przy otwartej klapie nie swieci, wiec zbadaj w ktorym miejscu obwodu konczy sie napiecie? dokad tylko dochodzi?igor002 pisze:na 100 procent to nie jest usterka, spraedziłem ciagłość przewodów wszystkich przy otwartej i zamknietej klapie i wszystko gra, jest jak trzeba, połaczenia swiatełek no wszystko gra, jestem po elektronice i sie troche na tym znam, bawiłem sie z tym podczas naprawy wycieraczki tylnej, cała klapa była wybebeszona z kabelków praktycznie, tylko za cholere nie zwróciłem wtedy uwagi na taki przełacznik, wtedy o tym nie myslalem ale juz wtedy sie tak działo.
Pozdrawiam i czekam na dalsze propozycje, jeszcze lookne na schematy...
Jak działa oświetlenie rejestracji na klapie bagażnika???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
swiatelka po oczach nie daja, ale ja bym np. nie chcial, zeby mi wycieraczka chlapnela po dersiku....MaLiBU pisze:ok, momi zdaniem na 99,9% sa to kabelki w laczniku, dobrze je sprawdziles? gdzie sie podpinales badajac ciaglosc obwodu? jest mozliwe ze sa pekniete w sorodku a izolacja na zewenatrz wyglada jak nienaruszona.... jedyny fabryczny przelacznik ktory byl montowany w mk2 to od oswietlenia bagaznika, znajduje sie na lewym parapecie z tyłu. Moze w tamtym miejscu ktos cos pokombinowal i dopil tam mase ale to totalnie NIE MA SENSU, po co wylaczac oswietlenie tablicy rejestracyjnej? przeciez to nie halogeny i po oczach nie daja IMHO. Sprawdz jeszcze raz dokladnie te przewody, na 99,9% tu jest przyczyna
a kolega mowi, ze wycieraczka tez przestaje dzialac. to tyle jezeli chodzi o sens czegos takiego. a dlaczego tak jest, to zupelnie inna sprawa!
Just passing trough...
Ok, ale troszke wypasow w mk2 sie naogladalem i o czyms takim w zyciue nie slyszalem. Co do wycieraczki ktora dresik ma schlapac - teoretycznie nie powinienes klapy otwierca jako kierowca kiedy masz wlaczony samochod wiec to mozna wykluczyc. Przy wylaczonym wycieraczka nie dziala no chyba ze kluczyk bedzie przekrecony.jazel pisze:swiatelka po oczach nie daja, ale ja bym np. nie chcial, zeby mi wycieraczka chlapnela po dersiku....MaLiBU pisze:ok, momi zdaniem na 99,9% sa to kabelki w laczniku, dobrze je sprawdziles? gdzie sie podpinales badajac ciaglosc obwodu? jest mozliwe ze sa pekniete w sorodku a izolacja na zewenatrz wyglada jak nienaruszona.... jedyny fabryczny przelacznik ktory byl montowany w mk2 to od oswietlenia bagaznika, znajduje sie na lewym parapecie z tyłu. Moze w tamtym miejscu ktos cos pokombinowal i dopil tam mase ale to totalnie NIE MA SENSU, po co wylaczac oswietlenie tablicy rejestracyjnej? przeciez to nie halogeny i po oczach nie daja IMHO. Sprawdz jeszcze raz dokladnie te przewody, na 99,9% tu jest przyczyna
a kolega mowi, ze wycieraczka tez przestaje dzialac. to tyle jezeli chodzi o sens czegos takiego. a dlaczego tak jest, to zupelnie inna sprawa!
IMHO takie cos nie moglo wyjsc spod desek kreslarskich,
np.: wiezesz cos wystajacego poza samochod z otwarta lapa, np. dywan, i masz klape uchylona i co wtedy? rejestracja nie podswietlona?
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
ok, ale moze np. kable sa naprezone i badajac ciaglosc obwodu np. przy podsufitce w rogu obwod jest ciagly, a moze gdzies nizej sie odlacza bo jest np. przerwane. Tak jak pisalem jedyny wlacznik ktory moglby to odlaczac to ten od swiatelka w bagazniku i jezeli tam nie jest cos pokombinowane to przeciez samo sie nie wylaczadaaroo pisze:sprawdzal juz 2 razy, przeciez pisal a w dodoatku jest elektronikiem to wie co robi, sprawdze u siebie moze tez tak mam
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
Dobra, zalozmy, ze chodzi o dresik dziewczyny (ile razy jest tak, ze kogos podwoaze, otwieram bagaznik, wyjmuje z niego cos i podaje (kulturka, co?) a samochod caly czas chodzi?).MaLiBU pisze:
Ok, ale troszke wypasow w mk2 sie naogladalem i o czyms takim w zyciue nie slyszalem. Co do wycieraczki ktora dresik ma schlapac - teoretycznie nie powinienes klapy otwierca jako kierowca kiedy masz wlaczony samochod wiec to mozna wykluczyc. Przy wylaczonym wycieraczka nie dziala no chyba ze kluczyk bedzie przekrecony.
IMHO takie cos nie moglo wyjsc spod desek kreslarskich,
np.: wiezesz cos wystajacego poza samochod z otwarta lapa, np. dywan, i masz klape uchylona i co wtedy? rejestracja nie podswietlona?
Nie - ja osobiscie widze sens takiego rozwiazania (tymbardziej, ze podobno jest cos takiego w wypasionej merei i kto wie w jakich innych autach?). Kwestia sporna pozostaje tylko pytanie, czy jest to przypadek, ze cos takiego wystepuje, czy faktycznie chlopak ma cos czego nie maja inni!
Poza tym, ja na elektryce sie nie znam, potrafie podpiac akumulator, zmienic zarowke, albo bezpoiecznik, ale slabo mi sie chce wierzyc, ze za kazdym razem te kabelki sie rozchodza (ze przestaje dzialac), a potem trafiaja na to samo miejsce, ze wszystko elegancko dziala. I co nie ma zadnych spiec, nic sie nie przepala? nie chce mi sie wierzyc!
Just passing trough...
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
no wiec...
tak powinno byc:
swiatla sie pala, wycieraczka chodzi, spryskiwacz chodzi, ogrzewanie chodzi...
i to wszystko musi dzialac czy jest otwarte zamkniete....
no sorry ale nima bata MUSI!!!!
w takie bajery nie chce mi sie wierzyc bo:
...jaki bylby motyw powstania takiego bajeru??????
zeby sie tam powiedzmy odrozniac od reszty swiata mozna sobie zrobic tam taki trik ze wrzucam lewy kierunek i mruga mi np. lewa lampka od rejestracji
ale ze np. swiatla gasna przy podniesieniu klapy??? eee no nawet nikt tego niezauwazy
....a moze mase (-) gdzies gubi sa 2 kable i moze byc ze na koncu wykazuje ci ze masz (-) ale idzie np tylko z jednego kabla....
wiesz co... wez odepnij sobie gumke to jest dokladnie 2 minuty wyciagnii kabelki tyle ile sie da z karoserii i popatrz dokladnie...
moga miec peknieta izolacje... i jak sa zgiete nie zobaczysz tego ale wystarczy je lekko wyprostowac i zobacz pekniecie izolacji pod spodem
dotknie ci do blachy i masz zwarcie gotowe....
kurde bo stwierdze ze nawet tu nauka radziecka nie pomoze...
pozdro
tak powinno byc:
swiatla sie pala, wycieraczka chodzi, spryskiwacz chodzi, ogrzewanie chodzi...
i to wszystko musi dzialac czy jest otwarte zamkniete....
no sorry ale nima bata MUSI!!!!
w takie bajery nie chce mi sie wierzyc bo:
...jaki bylby motyw powstania takiego bajeru??????
zeby sie tam powiedzmy odrozniac od reszty swiata mozna sobie zrobic tam taki trik ze wrzucam lewy kierunek i mruga mi np. lewa lampka od rejestracji
ale ze np. swiatla gasna przy podniesieniu klapy??? eee no nawet nikt tego niezauwazy
....a moze mase (-) gdzies gubi sa 2 kable i moze byc ze na koncu wykazuje ci ze masz (-) ale idzie np tylko z jednego kabla....
wiesz co... wez odepnij sobie gumke to jest dokladnie 2 minuty wyciagnii kabelki tyle ile sie da z karoserii i popatrz dokladnie...
moga miec peknieta izolacje... i jak sa zgiete nie zobaczysz tego ale wystarczy je lekko wyprostowac i zobacz pekniecie izolacji pod spodem
dotknie ci do blachy i masz zwarcie gotowe....
kurde bo stwierdze ze nawet tu nauka radziecka nie pomoze...
pozdro
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
king66 pisze:no wiec...
tak powinno byc:
swiatla sie pala, wycieraczka chodzi, spryskiwacz chodzi, ogrzewanie chodzi...
i to wszystko musi dzialac czy jest otwarte zamkniete....
no sorry ale nima bata MUSI!!!!
w takie bajery nie chce mi sie wierzyc bo:
...jaki bylby motyw powstania takiego bajeru??????
zeby sie tam powiedzmy odrozniac od reszty swiata mozna sobie zrobic tam taki trik ze wrzucam lewy kierunek i mruga mi np. lewa lampka od rejestracji
ale ze np. swiatla gasna przy podniesieniu klapy??? eee no nawet nikt tego niezauwazy
....a moze mase (-) gdzies gubi sa 2 kable i moze byc ze na koncu wykazuje ci ze masz (-) ale idzie np tylko z jednego kabla....
wiesz co... wez odepnij sobie gumke to jest dokladnie 2 minuty wyciagnii kabelki tyle ile sie da z karoserii i popatrz dokladnie...
moga miec peknieta izolacje... i jak sa zgiete nie zobaczysz tego ale wystarczy je lekko wyprostowac i zobacz pekniecie izolacji pod spodem
dotknie ci do blachy i masz zwarcie gotowe....
kurde bo stwierdze ze nawet tu nauka radziecka nie pomoze...
pozdro
wrescie jakies rozsadny głos....
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
w przewody sie podpinałem w kabinie sprawdzałem które to, bo niechciałem boków rozbierać, sciągnełem dywanik itp. wbijam szpilke rpzez przewód i jedna koncówka miernika, potem w klapie i pikam drugim koncem czy jest przejście, i tak wszystkie sprawdziłem łącznie zmasą itp.
p.s.
wyłancza sie to oświetlenie i to wszystko jak sie uniesie klape na jakieś 30 cm do góry, przy lekko uchylonej nie, opiero kiedy tak jak b z tyłu juz z poziomu innych kierowców nie było widac rejestracji, no prawie, ale wtedy juz bardzie światełka świecą w naszą strone niż widzimy rejestracje.
po drugie ile razy mam mówić ze sprawdzałem wszystkie rpzejscia:(, masy itp:(
po trzecie, nie mam oswietlenia w bagażniku:| i też niemam tam wyłacznika na lewym parapecie, wogule tam niemam.
po zwarte, ale sie zrobiła rozkmina i zamiesznaie z tym wszystkim:)
p.s.
wyłancza sie to oświetlenie i to wszystko jak sie uniesie klape na jakieś 30 cm do góry, przy lekko uchylonej nie, opiero kiedy tak jak b z tyłu juz z poziomu innych kierowców nie było widac rejestracji, no prawie, ale wtedy juz bardzie światełka świecą w naszą strone niż widzimy rejestracje.
po drugie ile razy mam mówić ze sprawdzałem wszystkie rpzejscia:(, masy itp:(
po trzecie, nie mam oswietlenia w bagażniku:| i też niemam tam wyłacznika na lewym parapecie, wogule tam niemam.
po zwarte, ale sie zrobiła rozkmina i zamiesznaie z tym wszystkim:)
Mk3 GTI 16V ABF
no i to jest odpowiedz na twoje pytanie, jak nie ma pstryczka elektryczka to tak samo z siebie nie bedzie sie wylaczac... IMHO,po trzecie, nie mam oswietlenia w bagażniku:| i też niemam tam wyłacznika na lewym parapecie, wogule tam niemam.
cos jest nie tete
pozdrawiam
[b][color=blue]Volkswagen Klub Polska #107[/color][/b][b] | Frakcja Member | VW Silesia Club[/b]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
[b][color=czerwony][url]http://www.majoVWka.pl/[/url][/color][/b]
[img]http://malibu.vwgolf.pl/malibu4.jpg[/img]
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
no to sie chyba poddac nalezy...
tylko ze nie ma takiej mozliwosci ze jak jest napiecie masa to swiatelka nie swieca...
no facet chyba prądy błądzące masz w aucie albo juz nie wiem co...
dobra tyle ile moglem wymyslec w tej kwestii to powiedzialem ameryki tu sie na da odkryc temat bardzo podobny przerabialem w zeszlym tygodniu...
logicznie i statystycznie to wychodzi na peknieta izolacje kabli w gumie... ale
jak widac nauka radziecka wzbogaci sie o nowy przypadek...
wystepowanie pradow bladzacych tylko w przypadku lekkiego unoszenia klapy
...no bo skoro prad jest to MUSI!!!! swiecic
pozdro
ja sie poddaje :PUB:
tylko ze nie ma takiej mozliwosci ze jak jest napiecie masa to swiatelka nie swieca...
no facet chyba prądy błądzące masz w aucie albo juz nie wiem co...
dobra tyle ile moglem wymyslec w tej kwestii to powiedzialem ameryki tu sie na da odkryc temat bardzo podobny przerabialem w zeszlym tygodniu...
logicznie i statystycznie to wychodzi na peknieta izolacje kabli w gumie... ale
jak widac nauka radziecka wzbogaci sie o nowy przypadek...
wystepowanie pradow bladzacych tylko w przypadku lekkiego unoszenia klapy
...no bo skoro prad jest to MUSI!!!! swiecic
pozdro
ja sie poddaje :PUB:
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
Ja mam juz z 5 lat golfa mkII 1.3i i mam takie samo rozwiazanie - na poczatku mnie to intrygowalo ale potem moj brat elektronik przebadal sprawe i uznal ze tak jest zrobione. Ijezdze juz 5 rok i nic sie nie dzieje bo gdyby byly przewody gdzies uszkodzone to przez piec lat to by juz chyba dawno strzelily. Pozdrawiam
i bardzo dobrze, ze o tym piszesz. i co? dla mnie to od razu mialo sens. a skoro juz 2 golfy w polsce to maja, to znaczy, ze to nie przypadek!raph pisze:Ja mam juz z 5 lat golfa mkII 1.3i i mam takie samo rozwiazanie - na poczatku mnie to intrygowalo ale potem moj brat elektronik przebadal sprawe i uznal ze tak jest zrobione. Ijezdze juz 5 rok i nic sie nie dzieje bo gdyby byly przewody gdzies uszkodzone to przez piec lat to by juz chyba dawno strzelily. Pozdrawiam
dla mnie sprawa zamknieta!
Just passing trough...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 168 gości