawsze coś, ale przed blokiem ciężko cokolwiek zdziałać. Ale popytam znajomych, może ktoś użyczy garażu.

Czy na rynku pojawiają się również "badziewiate" gumy?

pozdrawiam

: pn sty 30, 2006 10:42
autor: regitmc
Krystian1974 pisze:Czy na rynku pojawiają się również "badziewiate" gumy?
Pewnie tak, ale jak kupujesz w sklepie motoryzacyjnym to raczej ich nie odróżnisz. Nawet jak zakładają ci je w ASO to nigdy niemasz pewności czy są rzeczywiście oryginalne. A co gorsza czy wogóle są nowe. Niewiem jak to jest w ASO VW (staram się unikać ze względów ekonomicznych), ale z Fiatem głośno o tym było.

: pn sty 30, 2006 15:03
autor: martines
Są to różnie zwane tuleje, podstawy stabilizatora. Koszt takich gumek to 12 - 15 zł za komplecik.

: pn sty 30, 2006 22:36
autor: regitmc
To chyba ten element.

: wt sty 31, 2006 12:19
autor: Chomik
DOKŁADNIE TEN :bigok:

: wt sty 31, 2006 13:08
autor: regitmc
No i wszystko jasne :okej: Wielkie dzięki :pub:

: wt sty 31, 2006 17:56
autor: Chomik
Tylko nie daje gwarancji że to akurat to jest u Ciebie przyczyną stukania, równie dobrze moją być tuleje wahacza albo luz na sworzniach, może lepiej zanim wymienisz jedź do kogoś kto ci sprawdzi czy niamsz gdzieś indziej luzów.