Strona 2 z 2

: pt sty 27, 2006 00:48
autor: djprezes
Jeśli sonda padnie to auto działą w trybie awaryjnym, i działa na standardowych ustawieniach fabrycznych do każdej predkości i obrotów silnika.

A sonda jeśli działa odpowiednio dobiera mieszanke w zależności od spalin jakie sie wydostają z silnika.

Jeśli przy niskich obrotach wariuje, wolno sie zbiera, a przy wysokich jezdzi okej to może być sonda.

A jeśli wariuje i na wysokich i na niskich to sonda chyba odpada, ale ja nie jestem specialistą.

: pt sty 27, 2006 01:02
autor: Pikus
silnik wariuje tylko na niskich no i jeszcze ssania nie mai zapomnialem dodac ze jak wykrecilem ostatnio swiece to byly cale czarne

: pt sty 27, 2006 09:57
autor: moment
JA BYM PODPIOŁ GO DO KOMPA I W TEDY POKAŻE ,ALE WYGLADA MINTO NA SONDE LAMBDA. POZDRO

: pt sty 27, 2006 10:07
autor: M@rcus
Ja też mam motor 1,4 no i wydawało by się że on mało pali, na trasie ok. 7-l. na miescie 9-10 z tym że ja mam dośc dynamiczny styl jazdy, nie cisne go bardzo, ale trasa to róznie 130km\h średio. A jeśli chodzi o kompa, to chyba nie są takie koszta wielkie, w granicach 30-40zł a jak masz troszkę pojęcie to najlepiej zakup sobie kabel na allegro, i jeszcze przy okazji zarobisz. Na 90& padła Ci sonda, i dlatego dostaje taką dawke paliwa. Pozdro

: pt sty 27, 2006 10:12
autor: djtom
A jaki konretnie kabelek trzeba zakupić...?

: pt sty 27, 2006 14:29
autor: Pikus
pojecie to mam z mechaniki ale elektronika toj uz odpada. No ale zrobie chyba tak jak mowisz kupie na allegro ten caly interfase i bede kombinowal. Sonda jest chyba walnieta bo obrosnieta jest cpalinami taka czarna kulka sie na niej zrobila. Chyba spala olejek.

: pt sty 27, 2006 15:52
autor: To_mas
Pikus pisze:Pali mi 15L na 100 Km
hehe to tak samo pali mojemu bratu jego BMW na gazie tylko ze on ma silnik 1.8:)) heh

: pt sty 27, 2006 16:57
autor: golfir
uwalona sonda wymien i z głowy